Test
Oznaczenie: EN57-1128
Rok produkcji: 1977
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 122 978-1 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Pociąg regionalny z Gdyni Głównej do Smętowa wjechał na tor 4 przy peronie 3 i skończył bieg. Niezmodernizowana jednostka wjechała na niezmodernizowany tor przy niezmodernizowanym peronie.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57-1128
Rok produkcji: 1977
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 122 976-5 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Człon Ra jest na pewno od innej jednostki ten oryginalny mógł ulec jakiemuś wypadkowi.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Oznaczenie: ED160-012
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: ED160
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny do Gdyni Głównej zatrzymał się tu na stacji, dla mnie trochę zaskoczenia.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok z trzeciego peronu stacji na dworzec.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Duży budynek kolejowy od strony torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Dworzec kolejowy od strony wsi.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
W poczekalni nie ma obecnie nawet ławki dla podróżnych.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Kasa biletowa, kiedyś była.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Wnętrze klimatycznego dworca widok w stronę peronu 1.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Droga dojazdowa do stacji, nie było gdzie się zatrzymać, zaparkowałem dopiero pod pobliskim sklepem.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Stara tablica z nazwą stacji na budynku dworca.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Tor numer cztery jest używany zgodnie z przeznaczeniem i miałem okazję się o tym przekonać.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Na tor numer 5 nic już nie wjeżdża mimo tego krawędź peronowa jest całkiem dobrze widoczna.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Przy peronie trzecim są dwa tory 4 zelektryfikowany i 5 niezelektryfikowany.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
stan niezelektryfikowanego toru numer 5 jest tragiczny raczej nic już tu nawet nie jest w stanie wjechać. No może jakiś pociąg techniczny.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Ten peron obsługuje dwa tory jeden zelektryfikowany drugi niezelektryfikowany.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Wskaźnik W4 czyli zatrzymanie czoła składu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Peron numer 3.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok z końca drugiego peronu na południową część stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Formalnie zbliżam się do końca peronu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Jak widać nawierzchnia została wymieniona tylko przy torze numer 2 (jako tor zasadniczy do Bydgoszczy).
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Bramka i co dalej ? W małopolsce stosuje się dodatkową tabliczkę "Peron wyłączony z eksploatacji" tu podróżny ma sam się domyśleć że dalej iść nie może.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Przejście do trzeciego peronu stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
System nagłośnienia na stacji działa we wszystkie strony :).
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Peron drugi i widok na bramkę trakcyjną z czterema wysięgnikami trakcji elektrycznej.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Podwójna wiata peronowa, do Bydgoszczy jeździ raczej mniej pasażerów niż do Gdańska.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Można byłoby się już zacząć zastanawiać nad wymianą tych tablic czas robi swoje.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na drugim peronie (widok na wschód nad tablicą widać już koronę słońca).
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Na drugiej platformie jest zamontowana tabliczka kierunkowa wskazuje dwa główne kierunki jazdy czyli Tczew na północ i Bydgoszcz na południe.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Peron drugi obsługuje dwa tory o numerach 2 i 3. Główny tor ma numer 2 tym torem realizowane są przeloty przez stację.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Peron drugi.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Peron pierwszy nie jest używany na całej swojej długości, nowa nawierzchnia jest ułożona na używanej części peronu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Takich małych ławeczek na tym peronie jest kilka.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Obok wiaty jest też mała ławeczka.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Pasażerów jest tu dużo, taka mała wiata nie jest w stanie pomieścić wszystkich chętnych jadących w kierunku północnym.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok na północ z pierwszego peronu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Peron w Smętowie są niskie jak dla mnie jest to zaleta. Obecnie robi się bardzo wysokie perony dla pasażerów wygoda dla pasjonatów nie jest to dobre rozwiązanie.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
457,2 km od początku tej linii i pomyśleć że ja operują też na tej linii ale ponad 300 kilometrów wcześnie.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji ukrywa się w zieleni.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Urok pomorza czyli duże tablice z numeracją peronu tu peron numer 1.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Wyjście z peronu do ulicy.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Wejście na pierwszy peron od strony niewielkiego parkingu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Jedno z kilku wejść na peron stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Rozpadająca się wieża od strony torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Kolejowa wieża ciśnień od strony drogi do stacji.
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Zarośnięte i już nieużywane tory, kiedyś Smętowo było dużą stacją węzłową.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
W stronę Tczewa stoi zamknięty pociąg kontenerowy od strony Tczewa nadciąga pociąg osobowy, który skończy tu bieg.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok w stronę południową z końca drugiego peronu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok w kierunku Bydgoszczy.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Oznaczenie: ST44-1235 ex ST44-1086
Rok produkcji: 1985
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
EVN i VKM: 92 51 3 630 291-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na torach postojowych oczekuje na zatrudnienie gagarin po modernizacji.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ST44-1235 ex ST44-1086
Rok produkcji: 1985
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
EVN i VKM: 92 51 3 630 291-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Gagaryn w Kwidzynie.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ST45-16 ex SU45-236
Rok produkcji: 1976
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Spalinowozy Typu: SU45; SP45 i ST45 (301D)
Typ: ST45
EVN i VKM: 92 51 3 630 308-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Zmodernizowana SU45 do standardu ST45.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ST45-16 ex SU45-236
Rok produkcji: 1976
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Spalinowozy Typu: SU45; SP45 i ST45 (301D)
Typ: ST45
EVN i VKM: 92 51 3 630 308-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Jeszcze większą modernizację przeszła lokomotywa ST45 kiedyś SU45-236.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Wiata peronowa przy peronie 2.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Herby jeszcze widnieją choć sam dworzec ma się coraz gorzej.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Przejście między peronami stacyjnymi.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
95,7 taka odległość kolejowa dzieli Kwidzyn od Malborka.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Przejście podziemne łączące budynek stacyjny z peronami.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Kasy biletowe od lat nieczynne.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Wyjście na perony w budynku dworca.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Dworzec w Kwidzynie od strony miasta.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Wieża ciśnień znajduje się w południowej części stacji kolejowej.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Widok na część towarową stacji w Kwidzynie.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Peron 3 z wiatą peronową w dalszym ciągu czynny.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Peron 4 wyłączony z eksploatacji bez wiaty peronowej.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Kwidzyński dworzec z kładki przejścia nadziemnego.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Dawne magazyny dworcowe obecnie adoptowane do innych celów.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Przejście nadziemne łączące dwie części miasta które przedziela stacja.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Widok na dwa czynne perony stacyjne.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |