Test
Oznaczenie: SA108-010
Rok produkcji: 2006
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 040-5 PL-PLKW
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Serią szynobusów SA108 można się przejechać licząc od lubuskiego Zbąszynka do Ostrowa Wielkopolskiego z przesiadką w Lesznie (w tym wypadku SA108-010 jedzie do Wolsztyna, a SA108-003 jedzie do Ostrowa Wielkopolskiego).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: SA108-010
Rok produkcji: 2006
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 039-7 PL-PLKW
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Pierwszy dzień zdjęciowy powoli chyli się ku końcowi, z tą jednostką będę często spotykać się podczas następnego dnia, jadąc w kierunku Zbąszynia.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: SA108-003
Rok produkcji: 2003
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 031-4 PL-PLKW
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Główny potok pasażerskie jest na linii 271 w kierunku na Wrocław czy Poznań. Po "bocznych" liniach 14 i 359 potoki pasażerskie są dużo mniejsze stąd wykorzystuje się na nich małe pojazdy spalinowe.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: SA108-003
Rok produkcji: 2003
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 032-2 PL-PLKW
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Choć na froncie tego członu jest oznaczenie 2 720 031-4 na bocznej ścianie tego członu jest oznaczenie 2 720 32-2 stąd też jest to człon "2" jednostki SA108-003.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: EN76-036
Rok produkcji: 2013
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN62; EN76; EN96; 27WE i 27WEb (PESA ELF)
Typ: EN76
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Elf pierwszej generacji w malowaniu Kolei Wielkopolskich na torze numer 3 stacji w Lesznie.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: EN76-027
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN62; EN76; EN96; 27WE i 27WEb (PESA ELF)
Typ: EN76
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Na torze numer 3 stoją dwie jednostki EN76-027 + EN76-036 szykujące się do odjazdu do Poznania Głównego.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: SM42-523
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 024-3 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Lokomotywa SM42-523 przed długi czas pracowała w Lesznie jednak po naprawie głównej przeszła do pracy w Chojnicach.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: ST43-365
Rok produkcji: 1974
Producent: UCR Craiova (Rumunia)
Spalinowozy Typu: ST43 (Electroputere 060DA)
Typ: ST43
EVN i VKM: 92 51 3 630 117-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ta lokomotywa już od dawna nie jeździ i raczej nie pojedzie już nigdzie.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
ST43-05
Rok produkcji: 1965
Producent: UCR Craiova (Rumunia)
Spalinowozy Typu: ST43 (Electroputere 060DA)
Typ: ST43
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Era "rumunów" na polskich torach odeszły już do historii.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
ST43-05
Rok produkcji: 1965
Producent: UCR Craiova (Rumunia)
Spalinowozy Typu: ST43 (Electroputere 060DA)
Typ: ST43
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ta lokomotywa ma zostać zachowana do celów muzealnych.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: ST48-078 ex SM48-127
Rok produkcji: 1988
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: ST48
EVN i VKM: 92 51 3 630 506-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Błędna tablica znamionowa na pudle maszyny.
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: ST48-078 ex SM48-127
Rok produkcji: 1988
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: ST48
EVN i VKM: 92 51 3 630 506-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W momencie wykonywania zdjęć lokomotywa była przypisana do Zachodniego Zakładu spółki PKP Cargo w Poznaniu.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: ST48-078 ex SM48-127
Rok produkcji: 1988
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: ST48
EVN i VKM: 92 51 3 630 506-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Zmodernizowana lokomotywa spalinowa wyłączona po służbie na terenie lokomotywowni w Lesznie.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: EP07P-2003 ex EU07-189
Rok produkcji: 1972
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07P (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 247-5 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa założona przez wykonawcę naprawy modernizacyjnej.
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: EP07P-2003 ex EU07-189
Rok produkcji: 1972
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07P (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 247-5 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Zmodernizowana dla Polregio lokomotywa serii EU07 ciągnie składy pasażerskie przewoźnika.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: EN57FPS-1706 ex EN57-1706
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57FPS
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
W hali utrzymania taboru przegląd przechodzi jednostka o numerze 1706.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: EN57FPS-1697 ex EN57-1697
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57FPS
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Zmodernizowane EN57 otrzymało kolejne oznaczenie podtypu FPS czyli Fabryka Pojazdów Szynowych w Poznaniu (współczesny spadkobierca dawnych zakładów HCP w Poznaniu).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: EN57AL-943
Rok produkcji: 1973
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 121 449-4 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Z Poznania Głównego wjechał pociąg osobowy spółki Polegio o numerze R 77720 i skończył bieg.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: Ty3-2
Rok produkcji: 1944
Producent: F. Schichau GmbH, Maschinen- und Lokomotivfabrik, Elbing (Niemcy/Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Parowóz z Leszna jest na stanie PKP Cargo, jest nawet zinwentaryzowany przez tego przewoźnika ... ciekawe czy czeka na naprawę P4/P5 (żart) :).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: Ty3-2
Rok produkcji: 1944
Producent: F. Schichau GmbH, Maschinen- und Lokomotivfabrik, Elbing (Niemcy/Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Niszczejący w Lesznie parowóz jest własnością PKP Cargo.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: Ty2-1086 ex DRB: 52 5123
Rok produkcji: 1944
Producent: Maschinenbau und Bahnbedarfs AG MBA (dawniej Orenstein & Koppel), Berlin-Drewitz (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Na bocznych tora czeka na ... nie wiadomo co parowóz serii Ty2.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: Ol49-111
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: Ol49
------------------------------------------
Pozostałość po parowozie, zgodnie z moimi ustaleniami mógł być to parowóz Ol49-111.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: Ol49-111
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: Ol49
------------------------------------------
To co pozostał po parowozie serii Ol49.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie: Ol49-69
Rok produkcji: 1953
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: Ol49
------------------------------------------
Leszczyński parowóz serii Ol49 o numerze 69 odstawiony na lata. Ten parowóz ma oryginalny numer 69.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Widok na dworzec od strony podjazdu.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Widok na budynek dworca od strony peronu numer 4.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Poczekalnia dworcowa.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Pandemia Covid-19 późna godzina i kasa zamknięta.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Główne wejście do dworca.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Parking dla samochodów osobowych pod budynkiem stacji.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Główna nastawnia Leszno Ls.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Widok na wylot w stronę Wrocławia.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Krawędź peronowa jest już ułożona, trwa wykańczane peronu.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Nowy peron w Lesznie od wschodniej strony stacji (prawdopodobnie peron numer 6).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Słupek hektometrowy wskazuje wartość 0,1 metra od początku linii 359 (czyli do początku tej linii jest dokładnie 100 metrów).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Krawędź peronowa przy torze numer 10 przy peronie numer 5.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Piąty peron tory 10 i 12.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
W momencie wykonywania zdjęć tor numer 4 przy peronie numer 3 był wyłączony z użytkowania.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Ławki na peronie numer 4.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Krawędź peronowa przy torze numer 6 widok na południe (w stronę Wschowy i Głogowa).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Główna część peronu numer 4, pod wiatą są ławki dla pasażerów oczekujących na pociąg.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Budka dyżurnego peronowego, widać że jest odnowiona ale raczej chyba ne jest używana zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem (może jako jakiś magazyn).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Krawędź peronowa przy ósmym torze, widok na północ.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Peron numer 4 od przejścia przez tory dla osób niepełnosprawnych.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Widok na wyjazd w stronę Krotoszyna, Wolsztyna i Poznania.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Zejście do podziemnego przejścia na wprost (po prawo wejście do dworca (poza kadrem)).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Na tor numer 4 przy trzecim peronie mogą wjechać pociągi elektryczne, mogą stąd zaczynać swój bieg lub kończyć gdyż linia 14 w stronę Głogowa nie jest zelektryfikowana. Wyjątkiem są pojazdy dwu trakcyjne (ale to wyjątek od reguły).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Peron numer 3 widok na północ.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Krawędź peronowa przy pierwszym torze, z tego peronu odjeżdżają pociągi jadące do Poznania.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Nowy system informacji pasażerskiej jeszcze nie jest uruchomiony, trwają ostatnie testy.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Widoka na zadaszenie na drugim peronie stacji, widok na południe.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Szeroki drugi peron stacji, tu wsiada najwięcej podróżnych jadących do Poznania.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Krawędź peronowa dla pociągów jadący z Poznania w kierunku Wrocławia.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Pod wiatą na pierwszym peronie.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Widok z pierwszego peronu stacji na nowe wiaty przystankowe (na peronie 1 i 2).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Peron numer 1 tor numer 2 widok w kierunku na Wrocław.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
27 V 1947 R. Została Uprowadzona
Przez Żołnierzy Radzieckich
21-letnia Zofia Rojuk.
Wcześniej Rozdzielono Ją z Córka.
Kobiety
Odnalazły się 21 lat Później.
Po Potyczce Zbrojnej o Zofię
Na Dworcu w Lesznie Dziewczynę
Zesłano Do Syberyjskiego Łagru.
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
W Nocy 27/28 V 1947 R.
Na Dworcu w Lesznie
Doszło Do Potyczki Zbrojnej
Polscy Żołnierze, Milicjant, Kolejarze i Podróżny
Wystąpili w Obronie Kobiety Zatrzymanej
Przez Żołnierzy Armii Czerwonej
W Bezprawnym Procesie Stalinowskim Sąd Wydał Na Nich Wysokie Wyroki
Rozstrzelani zostali:
ppor. Jerzy Przerwa
kan. Władysław Łabuza
kpr. Wiesław Warwasiński
Do więzień trafili:
kan. Stanisław Stachura
Zygmunt Handke
Feliks Lis
Ignacy Dworak
Stanisław Bresiński
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Kolejarzom
Węzła Leszczyńskiego
Zamordowanym
Poległym i Zaginionym
W Walce Z Faszyzmem
1939-1945
Kolejarze Koło ZBoWiD - Leszno
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Na peronach 4 i 5 tablica jest już we współczesnym standardzie czyli białe litery na niebieskim tle.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Tablica z nazwą stacji w starszym stylu czarne litry na białym tle (na peronie numer 2).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Odnawiana część przejścia pod torami.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Pod torami przejście łączy wszystkie perony, przejście jest wyremontowane w połowie (dla perony 1 i 2) dla peronów 3,4 i 5 przejście jest niezmodernizowane.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Na drugim peronie są zamontowane windy.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Peron numer 2 tu przejście pod torami jest już zmodernizowane.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Peron numer 4 i zejście do przejścia pod torami.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Zejście do podziemnego labiryntu przy peronie numer 5.
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Przejście przez tory w niezelektryfikowanej części dworca łączy ze sobą perony 3,4 i 5, umożliwia też dojście do hali spółki Polregio.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Gigantyczna tablica kierunkowa na drugim peronie stacji.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Peron numer 1 i bardzo duże tablice kierunkowe wskazujące kierunki jazdy pociągów, Wrocław i Poznań (jako te najważniejsze) ponad to można dojechać jeszcze do Głogowa, Krotoszyna i Wolsztyna.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Przy dojeździe do dworca jest Dom Kultury Kolejarza, tak Leszno to miasto kolejarzy (przynajmniej kiedyś takie było).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Widok z czwartego peronu w stronę Głogowa.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Peron drugi i widok w stronę Poznania i Krotoszyna.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Widok na wyjazd w stronę Wrocławia.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Widok na modernizowany przejazd w Lesznie od strony wjazdu z Wrocławia.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Janusz Kaźmierczak
ps. "Frusiu"
SATYRYK REGIONALISTA
były pracownik
Parowozowni Leszno
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Pomnik Janusza Kaźmierczaka, pracownika parowozowni w Lesznie oraz jednocześnie satyryka o pseudonimie "Frusiu".
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Zasłużenie dla rozwoju
węzła PKP LESZNO
TADEUSZ BERUS
FRANCISZEK BUDZYŃSKI
WIKTOR BUCHWALD
EDMUND CZAPIŃSKI
FRANCISZEK MARSZAŁEK
ANTONI RYBIŃSKI
TADEUSZ SZADKOWSKI
FRANCISZEK ZIELIŃSKI
CZESŁAW HANDKE
ANDRZEJ LEWICKI
LESZNO 2002r.-2013r.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Tablica upamiętniająca zasłużone osoby dla rozwoju kolejnictwa w Lesznie odsłonięta najprawdopodobniej w 2013 roku (widok ogólny).
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Miejsce upamiętnienia Janusza Kaźmierczaka (widok ogólny).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Opuszczona nastawnia Ls3 w Lesznie.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Leszno to duża stacja węzłowa stąd też nie powinno dziwić to że są tu wieże ciśnień, jedną z nich z dość bliskiej odległości udało mi się sfotografować (choć byłem za blisko).
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Oznaczenie wagonu: 026 469
Właściciel: PKP Cargo
Kraj: Polska
Stacja: Wolsztyn
------------------------------------------
Właścicielem tego wagonu jest spółka PKP Cargo, więc szans na powrót do czynnej służby brak.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Złomowisko starych parowozów.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Hala zamknięta na głucho, stoi jedna lokomotywa (nie widoczna na tym zdjęciu).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Obrotnica przy hali wachlarzowej PKP Cargo w Lesznie.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Tory od hal Polregio, służą do manewrowania składami i ustawianiem ich w odpowiednich miejscach.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Widok na hale utrzymania taboru spółki Polregio.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Idę w kierunku punktu utrzymania taborku (PUT) Polregio w Lesznie.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Ten budynek należy do PKP Polskie Linie Kolejowe.
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |
Jeden z biurowców (nie mam pewności czy jest to budynek należący do PKP Cargo).
| Taken | 22 lipca 2021 |
| Uploaded | 2 lutego 2025 |

