Test
Widok na wiatę peronową przy drugim peronie, widok z pierwszego peronu stacji.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 27 października 2022 |
Początkowa część drugiego peronu jest szersza, tu też znajduje się wiata przystankowa.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 27 października 2022 |
Środkowa część peronów przystanków, widok na południe.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 27 października 2022 |
Wąsko, ale może po remoncie linii będzie tutaj więcej miejsca dla pasażerów.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Jeżeli pociąg przejeżdża tu z prędkością około 100 km.h podróżni nie bardzo mają gdzie się schować.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Wąski peron numer 2, widok na południe.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Linia 145 jest używana tylko w ruchu towarowym, jednak tu jest dawny peron przy przystanku.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron numer 3 dla linii 145, po tej linii od dawna jeżdżą tylko pociągi towarowe.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Duża pusta przestrzeń zazieleniona.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron pierwszy, widok z północy na południe.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Bunkier na północnej części peronu numer 1, jest to jednoosobowy bunkier.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron pierwszy widok na północ, po prawej stronie wyłączony z użytkowania peron trzeci dla linii 145.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok z peronu numer 2 na wiatę na pierwszym peronie.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 27 października 2022 |
Mała wiata peronowa na pierwszym peronie, jest bardziej funkcjonalna niż wiaty na głównej stacji w tym mieście.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 27 października 2022 |
System nagłośnienia na stacji, stary ale jary ... to znaczy jest sprawny.
Uploaded | 27 października 2022 |
Peron pierwszy i widok na południe.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 27 października 2022 |
Peron pierwszy tor numer 1 widok na północ.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 27 października 2022 |
Widok z kładki na perony przystanku osobowego.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 27 października 2022 |
Kładka jest betonowa, stabilna, jednak i tak zostanie zastąpiona nową konstrukcją.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok na kładkę przejścia na torami.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Te schody nie prowadzą do kładki nad torami, to jest wejście na perony stacji.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Wejście od ulicy na przystanek, trzeba się sporo wdrapać.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Kolejna tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Tablica na przystanku kolejowym.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok na północ, po lewej linia 131 po prawej jednotorowa linia 145.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok w stronę Bytomia.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Odnowiony radzionkowski dworzec kolejowy od południa.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Odnowiony radzionkowski dworzec kolejowy od północnej strony.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 27 października 2022 |
Odnowiony budynek dworca kolejowego w Radzionkowie nie pełni już funkcji kolejowych.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Zastanawiałem się czy jest to tablica pamiątkowa czy informacyjna. Po namyśle jest to jednak tablica informacyjna, choć ładna.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 27 października 2022 |
Tablica, nawet ciekawa, informuje o fundatorach tego centrum dokumentacji deportacji. Bez komentarza.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
W budynku dworca w Radzionkowie znajduje się Centrum dokumentacji deportacji Górnoślązaków do ZSRR w 1945 Roku.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Ustawiony wagon przed dworcem odnosi się do wysiedleń jakie miały miejsce w Polsce.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Plac przed budynkiem dworca w Radzionkowie.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Budynek administracyjno magazynowy, prawdopodobnie używany zgodnie z przeznaczeniem.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Oznaczenia peronu (numer 1) oraz toru (w tym wypadku numer 8).
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Szersza część peronu numer 1.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron pierwszy i widok na południe.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Kozioł oporowy dla toru przy bocznicy w Radzionkowie.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok z kładki nad torami, na wieszak sieci trakcyjnej.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Pod tą wiatą można usiąść, jednak ławki są niewygodne.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron numer 2 i wiata peronowa na tym peronie.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Pero numer 2 i widok na bardzo charakterystyczny dla tej stacji wieszak sieci trakcyjnej podtrzymujący na jednej podporze cztery linie elektryczne.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok z południowej części peronu numer 3 na północ.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Charakterystyczna dla śląska wiata peronowa na trzecim peronie stacji, powolnie te konstrukcje znikają ze śląskich torów.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron numer 2 i tory 2 i 4. Widok na północ.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Przy peronie numer 3 są dwie krawędzie peronowe, dla torów 1 i 3.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron numer 3 i widok od lewej na tory 5,3,1 i 2.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Deski powoli zaczyna porastać mech, do czego służy ten metalowy łącznik nie mam pojęcia.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Drewniane przejście nad torami, wielkimi krokami zbliża się koniec tej konstrukcji.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok na całość kładki nad torami, szkoda że kładka ta nie łączy dwóch części miasta.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Radzionków stacja z trzema peronami, w sumie duża stacja, ważna z punktu widzenia gównie ruchu towarowego.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Tablica z nazwą stacji, tablice te charakterystyczne są dla linii 131.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Budynek dworca kolejowego na stacji, swoją rolę kiedyś pełnił jednak nie mam pewności czy był tu prowadzony ruch osobowy.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Widok na dworzec z poziomu torów, drzewa przeszkadzają w ukazaniu budynku w pełnej krasie.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Pięć torów stacji, widok na południe w stronę Piekar Śląskich.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Na północy majaczy nastawnia wyjazdowa w stronę Radzionkowa.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Miała to być "mekka" lokomotyw spalinowych na śląsku. Może tak i jest jednak podczas mojej wizyty nie było tutaj ani jednego pojazdu spalinowego.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Czy były tu kiedyś perony i obsługa pasażerska, chyba nie choć może wąskie platformy by się tu zmieściły.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Po północnej stronie stacji znajdują się bazy paliwowe do których, jest tu przywożone paliwo w różnych frakcjach.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Rozkład jazdy pociągów, operatorem są tu Koleje Śląskie i najdalej jadą do małopolskiego Oświęcimia.
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Oznaczenie: 163 047-4
Rok produkcji: 1986
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
Przewoźnik: Koleje Czeskie
------------------------------------------
Zaledwie dwa razy złapałem tą lokomotywę, niestety nie mam pełnych jej danych ale może kiedyś uda mi się jeszcze je uzupełnić.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Wiata i tablica z rozkładem jazdy na peronie drugim.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Peron wyspowy podzielony jest na dwa perony, tu widok na przejście łączące oba wydzielone perony stacji.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Peron numer 2 widok z pod tablicy na północ.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Peron 2 widok od południowej części na północ.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Czynny i używany przez pracowników PKP PLK budynek po południowej części peronu.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Czynny i używany przez pracowników PKP PLK budynek po południowej części peronu.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Peron 2 przy torze 2 widok w kierunku Bytomia.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
To wygląda jak dawny wagon (chłodnia) bez zestawów kołowych.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Opuszczony budynek kolejowy.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Opuszczony budynek kolejowy.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Opuszczony budynek kolejowy.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Opuszczony budynek kolejowy.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Ławka na peronie pierwszym z betonowymi podparciami.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
To jest schron, takie obiekty można spotkać jeszcze na stacjach choć jest ich już dość niewiele.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Wiata jak tramwajowa, w czasie opadów bardzo potrzebna.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Mała wiata peronowa, pomieści co najwyżej kilka osób.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Szeroki plac na peronie wyspowym, jeszcze kilka lat temu stał tutaj dworzec jednak PKP PLK zarządca zdecydował się wyburzyć ten obiekt.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Widok na budynki kolejowe przy peronie.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Peron się kończy jednak dalej jeżdżą już tylko kolejarze do nstawni.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
12,4 km linii 131 i peron pierwszy stacji Chorzów Stary.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Chorzów stary peron 1 widok na północ.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Szeroki i pusty peron numer 1.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Wskaźnik zatrzymania czoła pociągu przy torze numer 1, widok w kierunku początku linii.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Chorzów Stary można powiedzieć żyje PKP Cargo.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Tego typu tablice powoli zastępowane są nowymi wzorami standardowymi dla całego kraju.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Tablica z nazwą stacji, typowa dla linii 131 choć i to się zmienia.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Widok na wylot w stronę stacji Chorzów Miasto. Tory zamknięte za siatką to tereny Alstom Konstal Chorzów.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Widok w stronę Bytomia.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Tamten szyb to chyba ze zlikwidowanej Kopalni Węgla Kamiennego Barbara-Chorzów. Ale pewności nie mam.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Na tym zdjęciu nieco lepiej widać czynne tory. A czynny tory to numer 2 (ten zelektryfikowany) oraz jeden skrajny nie zelektryfikowany.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Pozostałości po torach dodatkowych. Czynny jest to numer 2 (ten zelektryfikowany) oraz jeden skrajny nie zelektryfikowany.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Wejście na perony 1 i 2, choć tak w zasadzie jest to jeden duży peron wyspowy.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Na drodze dojazdowej zostawiłem swój samochód i dalej doszedłem do wejścia na peron tą oto ścieżką.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Droga dojazdowa, bezpośrednio do wejścia na peron od ulic Stacyjnej i Legnickiej.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Wyjście z peronu, jak widać niektórzy zostawiają swoje samochody prawie na na peronie, strach pomyśleć co by było gdyby nie te spowalniacze.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Na tej stacji jest jeden duży peron, do którego prowadzi to oto przejście dla podróżnych.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Wejście na stację od strony ulic Stacyjna/Legnicka w Chorzowie.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Oznaczenie: SM31-117
Rok produkcji: 1980
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM31 (Fablok Chrzanów)
Typ: SM31
EVN i VKM: 98 51 8 620 054-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Szafa wspierająca gagarina ciągnącego pociąg zdawczy z węglem.
Taken | 9 listopada 2013 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |