Test
Oznaczenie: LM-4268-001 ex L-4268-011
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: LM-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 364-2 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Trójczłonowe jednostki L-4268 otrzymały nowy typ LM-4268 i w nich numeracja biegnie od początku (od 1), tu właśnie pierwsza wydłużona jednostka typ LM-4268.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 6Dg-193 ex SM42-2605 (Nr fabryczny: 10446)
Rok produkcji: 1989
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: 6Dg
EVN i VKM: 92 51 5 620 045-1 PL-MKT
Przewoźnik: Majkoltrans Sp. z o.o.
------------------------------------------
Obiektyw 18-300 daje moc, dzięki niemu udało mi się zrobić zdjęcie tabliczki znamionowej maszyn. Ale obecnie ten obiektyw mam uszkodzony i używam tymczasowo 18-140.
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 6Dg-193 ex SM42-2605 (Nr fabryczny: 10446)
Rok produkcji: 1989
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: 6Dg
EVN i VKM: 92 51 5 620 045-1 PL-MKT
Przewoźnik: Majkoltrans Sp. z o.o.
------------------------------------------
Skład zatrzymał się na wysokości peronów i udało mi się dzięki temu zrobić dobre zdjęcie tej lokomotywy, choć szkoda że jest wpięta w skład, a nie sam skład prowadzi.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 6Dg-193 ex SM42-2605 (Nr fabryczny: 10446)
Rok produkcji: 1989
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: 6Dg
EVN i VKM: 92 51 5 620 045-1 PL-MKT
Przewoźnik: Majkoltrans Sp. z o.o.
------------------------------------------
Tego przewoźnika tu się nie spodziewałem tym bardziej z nową lokomotywą serii 6Dg pracującą dla niego.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 09-32 CSM Nr 2339
Rok produkcji: 1988
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 51 9 211 027-7 PL-CRP
Przewoźnik: Colas Rail Polska
------------------------------------------
Tablica znamionowa podbijarki.
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 09-32 CSM Nr 2339
Rok produkcji: 1988
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 51 9 211 027-7 PL-CRP
Przewoźnik: Colas Rail Polska
------------------------------------------
Maszyna
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 09-32 CSM Nr 2339
Rok produkcji: 1988
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 51 9 211 027-7 PL-CRP
Przewoźnik: Colas Rail Polska
------------------------------------------
Odstawiona na boczny tor podbijarka chyba spółki Colas Rail, choć maszyna jest oklejona nalepkami firmy Tor Rent.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-014
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 098-5 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg Ł11256 do stacji Łódź Widzew wjeżdża na drugi peron remontowanego dworca kaliskiego.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-013
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 095-1 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Przy pierwszym peronie zatrzymał się pociąg do Kutna.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-012
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 41 2 141 092-8 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa pojazdu wyprodukowanego przez nowosądecką firmę Newag.
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-012
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 41 2 141 092-8 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg ŁKA 11450 jedzie docelowo do stacji Łódź Fabryczna.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-011
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 089-4 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Ł11364 rusza ze stacji Łódź Kaliska i jedzie do Łodzi Fabrycznej.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-009
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 082-9 PL-LKA A
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Zimny dzień i pociąg ŁKA jedzie na Widzew.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-008
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 080-3 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Zimny dzień i wjeżdżające dwie jednostki 36WEd.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-007
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 077-9 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Ł11309 zatrzymał się na chwilę na stacji Łódź Kaliska.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-004
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 068-8 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg ŁKA oznaczony jako Ł11706 zatrzymał się na stacji.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-002
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 062-1 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Impuls drugiej generacji w barwach ŁKA.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: SA135-019
Rok produkcji: 2013
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA135
EVN i VKM: 95 51 2 710 030-8 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Ostatnie ujęcie jednostki SA135 w tym malowaniu, w nowym nie mam bo jednostka obecnie jeździ po pomorzu.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: EU07-417
Rok produkcji: 1986
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 134-5 PL-MKT
Przewoźnik: Majkoltrans Sp. z o.o.
------------------------------------------
Chyba w wypalarce plazmowej zapomniał przestawić czcionkę na polskie znaki i stąd HCP Poznań wyszedł "HCP Pozna?" :D. Ja coś tam wiem o wypalarkach mógłbym pomóc :).
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: EU07-417
Rok produkcji: 1986
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 134-5 PL-MKT
Przewoźnik: Majkoltrans Sp. z o.o.
------------------------------------------
Pociąg Majkoltrans-u wjeżdża na remontowaną stację w Łodzi.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: L-4268-020 po modernizacji LM-4268-010
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 381-6 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Ł 11407 do Sieradza czeka na wyładunek / załadunek pasażerów na pokład jednostki.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: L-4268-010
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 362-6 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Ł 11240 do Zgierza czeka na gotowość do odjazdu i semafor wyjazdowy.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: L-4268-009
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 359-2 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Na stary trzeci peron wjeżdża pociąg ŁKA 11403 do Sieradza.
Taken | 23 maja 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: SM42-1209 ex SM42-1130 (Nr fabryczny: 10515)
Rok produkcji: 1990
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 059-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Luzak PKP Cargo przejeżdża przez stację, jedzie na Żabieniec gdzie będzie formować skład węglarek do wyjazdu.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: WM-15Ak Nr 368
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 304-3 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Znalazło się okno dla przejazdu przez remontowaną stację stąd na biegu drezyna przejeżdża na południe.
Taken | 23 maja 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-3004 ex 315.?+311.?+315.? [SŽ]? (Słowenia?) ex [JŽ] (Jugosławia)
Rok produkcji: 1966
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
EVN i VKM: 94 51 2 120 823-1 PL-PREG ra
EVN i VKM: 94 51 2 120 824-9 PL-PREG s
EVN i VKM: 94 51 2 120 825-6 PL-PREG rb
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Łódzki z siedzibą w Łodzi
------------------------------------------
Łódzka jednostka jeżdżąca dla Polregio jest własnością Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi, to urząd decyduje kto używa tego pojazdu i kto wie może kiedyś stare EN57 będą jeździć dla ŁKA :D.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-2111 ex EN57-1685
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 459-2 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Stanowczo za często wpada mi ta jednostka pod obiektyw, cóż jak to się mówi inni tego nie mają.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-2111 ex EN57-1685
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 457-6 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka Polregio wyrusza na trasę.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
TLK 91104 Rzecki
Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia
Taken | 30 kwietnia 2014 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Widoka na całe zadaszenie na piątym peronie nowej stacji Łódź Kaliska.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Jedno krawędziowy czwarty peron znajduje się po wschodniej stronie stacji.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Tabliczka na jednej nóżce z nazwą stacji, w tyle zdjęcia widok na pierwszy peron (on jest po zachodniej stronie).
Uploaded | 30 maja 2024 |
Niezadaszona część czwartego peronu, na pierwszym planie tabliczka wskazująca gdzie jest wyjście z peronu, choć w drugą stronę też można zejść z tego peronu.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Początek wiaty peronowej od strony południowej.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Pod wiatą są specjalnie wydzielone miejsca gdzie można ochronić się przed wiatrem.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Przewidziane jest też uruchomienie elektronicznego rozkładu jazdy, kiedyś było to coś nowego dziś PKP PLK uruchamia takie rozkłady prawie na każdej stacji.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Pod wiatą w miejscu gdzie jest zejście z peronu dojście do północnej części jest mocno zwężone.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Dawne ławki dla podróżnych raczej odejdą w niepamięć, na rok 2024 trwa remont budynku dworca.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Północna strona czwartego peronu, peron piąty ciągnie się dalej na północ, kiedyś był też i peron numer 6 ale tu nie powstał.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Kolejna tablica kierunkowa tym razem po wschodniej stronie z niej nie dojedzie się do Sieradza. Ciekawe że dojedzie się stąd na Łódź Widzew, a na zachodniej stronie ta stacja nie jest uwzględniona.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Schody do poziomu peronów, czynne są 4 i 5.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Zejście z czwartego peronu do tunelu łączącego perony 1-3, dworzec, i peron 5. Przejście umożliwia wyjście od strony Al. Unii oraz od strony Al. Włókniarzy.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
To jest nowe przejście za plecami mam Al. Włókniarzy i na wprost wejście na stary dworzec (do jego wnętrza).
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Wyjście do Al. Włókniarzy oraz dojście do piątego peronu. Kiedyś się szło przez tory ale one nie były czynne bo wschodnia strona stacji nie była czynna.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Tak wygląda wejście na stację od strony Al. Włókniarzy (od tej strony jest krańcówka PKS i lokalnych autobusów).
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
A tu uchowały się stare schody i stare przejście ... ale peron 5 jest bardzo wysoki i nie przejdzie się już przez nie tak łatwo.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Miejsce otaczające pasażerów w przypadku zacinających opadów i silnych wiatrów.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Pod wiatą jest sporo miejsc i sporo ławek dla pasażerów.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Podwieszana tablica kierunkowa, peron trzeci zachodnia strona.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Tor numer 1 na stacji, ten tor był kiedyś bardzo mocno wykorzystywany przez pociągi lokalne.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Skrajny zachodni tor przy trzecim peronie.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Jeszcze wyłączony system informacji pasażerskiej na trzecim peronie.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Wiata peronowa od północnej strony. Szkoda że PKP PLK nie zdecydował zrobić tu halę peronową cóż są wiaty.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Niezadaszona północna część trzeciej platformy.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Stary neon z nazwą stacji, obecnie (na rok 2024) przechodzi do historii ale może w jakiejś formie powróci.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Kanciasty budynek dworca na szczęści przejdzie remont (w zasadzie już go przechodzi).
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Tymi schodami można było zejść od wschodniej strony na plac przed dworcem, przez lata zaniedbywane popadły w ruinę i są na moment wykonania zdjęć wyłączone z eksploatacji.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Czwarta platforma się skończyła i to przejście umożliwia przejście nad Al. Bandurskiego.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Widok na wejście na pierwszy peron od strony Bandurskiego. W sumie 5 lat tamtędy jeździłem do pracy (Bandurskiego).
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Widok na nowy wylot w stronę Chojen. A i tak na Wróblewskiego trzeba stać i czekać na przejazd pociągu.
Taken | 18 lutego 2023 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Wiata wiatą, a śnieg jest też i pod wiatą.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Nadeszła zima i ośnieżona stacja.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Palownica jest dostosowana do ruchu po szynach dzięki małym kołom, a normalnie rusza się za pomocą gąsienic.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Na tyłach stacji stoi palownica, która służyła do stawiania słupów stacji trakcyjnej, w zasadzie podpór pod słupy.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Dawne magazyny od strony kolejowej wyglądają nieciekawie od Al. Włókniarzy są używane przez różnego typu firmy.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Tory odstawcze przy wagonowni, podczas remontu używane przez wykonawcę prac prac torowych.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
W tej hali jam nie pamięć nie myli była hala wagonowni.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Bocznica dawnej wagonowni po północnej części stacji.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Główne wejście do dworca, ciekawe jak będzie wyglądać po remoncie.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Plac przed budynkiem dworca.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Peron numer 3 też jest gotowy ale trwają prace wykończeniowe.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Peron drugi jest już otwarty w całości ale toru numer 2 nie widać.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Widok na budowę nowych peronów po wschodniej stronie, będzie ich 5 (przed remontem było 6), piąty peron z dużą wiatą już stoi. Konstrukcji peronu numer 4 jeszcze nie widać.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Początek sektora D na pierwszym peronie stacji.
Taken | 18 lutego 2022 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Gabloty z rozkładami i innymi informacjami dla pasażerów.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Pociąg Polregio wjechał na tor przy drugim peronie.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Pod wiatą na drugim peronie stacji.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Początek zadaszenia drugiego peronu od północnej strony.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Widok z północnego końca peronu numer 2 w południową stronę.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Widok na wylot na Zgierz oraz na grupy postojowe pociągów Polregio oraz PKP Intercity ... choć ten drugi przewoźnik obecnie jeździ w większości do Łodzi Fabrycznej.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Taki trójkomorowy semafor widziałem na nowym peronie w Działoszynie był oznaczony jako ISpL1. Ten co prawda nie ma oznaczeń ale oznaczenie będzie zbliżone.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji na peronie numer 2.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Północna część drugiego peronu.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Powoli powstaje trzeci peron i w związku z tym została poszerzona przestrzeń na drugim peronie.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Główna część peronu z perspektywy pasażera czyli wejście/wyjście do podziemnego labiryntu.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Tu peron został już rozebrany, zostały jedynie tymczasowo zachowane zejścia z dawnego trzeciego peronu.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Dziwnie kontrastuje rozbiórka peronu z nowym peronem, ale na modernizację w takiej formie zdecydował się zarządca.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Tory i sieć trakcyjna już zostały usunięte, została konstrukcja starego peronu. Ale jest już konstrukcja szybu nowej widny.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Tablica w pełnym formacie po południowej stronie pierwszego peronu.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Nowa tablica z nazwą stacji w małej wersji na pierwszym peronie.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Podwieszana tablica z nazwą stacji na drugim peronie pod wiatą.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Wejście na peron od strony Al. Bandurskiego choć jest to nieco nadużycie.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Zejście do ... no powiedzmy do Bandurskiego.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Zejścia z drugiego peronu są puki co dwa i te dwa są czynne obecnie (nie są to tymczasowe zejścia/wejścia na platformę).
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Gdzie się stąd nie dojedzie, zacznijmy od północy Zgierz tak to stacja węzłowa, Kutno tak ale po LK16 i tam jeździ dużo pociągów. Łowicz tak LK15 prowadzi do stacji Bednary i przechodzi przez stację Łowicz ... Przedmieście. W drugą stronę na południe Koluszki no tak ale LK25 nie wbiega bezpośrednio do Koluszek i jest to stacja węzłowa tak jak wszystkie wymienione do tej pory i Sieradz ... węzłowe to to nie jest tu lepiej było napisać Zduńska Wola lub Ostrów Wielkopolski.
Uploaded | 30 maja 2024 |
Tam gdzie nie ma wiaty jest nieco szerzej.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Na drugim peronie pod wiatą jest trochę miejsca ale nie ma go jakoś przesadnie dużo.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Początek wiaty na drugim peronie od południa, gotowa jest jedynie pierwsza krawędź peronowa, druga jest w przygotowaniu.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |
Pod wiatą na pierwszym peronie stacji.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 30 maja 2024 |