Test
Widok na dawny dworzec z obecnego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok na zamieszkały budyneczek dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok z końca peronu w kierunku wyjścia do ulicy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok w kierunku końca peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Wąska część peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Elementy małej architektury na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Ławka, kosz, ławka, wszystkie zmodernizowane przystanki, stacje i mijanki mają jeden i ten sam układ, strasznie jest to monotonne.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Za dwoma ławkami następuje zwężenie przystanka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok w kierunku wyjścia z peronu przystanku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Wiata przystankowa dla pasażerów czekających na pociąg.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Peron od wejścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Dwie gabloty informacyjne ustawione jedna obok drugiej przy wejściu na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Koniec peronu, południowa strona i duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Mała tabliczka z nawą stacji.
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Ze starego peronu zachowano krawędź, dziś jest to droga dojazdowa używana przez mieszkańców dawnego dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Wejście na nowy peron przystanku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Ktoś kto robi te stojaki zarabia niezłą kasę ile tego można stawiać.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Głębsze zbliżenie w stronę Ustki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok w stronę Ustki na północ.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Po troch w stronę Słupska hasa sobie jelonek oby uciekł gdy będzie zbliżać się pociąg bo inaczej dojdzie do tragedii.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Koniec peronu, widok w stronę południową.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Dojście do przystanku osobowego zaczyna się już przed przejazdem (widok z drugiej strony przejazdu).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Przejazd drogowy, przy którym zlokalizowany jest przystanek.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Północna część zwężonego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Zwężona część peronu i widok w kierunku południowym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Charakterystyczny element czyli ławka, kosz, ławka. Skąd to się zna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok na wiatę przystankową z północnej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Wiata przystankowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
W Słupsku są zamontowane tablice kierunkowe na Słupsk i Ustkę.
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Gablota z rozkładem jazdy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Główne elementy peronu czyli kosz na odpady sortowane, gablota z rozkładem jazdy i wiata przystankowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Wyjście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Zejście z platformy do poziomu ulicy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Wydłużone wejście na peron dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Na dojściu do peronu jest tablica z informacjami dla podróżnych.
Uploaded | 25 lutego 2024 |
To przejście pod torami umożliwia wyjście ze stacji w kierunku wschodnim.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Schody zrównujące się z poziomem wejścia na peron od przejścia podziemnego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Wejście na peron od ulicy z zachodniej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji (ta z północnej strony peronu).
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Północny koniec peronu w kierunku Ustki tu również zarządca zamontował dużą tablicę z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Koniec peronu po stronie południowej wraz z dużą tablicą z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok w stronę stacji Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok w stronę Ustki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych, pociągi pospieszne się tu nie zatrzymują.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
IC 86102 Szkuner
Słupsk - Wrocław Główny.
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Oznaczenie: 401Da-324
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa manewrowa wspomaga w przetaczaniu składów pociągów PKP Intercity kończących bieg właśnie tu na stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: 401Da-056
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Przemysłowa spalinówka ma nowe życie w służbie prywaciarza.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1068 ex EU07-042
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 011-4 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta lokomotywa przyprowadziła pociąg IC 84102 SZYNDZIELNIA ze stacji Bielsko Biała Główna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1018 ex EU07-463 (Nr fabryczny: 250)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 143-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Taka zastępcza tabliczka znamionowa na burcie lokomotywy.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1018 ex EU07-463 (Nr fabryczny: 250)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 143-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta lokomotywa poprowadzi pociąg IC 86102 SZKUNER do Wrocławia Głównego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57ALd-2233 ex EN57-1774
Rok produkcji: 1990
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALd
EVN i VKM: 94 51 2 122 564-9 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Ta jednostka kursuje dziś jako wahadło na trasie Słupsk - Ustka Uroczysko.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-1550 ex EN57-1550
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Ta jednostka odjechała za peron i czeka na godzinę kursu w kierunku Gdyni.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: ED78-028
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Według mojej opinii oklejanie pojazdów szynowych logotypami klubów piłkarskich nie jest najlepszym pomysłem. Ta jednostka może pojechać gdzieś gdzie klub piłkarski Pogoń Szczecin delikatnie mówiąc nie jest zbytnio lubiany dla przykładu w moich rejonach na ten klub wołało się "Pogoń Śledzie ch...m jedzie". Po prostu jednostka może ulec aktom wandalizmu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na budynek dworze od strony miasta.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony peronów (część południowa).
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony peronów (część północna).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ta wieża ciśnień nie pełni już funkcji kolejowej. Jest tam chyba jakiś bar.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica informuje pasażerów o numerze peronu (2) oraz o numerze torów (3 i 11).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Niezadaszona część drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Nowa gablota z rozkładem jazdy pociągów osobowych.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Budynek nieużywany budynek "dyżurnego ruchu peronowego" (?).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zadaszenie drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w północnej części drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica Słupsk na drugim peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przejście przez tory w południowej części stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Na tym peronie zarządca zamontował stojaki na rowery i jak widać są one używane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zielona część pierwszego peronu po południowej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Początek zadaszenia stacji od południowej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Gablota starego typu na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ławka na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Budyneczek na peronie tu chyba urzędował zawiadowca i puszczał pociągi.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Na wszystkich peronach każdej stacji obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych, nie inaczej jest tutaj.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wiata peronowa na pierwszym peronie od północnej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Pusta część pierwszego peronu w kierunku północnym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
To przejście służbowe jest swoistą granicą peronów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tor numer 9 jest zakończony kozłem oporowym
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Peron trzeci try 3 i 9.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na trzeci peronie stacji. Zdjęcia stacji są wykonane przed jej modernizacją.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
W głównej części peronu trzeciego (przy peronie drugim) stoją dwa składy, skład PKP Intercity oraz pociąg Polregio do Ustki Uroczyska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przy peronie trzecim stoi pociąg pospieszny PKP Intercity.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tu kończy się trzeci peron stacji i zaczyna peron 3a.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zarośnięty jest zelektryfikowany widok z północnej części na południe, za kozłem oporowym jest już peron 3.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ta część drugiego peronu to peron 3a, formalnie jest to przedłużenie trzeciego peronu który, jest przedłużeniem peronu drugiego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na północ (wyloty na Ustkę i Lębork).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zejście do przejścia pod torami na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zejście formalnie na drugim peronie.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ile tu jest peronów 1,2,3,3a formalnie cztery ale, jest to raczej "chłyt marketingowy".
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Osoby niepełnosprawne mają tutaj kłopot żeby wejść pełno schodów i nie ma wind. Może się to zmieniło od czasu wykonania zdjęć.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Żeby skorzystać z toalety trzeba iść za znakiem.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Idąc na wprost dostanę się do peronów stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Schody do podziemi tam jest tunel którym, można dostać się na perony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przestrzeni dużo sklepów sporo ale ławek dla pasażerów niewiele.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wejście na górę, jest tam dużo sklepów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Pełno sklepów, przestrzeń duża tylko nie ma żywego ducha może urok godziny.
Uploaded | 24 lutego 2024 |