Test
Budowana ulica która ułatwi przejazd między wschodnią, a zachodnią stroną miasta.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Gablota informacyjno-rozkładowa.
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Podwieszana tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Przeszklona część chroni przed zacinającymi opadami i silnym wiatrem.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Na tej stacji mamy jeden z najczytelniejszych systemów informacji pasażerskiej jakie spotkałem.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Zakończenie zadaszonej części peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok z peronu w stronę Redy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok w kierunku Gdyni z poziomu kładki nad torami.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok w kierunku Gdyni z poziomu peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Poziom peronu i wejścia na górę, po środku dojście do windy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Zejście na tor 502 w kierunku na Gdańsk.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Zejście na tor 501 w kierunku Wejherowa.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok z kładki na peron zadaszenie peronu ciągnie się prawie przez całą długość.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Tablica unijna mówiąca o dofinansowaniu kolejnego wyimaginowanego projektu (Parafraza słów Andrzeja Dudy).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok od zachodniej strony kładki nad torami w stronę wschodnią, po lewo zejście na peron.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Zejście z kładki nad torami po stronie zachodniej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Od strony zachodniej jest jeden wielki plac budowy, w momencie wykonania zdjęć trwały jeszcze prace nad nową drogą ułatwiającą przejazd w relacji wschód-zachód.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Przy zejściu na peron jest zamontowany biletomat SKK Trójmiasto.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok z kładki na zachodnią stronę.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Budowane zejście do nowej ulicy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Zejście z przejścia nad torami w stronę wschodnią.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Do peronu prowadzi przejście nad torami z zejściami po obu stronach torów, tu wejście od strony ulicy Kolejowej.
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Dojście do stacji od części mieszkalnej miasta.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Na tym przystanku zatrzymują się jedynie pociągi SKM Trójmiasto, ale żadnego tu nie spotkałem.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-365 ex EU07-365 (Nr fabryczny: 265)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 069-2 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Okolicznościowa tablica na boku lokomotywy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-365 ex EU07-365 (Nr fabryczny: 265)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 069-2 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Naklejona tabliczka znamionowa na pudło lokomotywy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-365 ex EU07-365 (Nr fabryczny: 265)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 069-2 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Skład PKP IC wjechał na tor przy peronie pierwszym po krótkim postoju ruszył dalej w drodze do Szczecina Głównego.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA133-005
Rok produkcji: 2007
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA133
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Skład osobowy Polregio jedzie na Hel.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA133-004
Rok produkcji: 2007
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA133
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Nie wiedzieć czemu spółka Polregio na Hel puszcza dwa szynobusy, może wystarczyła by lokomotywa i wagony choćby i piętrowe, ale trzeba je mieć.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA137-007
Rok produkcji: 2013
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA137
EVN i VKM: 95 51 2 720 077-7 PL-PREG B
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Dwuczłonowa jednostka spalinowa od Newagu typu SA137 wjechała właśnie na pierwszy peron stacji w Rumi.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA137-006
Rok produkcji: 2013
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA137
EVN i VKM: 95 51 2 720 075-1 PL-PREG B
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Pociąg ze stacji Hel do stacji Gdynia Główna właśnie opuszcza stację Rumia.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57-1758
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Pociąg S2 do Wejherowa wjechał właśnie na tor przy peronie drugim, po szybkim załadunku pasażerów ruszy w dalszą drogę.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN71-038 ex EN57-1123
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Jednostki EN57 i EN71 są ze sobą w stu procentach kompatybilne stąd też mogą jeździć ze sobą w trakcji ukrotnej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Dworzec w Rumi od strony torów (strona północna).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Dworzec w Rumi od strony torów (strona południowa).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Dworzec w Rumi od strony parkingu (strona północna).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Wąskie korytarze wewnątrz budynku dworca.
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Elektroniczny system informacji pasażerskiej w holu dworca (przy zejściu do podziemnego przejścia).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Przy peronie pierwszym są "tyły" budynków handlowych.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Widok na główną część drugiego peronu z perspektywy pierwszej platformy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Północna część drugiego peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Ławka i kosz na drugim peronie stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Gablota z informacjami dla podróżnych.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Dwie gabloty z rozkładami jedna SKM Trójmiasto druga PKP PLK.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Zarządcą tego peronu jest PKP PLK choć zatrzymują się tu też pociągi SKM Trójmiasto. Stąd na drugim peronie wiata podwójna w standardach narodowego zarządcy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Szeroki drugi peron stacji, ale sama nawierzchnia peronu wymaga już wymiany.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Duża tablica z oznaczeniem peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Zejście do podziemia z drugiego peronu stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Wyjście po drugiej stronie miasta czyli od ulicy Towarowej w Rumi.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Przejście pod torami umożliwia dojście do drugiego peronu, na drugą stronę miasta oraz wyjście do budynku dworca.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Drugi peron stacji i duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Kolejne stojaki na rowery tym razem po północnej stronie dworca.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Pierwszy peron po północnej stronie stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Stojaków na rowery jest tu bardzo dużo i zapotrzebowanie też jest chyba całkiem duże bo na tak wczesną porę kilka jest w użyciu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Z parkingu przy stacji można od razu wejść na pierwszy peron stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Peron pierwszy widok w kierunku południowym na Gdynię.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-1692
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Dwie jednostki EN57 zmodernizowane do standardu AKM jadą w stronę Gdańska.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-769 ex EN71-050 ex EN57-769
Rok produkcji: 1970
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Jednostka powoli rusza udając się w dalszą drogę do Gdańska.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Peron po odjeździe pociągu pustoszeje bardzo szybko.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widoka na zadaszenie peronu od południowej strony przystanku.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tor 502 w kierunku południowym, na Gdańsk.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tor 501 widok w kierunku na Gdańsk.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Stosowane ławki są ustawiane na środku peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Zadaszenie peronu jest niemal przez całą długość platformy. pod zadaszeniem są elementy dla podróżnych (ławki, zegary, gabloty informacyjne).
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Kolejna gablota z informacjami dla podróżnych i rozkładem jazdy pociągów SKM.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Gablota informacyjno-rozkładowa na peronie.
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Estetyczny peron przystanku SKM-ki szpecą nieco stare skrzynki elektryczne.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Krawędź peronowa przy torze 501, widok w kierunku południowym.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tor 502 widok w kierunku Gdyni Głównej (na północ), obok niezelektryfikowana linia 201 i zelektryfikowana linia 202.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Podwieszana tablica z nazwą przystanku. Cała nazwa jest bardzo długa dlatego gdzie można zastosowano skrót w nazwie "Św.".
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Pod wspornikami wiaty zamontowany jest elektroniczny system informacji dla pasażerów informuje on o której godzinie będzie odjeżdżać najbliższy pociąg.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Winda umożliwia osobą z niepełnosprawnościami, wejście i zejście z peronu SKM-ki.
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok na zadaszenie peronu od strony północnej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Pociąg SKM Trójmiasto ma zielone światło na wjazd do stacji Gdynia Główna Dworzec Podmiejski SKM.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok na południe z końca peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok na północ w stronę Gdyni Głównej, biegną tu linie 250, 202 i 201.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok z torów na skrzyżowanie ulic Kieleckiej, Droga Gdyńska i Śląskiej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Zejście z peronu po schodach do podziemnego labiryntu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Wejście na peron przystanku z poziomu przejścia pod torami.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Przejście podziemne, wejście od zachodniej (względem torów) strony miasta.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
W tym przejściu pod torami jest wejście na peron przystanku.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Kasa biletowa i mała poczekalnia.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Wejście na peron przystanku wiedzie pod torami, tu wejście od wschodniej (względem torów) strony miasta.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57-1828 ex EN57-2003
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Od strony przystanku Gdynia Grabówek nadciągają dwa klasyczne kible, skończą bieg na przystanku Gdańsk Śródmieście.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57-1826 ex EN57-2001
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Klasyczny kibel zmierza w stronę Gdyni Głównej.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-1719 ex EN57-1719
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Jednym z moich pierwszych zdjęć jakie wykonałem będąc w Trójmieście ostatnim razem była jednostka EN57-1719. Teraz tamte zdjęcia są już po nie kont historyczne gdyż jednostka jak widać przeszła modernizację do standardu AKM.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-1135 ex EN57-1135
Rok produkcji: 1977
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Dwie jednostki EN57AKM jadą do Lęborka.
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SU4210-010 ex SU42-1010 ex SM42-530
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU4210
EVN i VKM: 98 51 3 630 094-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Zmodernizowana lokomotywa spalinowa z SM42 ciągnie krótkie składy PKP IC albo na Hel albo w stronę Gorzowa Wielkopolskiego.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Północna wiata przystankowa na peronie.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Północna część torów SKM-ki. W tym miejscu linia 250 przebiega nad linią 202 i od tej stacji w stronę Rumi linia będzie ciągnąć się po zachodniej stronie od linii 202.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Można powiedzieć że peron został podzielony na dwie identyczne części, które są symetrycznie odbite względem siebie, punkt podziału to kładka nad torami. No może nie aż tak idealnie ale najważniejsze elementy są po obu stronach od zejścia.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Na każdym przystanku SKM-ki można gdzieś znaleźć biletomat nie inaczej jest i tutaj.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tor 501 w kierunku na Rumię.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Wysłużone ławki na peronie.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Północna część peronu i tablica z nazwą stacji utrzymana w stylizacji zarządcy obiektu.
Uploaded | 26 stycznia 2024 |