Test
Dworzec w Brachlewie od strony peronu.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Przejście z peronu do dworca. Kiedyś były tu dwa tory.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Budynek dworca w Brachlewie od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą dawnej stacji obecnie pełniącej rolę przystanku osobowego.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Jedyny pozostały czynny peron na tym przystanku kolejowym.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Nieczynny i nieużywany od dawna skrajniak w dawnej towarowej części stacji.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Widok w stronę Malborka.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Widok w stronę Kwidzyna.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ST44-1235 ex ST44-1086
Rok produkcji: 1985
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
EVN i VKM: 92 51 3 630 291-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na torach postojowych oczekuje na zatrudnienie gagarin po modernizacji.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ST44-1235 ex ST44-1086
Rok produkcji: 1985
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
EVN i VKM: 92 51 3 630 291-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Gagaryn w Kwidzynie.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ST45-16 ex SU45-236
Rok produkcji: 1976
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Spalinowozy Typu: SU45; SP45 i ST45 (301D)
Typ: ST45
EVN i VKM: 92 51 3 630 308-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Zmodernizowana SU45 do standardu ST45.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ST45-16 ex SU45-236
Rok produkcji: 1976
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Spalinowozy Typu: SU45; SP45 i ST45 (301D)
Typ: ST45
EVN i VKM: 92 51 3 630 308-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Jeszcze większą modernizację przeszła lokomotywa ST45 kiedyś SU45-236.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Wiata peronowa przy peronie 2.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Herby jeszcze widnieją choć sam dworzec ma się coraz gorzej.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Przejście między peronami stacyjnymi.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
95,7 taka odległość kolejowa dzieli Kwidzyn od Malborka.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Przejście podziemne łączące budynek stacyjny z peronami.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Kasy biletowe od lat nieczynne.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Wyjście na perony w budynku dworca.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Dworzec w Kwidzynie od strony miasta.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Wieża ciśnień znajduje się w południowej części stacji kolejowej.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Widok na część towarową stacji w Kwidzynie.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Peron 3 z wiatą peronową w dalszym ciągu czynny.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Peron 4 wyłączony z eksploatacji bez wiaty peronowej.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Kwidzyński dworzec z kładki przejścia nadziemnego.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Dawne magazyny dworcowe obecnie adoptowane do innych celów.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Przejście nadziemne łączące dwie części miasta które przedziela stacja.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Widok na dwa czynne perony stacyjne.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Widok w stronę wyjazdu na Grudziądz.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Tabliczka z nazwą stacji.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Widok w stronę Grudziądza.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Budynek pełniący obecnie rolę mieszkalną. Prawdopodobnie pełnił on kiedyś funkcję dworca.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Widok w stronę Kwidzyna.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Peron na zamkniętym przystanku.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |