Test
Oznaczenie: 754 015-6
Rok produkcji: 1978
Producent: ČKD Praha (Českomoravská Kolben Daněk) (Czechy; Czechosłowacja)
Spalinowozy Typu: 753 i 754 (ČKD Praga)
Typ: 754
EVN i VKM: 91 54 7 754 015-6 CZ-ČD
Przewoźnik: České Dráhy
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Nurek z Czech ciąga polskie składy nad morze.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Bardzo ładnie utrzymany budynek poczekalni.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Mała poczekalnia stoi w miejscu dawnego dworca.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Kosz na śmieci przy wyjściu z budynku.
Uploaded | 4 marca 2024 |
Mały budynek poczekalni (wnętrze pełni rolę poczekalni).
Uploaded | 4 marca 2024 |
Tu była kiedyś stacja dziś jest już przystanek.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Dawne rampy załadunkowe, po torach nie zostało już nic.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Tablica z nazwą stacji widok w kierunku północnym.
Uploaded | 4 marca 2024 |
Mała wiata na peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Tablica z informacjami dla podróżnych oraz mała wiata peronowa.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Na słupie oświetleniowym zawieszona jest obszerna tablica kierunkowa.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Tablica peronowa z nazwą stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Zejście z peronu i znacznik W4 w kierunku południowym.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Znacznik W4 w kierunku północnym.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Wejście na peron, tablica informacyjna oraz stojaki na rowery (jak widać używane).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Wysypany z białych kamyszków napis z nazwą miejscowości.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Przy dojściu do peronu są ustawione ławki ale to zrobiło raczej sołectwo.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Peron ie leży obecnie bezpośrednio przy przejeździe do peronu wiedzie ta ścieżka.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Widok w stronę Pucka, Władysławowa i innych kurortów na mierzei helskiej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Widok w stronę Redy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Przejazd drogowy, przy którym ulokowany jest przystanek.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Pociągów jest tu dużo stacja leży na linii, która wiedzie do kurortów wypoczynkowych.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Oznaczenie: SA133-027
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA133
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Poranny pociąg wraca z Helu jadą w składzie aż dwa szynobusy drugi to SA133-027.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA133-026
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA133
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
W ekspresowym tempie pociągi z Helu zameldowały się na przystanku i równie szybko z niego odjechały.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Tablica kierunkowa dość precyzyjnie informuje pasażerów gdzie mogą dojechać z tego peronu.
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Peron jest dość spory, pociągi pospieszne się tu nie zatrzymują, przejeżdżają przez ten przystanek z prędkością 100-120 km/h.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Bezpośrednio za torami jest droga a, w zasadzie to Aleja.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Widok z peronu w kierunku wyjścia.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Pusty peron, widok na północy zachód.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Najważniejszy element każdej stacji czyli rozkład umieszczony jest w tej przeszklonej gablocie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Gablota z informacjami dla podróżnych.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Zadaszona wiata dla podróżnych.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Proste ławki dla podróżnych ale ludzie nie czekają tu zbyt długo na pociąg bo ruch jest tu całkiem spory.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Główne elementy pasażerskie na peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Parking przy stacji, taki nieformalny.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Wejście od dzikiego parkingu, po północno wschodniej stronie peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Początkowa część peronu, widok w kierunku zejścia z platformy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Zatrzymanie czoła pociągu czyli znacznik W4 w kierunku na główną stację w Redzie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Dojście do peronu i stojaki na rowery.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Widok w stronę Pucka i Władysławowa.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Widok w kierunku początku linii 213.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Przejazd na ulicy Rekowskiej i zaraz za przejazdem jest Aleja Lipowa, niebezpieczne miejsce.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Pociągów jeździ tu sporo ale tylko osobowe, towarowych się tu nie widuje.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Oznaczenie: SU4210-001 ex SU42-1001 ex SM42-576
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU4210
EVN i VKM: 98 51 3 630 085-9 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Zmodernizowane SM42 wygląda jak nowe ale jest to pojazd z 1973 roku.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN90-002
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN90
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Pociąg ze Słupska do Gdyni Głównej prowadzony jest przez przewoźnika Polregio.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-1692
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Z Wejherowa do Gdańska Śródmieścia dziennie pociągi SKM Trójmiasto jeżdżą kilkanaście takich kursów wahadłowo.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-769 ex EN71-050 ex EN57-769
Rok produkcji: 1970
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Zmodernizowane EN57 do standardu AKM ucieka w stronę Gdyni.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Ładny dworzec ale dla pasażerów chyba zamknięty albo byłem za wcześnie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Dworzec os strony torów (z drugiego peronu stacji).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Przy dworcu w Redzie jest postój taksówek.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Dworzec w Redzie od strony podjazdu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
W Tym Miejscu
10 Lutego 1920 Roku
Mieszkańcy Redy i Okolic
Uroczyście Witali
Dowódcę Błękitnej Armii
Generała Józefa Hallera
Zmierzającego do Pucka
Na Zaślubiny Polski z Morzem
Reda 10 Luty 2020 roku
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Duża wersja tablica z nazwą stacji na drugim peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Widok ogólny na wiatę drugiego peronu z dalszej perspektywy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Oznaczenie torów, 1 dla pociągów jadących w stronę Wejherowa 2 dla pociągów na Gdynię, Sopot i Gdańsk.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Widok w kierunku wyjścia z peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Tablice PKP PLK i SKM Trójmiasto, sama SKM-ka zamontowała również biletomat.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Ruch na stacji jest duży nawet wcześnie rano.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Obskurna wiata, ławka starego typu i przepełniony kosz na śmieci.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Podobne wiaty były na stacji Zduńska Wola Karsznice z początkiem 2024 roku przeszły do historii.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Gablota, żeby nie stała pusta zamontowano tam informacje na temat akcji "Bezpieczny Przejazd".
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Element głosowej informacji pasażerskiej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Południowa część drugiej platformy stacji w Redzie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Drugie peron stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Gablota z regulaminem stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Pierwszy peron stacji i widok na południe.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Choć nie ma oznaczeń ten budynek używa PKP PLK.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Zardzewiałe szyny przy nieużywanym peronie w Redzie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Dojście do peronu 1A obecnie już nieużywany.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Gablota z rozkładami oraz ławka na pierwszym peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Pierwszy peron i duża tablica informacyjna.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Stojaki na rowery i wejście na peron od strony parkingu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Gdzie mi tu skaczesz po torach ???
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Linia 202 ma już 35,4 km.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Widok na południe w kierunku Rumi.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Peron 1a z tego niezelektryfikowanego peronu odjeżdżały pociągi na Hel oraz w inne kierunki typu Łeba czy inne rozebrane już linie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Przejście podziemne.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Wejście na perony od strony ulicy Leśnej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Peron drugi i zejście do podziemi.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Druga strona zejścia do labiryntu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Zejście do podziemnego labiryntu umożliwiającego bezpieczne dojście do peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Modernizacja stacji odbyła się dzięki finansowaniu Unii Europejskiej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Wyjazd z parkingu na dwupasmową drogę w kierunku Gdyni.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Duży parking przy stacji to wielki plus.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Rozkład jazdy ale tylko pociągów SKM.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Dawny dworzec kolejowy od strony torów, nie jest to przyjemny widok.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zamknięty budynek dworca od strony drogi dojazdowej do stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
W dawnym dworcu zabito dechami okna i drzwi dobrze że choć odmalowano budynek, straszy trochę mniej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny za torami, utrzymany jest on w kolorystyce dawnego dworca, zapewne powstał w czasach budowy linii na Hel.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Takie jeszcze jedno ujęcie z sentymentu tu kiedyś fotografowałem lokomotywę SM42.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dawny plac, który był używany do remontu linii dziś niewykorzystywany.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Szersze ujęcie na dawną bocznicę stacyjną.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na wiatę z perspektywy dawnej ładowni, dziś już nie używana, a kiedyś można było tu wjechać składem wagonowym.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wiata dla pasażerów na peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji po północnej stronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zejście i wejście na peron stacji jest możliwe zarówno od północnej jak i południowej strony. Tu zejście z peronu po północnej stronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji, widok na południe.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |