Test
Dworzec kolejowy od strony podjazdu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Dworzec od strony torów (część wschodnia).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Dworzec od strony torów (część zachodnia).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Brukowana droga, stanowi plac dworcowy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Ten budynek na wjeździe na obszar stacyjny od zawsze pełnił rolę budynku mieszkalnego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Pusty peron na stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Środkowa część peronu widok na Słupsk.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Gablota z rozkładami jazdy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Na tym peronie nie ma wiaty ale jest jedna ławka i dwa kosze.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Przy peronie jest dawny dworzec, obecnie zamieszkały.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Widok w stronę przejazdu z DK6, niedługo będzie tu trasa S6 i ten przejazd straci na znaczeniu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Widok w kierunku wschodnim.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w zachodniej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na wysokości dawnej nieczynnej nastawni.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Na budynku dworca jest tablica z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Zarządca pomyślał o osobach z niepełnosprawnościami obok wejścia "po schodach" jest wejście "pochyłe".
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Wejście na peron od wschodniej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Puste stojaki na rowery.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Nawierzchnia peronu jest odnowiona, kiedyś były tu dwa tory dziś do podniesionego peronu od strony dworca prowadzi podniesiony peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Brukowana droga dojazdowa pod budynkiem dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Widok w kierunku na Sławno i Koszalin.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Widok w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Po mimo tego że ten przystanek jest na jednotorowej linii jeździ tutaj bardzo dużo pociągów.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
IC 86102 Szkuner
Słupsk - Wrocław Główny.
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Oznaczenie: 401Da-324
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa manewrowa wspomaga w przetaczaniu składów pociągów PKP Intercity kończących bieg właśnie tu na stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: 401Da-056
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Przemysłowa spalinówka ma nowe życie w służbie prywaciarza.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1068 ex EU07-042
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 011-4 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta lokomotywa przyprowadziła pociąg IC 84102 SZYNDZIELNIA ze stacji Bielsko Biała Główna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1018 ex EU07-463 (Nr fabryczny: 250)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 143-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Taka zastępcza tabliczka znamionowa na burcie lokomotywy.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1018 ex EU07-463 (Nr fabryczny: 250)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 143-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta lokomotywa poprowadzi pociąg IC 86102 SZKUNER do Wrocławia Głównego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57ALd-2233 ex EN57-1774
Rok produkcji: 1990
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALd
EVN i VKM: 94 51 2 122 564-9 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Ta jednostka kursuje dziś jako wahadło na trasie Słupsk - Ustka Uroczysko.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-1550 ex EN57-1550
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Ta jednostka odjechała za peron i czeka na godzinę kursu w kierunku Gdyni.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: ED78-028
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Według mojej opinii oklejanie pojazdów szynowych logotypami klubów piłkarskich nie jest najlepszym pomysłem. Ta jednostka może pojechać gdzieś gdzie klub piłkarski Pogoń Szczecin delikatnie mówiąc nie jest zbytnio lubiany dla przykładu w moich rejonach na ten klub wołało się "Pogoń Śledzie ch...m jedzie". Po prostu jednostka może ulec aktom wandalizmu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na budynek dworze od strony miasta.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony peronów (część południowa).
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony peronów (część północna).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ta wieża ciśnień nie pełni już funkcji kolejowej. Jest tam chyba jakiś bar.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica informuje pasażerów o numerze peronu (2) oraz o numerze torów (3 i 11).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Niezadaszona część drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Nowa gablota z rozkładem jazdy pociągów osobowych.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Budynek nieużywany budynek "dyżurnego ruchu peronowego" (?).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zadaszenie drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w północnej części drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica Słupsk na drugim peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przejście przez tory w południowej części stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Na tym peronie zarządca zamontował stojaki na rowery i jak widać są one używane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zielona część pierwszego peronu po południowej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Początek zadaszenia stacji od południowej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Gablota starego typu na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ławka na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Budyneczek na peronie tu chyba urzędował zawiadowca i puszczał pociągi.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Na wszystkich peronach każdej stacji obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych, nie inaczej jest tutaj.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wiata peronowa na pierwszym peronie od północnej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Pusta część pierwszego peronu w kierunku północnym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
To przejście służbowe jest swoistą granicą peronów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tor numer 9 jest zakończony kozłem oporowym
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Peron trzeci try 3 i 9.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na trzeci peronie stacji. Zdjęcia stacji są wykonane przed jej modernizacją.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
W głównej części peronu trzeciego (przy peronie drugim) stoją dwa składy, skład PKP Intercity oraz pociąg Polregio do Ustki Uroczyska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przy peronie trzecim stoi pociąg pospieszny PKP Intercity.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tu kończy się trzeci peron stacji i zaczyna peron 3a.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zarośnięty jest zelektryfikowany widok z północnej części na południe, za kozłem oporowym jest już peron 3.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ta część drugiego peronu to peron 3a, formalnie jest to przedłużenie trzeciego peronu który, jest przedłużeniem peronu drugiego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na północ (wyloty na Ustkę i Lębork).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zejście do przejścia pod torami na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zejście formalnie na drugim peronie.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ile tu jest peronów 1,2,3,3a formalnie cztery ale, jest to raczej "chłyt marketingowy".
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Osoby niepełnosprawne mają tutaj kłopot żeby wejść pełno schodów i nie ma wind. Może się to zmieniło od czasu wykonania zdjęć.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Żeby skorzystać z toalety trzeba iść za znakiem.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Idąc na wprost dostanę się do peronów stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Schody do podziemi tam jest tunel którym, można dostać się na perony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przestrzeni dużo sklepów sporo ale ławek dla pasażerów niewiele.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wejście na górę, jest tam dużo sklepów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Pełno sklepów, przestrzeń duża tylko nie ma żywego ducha może urok godziny.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Główne wejście do budynku dworca. Dworzec jest czynny 24 godziny na dobę gdyż tylko z niego można dostać się na perony stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zajechałem rano do Słupska i to się opłaciło powiedzmy aż z nawiązką miałem cały parking pod stację dla siebie :).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-365 ex EU07-365 (Nr fabryczny: 265)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 069-2 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Okolicznościowa tablica na boku lokomotywy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-365 ex EU07-365 (Nr fabryczny: 265)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 069-2 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Naklejona tabliczka znamionowa na pudło lokomotywy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-365 ex EU07-365 (Nr fabryczny: 265)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 069-2 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Skład PKP IC wjechał na tor przy peronie pierwszym po krótkim postoju ruszył dalej w drodze do Szczecina Głównego.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA133-005
Rok produkcji: 2007
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA133
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Skład osobowy Polregio jedzie na Hel.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA133-004
Rok produkcji: 2007
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA133
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Nie wiedzieć czemu spółka Polregio na Hel puszcza dwa szynobusy, może wystarczyła by lokomotywa i wagony choćby i piętrowe, ale trzeba je mieć.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA137-007
Rok produkcji: 2013
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA137
EVN i VKM: 95 51 2 720 077-7 PL-PREG B
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Dwuczłonowa jednostka spalinowa od Newagu typu SA137 wjechała właśnie na pierwszy peron stacji w Rumi.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA137-006
Rok produkcji: 2013
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA137
EVN i VKM: 95 51 2 720 075-1 PL-PREG B
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Pociąg ze stacji Hel do stacji Gdynia Główna właśnie opuszcza stację Rumia.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57-1758
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Pociąg S2 do Wejherowa wjechał właśnie na tor przy peronie drugim, po szybkim załadunku pasażerów ruszy w dalszą drogę.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN71-038 ex EN57-1123
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Jednostki EN57 i EN71 są ze sobą w stu procentach kompatybilne stąd też mogą jeździć ze sobą w trakcji ukrotnej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Dworzec w Rumi od strony torów (strona północna).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Dworzec w Rumi od strony torów (strona południowa).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Dworzec w Rumi od strony parkingu (strona północna).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Wąskie korytarze wewnątrz budynku dworca.
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Elektroniczny system informacji pasażerskiej w holu dworca (przy zejściu do podziemnego przejścia).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Przy peronie pierwszym są "tyły" budynków handlowych.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Widok na główną część drugiego peronu z perspektywy pierwszej platformy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Północna część drugiego peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Ławka i kosz na drugim peronie stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Gablota z informacjami dla podróżnych.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Dwie gabloty z rozkładami jedna SKM Trójmiasto druga PKP PLK.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Zarządcą tego peronu jest PKP PLK choć zatrzymują się tu też pociągi SKM Trójmiasto. Stąd na drugim peronie wiata podwójna w standardach narodowego zarządcy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Szeroki drugi peron stacji, ale sama nawierzchnia peronu wymaga już wymiany.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |