Test
![183 023-1 | Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/U_01043_01-0023A1_183_023-1.jpg)
Oznaczenie: 183 023-1
Rok produkcji: 1971
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 183
EVN i VKM: 91 56 6 183 023-1 SK-BTS
Przewoźnik: Bulk Transshipment Slovakia
------------------------------------------
Słowacka lokomotywa serii 183 jedzie od Dęblina przez Łuków do Terespola po ładunek węgla.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01043_000014.jpg)
Widok na mały dworzec zza torów.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01043_000013.jpg)
Sama poczekalnia wewnątrz dworca jest zamknięta. Widok na wejście do dyżurnego ruchu.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01043_000012.jpg)
Mały dworzec Okrzeja od strony torów.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01043_000011.jpg)
Dworzec kolejowy od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01043_000010.jpg)
Trzy rodzaje wskaźników zatrzymania czoła pociągu.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01043_000009.jpg)
Tabliczka z nazwą stacji na peronie pierwszym (choć w zasadzie jest za torem).
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01043_000008.jpg)
Wiata peronowa od strony wschodniego wejścia na perony.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01043_000007.jpg)
Widok z peronu drugiego na oznaczenia peronów i torów na tej stacji.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01043_000006.jpg)
Peron drugi jest jedno krawędziowy. Krawędź główna jest przy torze numer 1, bez krawędzi pozostaje tor numer 3.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01043_000005.jpg)
Przejście przez tory łączy dwie strony stacji oraz umożliwia bezpieczne wejście na peron 1 i 2.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01043_000004.jpg)
Widok od wejścia na stację na wąski peron pierwszy.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Stacja Okrzeja](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01043_000001.jpg)
Ze stacji Okrzeja najdalej można dojechać do Terespola.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000023.jpg)
Ławka na peronie jedyne miejsce gdzie można spocząć na peronie.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000022.jpg)
Widok na nieużywaną przez kolej bocznicę.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000021.jpg)
Jeden czynny peron na przystanku Krzywda. Po lewej stronie dworzec i w oddali wieża ciśnień.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000018.jpg)
Zamknięty dworzec od strony torów, niestety zarządca średnio dba o ten budynek.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000017.jpg)
Bardzo ciekawy dworzec w Krzywdzie od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000016.jpg)
Tu w ostatniej fazie
Walk pod Kockiem
Przebywał D-ca SGO
"Polesie" Gen. Bryg.
Franciszek Kleeberg
i jego sztab
W 50-tą rocznicę bitwy
tablicę tą ufundował
jej uczestnik
Eugeniusz Święcki
Ku pamięci Potomnym
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000015.jpg)
Tablica upamiętniająca w całej swej okazałości.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000014.jpg)
Budynek wagi lub magazynu oraz bunkier w którym mogła być trzymana nafta.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000013.jpg)
Mały budynek prawdopodobnie mógł być to magazyn bądź też waga kolejowa, widok od strony placu ładunkowego.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000012.jpg)
Wieża wodna w południowej części stacji, niszczeje z roku na rok.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000011.jpg)
Stacja została zaznaczona również na wieży ciśnień.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000010.jpg)
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000009.jpg)
Wejście na peron stacji oraz stojące za nim stojaki na rowery. Na takim przystanku nie wiadomo po co jest i jedno i drugie.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000008.jpg)
Widok na tablicę informacyjną z peronu stacji.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000007.jpg)
Peron przystanku, widok w stronę Łukowa.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000006.jpg)
Po drugiej stronie również są dodatkowe tory, które powoli acz systematycznie pochłania przyroda.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000005.jpg)
Pozostałości po świetności czyli tor dodatkowy nieużywany od dłuższego czasu.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000004.jpg)
Spory plac przed budynkiem dworca na stacji Krzywda.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000003.jpg)
Widok z peronu stacji w stronę Łukowa.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000002.jpg)
Widok w stronę Dęblina.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![Przystanek Krzywda](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01041_000001.jpg)
Najdalej z Krzywdy można dojechać do Terespola. Choć po remoncie linii 7 najdalej będzie można dojechać do Lublina.
Uploaded | 8 czerwca 2020 |
![ET22-2036 | Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/U_01042_01-2036A1_ET22-2036.jpg)
Oznaczenie: ET22-2036 ex ET22-395
Rok produkcji: 1978
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 5 150 037-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Rosyjski gaz z Białorusi przez terminale w Małaszewiczach jedzie w stronę Dęblina.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000015.jpg)
Ławka na peronie stacji Hordzieżka.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000014.jpg)
Kierunek Dęblin z Hordzieżki jest jeszcze kawałek.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000013.jpg)
Tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000012.jpg)
Tablica informacyjna/rozkładowa na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000011.jpg)
Opuszczony budynek szaletu kolejowego na przystanku.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000010.jpg)
Wiata peronowa na drugim peronie przystanku osobowego Hordzieżka.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000009.jpg)
Wiata peronowa na pierwszym peronie przystanku osobowego Hordzieżka.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000008.jpg)
Stary wskaźnik zatrzymania czoła pociągu umieszczony na słupku trakcyjnym.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000007.jpg)
Peron pierwszy tor pierwszy. Widok w stronę Dęblina.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000006.jpg)
Peron dla pociągów jadących w stronę Łukowa.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000005.jpg)
Widok ogólny na perony przystanku kolejowego, widok w stronę Łukowa.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000004.jpg)
Wejście na jeden z peronów stacji.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000003.jpg)
Od strony Łukowa jedzie pociąg towarowy prowadzony przez byka PKP Cargo.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |
![Przystanek Hordzieżka](https://fotostacje.pl/wp-content/grand-media/image/S_01042_000002.jpg)
Widok w stronę Dęblina, następna stacja Okrzeja.
Uploaded | 5 czerwca 2020 |