Test
Oznaczenie: EP07P-2001 ex EU07-046
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07P (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 245-9 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Polregio w swoim taborze posiada lokomotywy EP07 sprawne do ruchu sęk w tym że jest ich tylko 5 sztuk (standard EP07P) i jeżdżą praktycznie tylko po liniach Jelenia Góra - Poznań Główny.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: EDK 80/1 Nr 292 XUa 596902
Nr rej.: TDT-6DC-207
Rok produkcji: 1966
Producent: VEB Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: EDK (Dźwigi kolejowe)
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Łatwo nie było ale się udało zrobić zdjęcie tej tablicy znamionowej.
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: EDK 80/1 Nr 292 XUa 596902
Nr rej.: TDT-6DC-207
Rok produkcji: 1966
Producent: VEB Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: EDK (Dźwigi kolejowe)
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na wejściu do parowozu wita nas dźwig PKP Cargo.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: EDK 80/1 Nr 292 XUa 596902
Nr rej.: TDT-6DC-207
Rok produkcji: 1966
Producent: VEB Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: EDK (Dźwigi kolejowe)
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ciekawe czy ten dźwig jest obecnie wykorzystywany.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: 411S-153 P/63-05
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
EVN i VKM: 99 51 9 592 088-0 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Pług odśnieżny czeka na zimę.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: E189-453 ES64F4-453
Rok produkcji: 2009
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E189; 189 i EU44 (Siemens EuroSprinter ES64)
Typ: E189 (ES64F4)
EVN i VKM: 91 51 5 170 027-4 PL-DISPO
Przewoźnik: MRCE Dispolok
Przewoźnik: Logistics & Transport Company Sp. z o.o.
------------------------------------------
Ta lokomotywa w momencie wykonania zdjęcia pracowała dla firmy trudniącej się przewozem kruszyw.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: TKt48-119
Rok produkcji: 1955
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: TKt48
------------------------------------------
Wałbrzyski parowóz serii TKt48 niestety niszczeje, farba z niego odłazi rdza wchodzi, szkoda że nie jest on w bardziej eksponowanym miejscu może ktoś by zadbał o tą pamiątkę techniki.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: DS-Ż-02/03 Nr 275
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 046-8 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna na bocznicy.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: PSE-A Nr 089
Rok produkcji: nieznany 1983 (?)
Producent: nieznany
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Rosyjska maszyna odśnieżna na polskich torach, aż tak ciężkich zim u nas w kraju puki co nie ma żeby taka maszyna musiała zostać użyta. To że jest to rosyjska maszyna świadczą o tym użycie sprzęgów centralnych między poszczególnymi sekcjami. Kto to dokładnie wyprodukował w Rosji nie wiem.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: SM42-1076
Rok produkcji: 1986
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 537-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Manewry lokomotywy SM42.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Dworzec zza torów.
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Dworzec od strony peronów.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Widok od podjazdu pod stację, dworzec jest oszalunkowany rusztowaniami, ale robotników nie widać.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Tymczasowy dworzec mieści się w kontenerze.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
tablica Unijna mówiąca o przebudowie dworca, dziś zapewne obecna partia rządząca wstawiła już swoje badziewne tablice że to zasługa rządu ;/.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Dawne budynku w pobliżu parowozu.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Szkoda że obiekt nie jest używany, cóż takie czasy.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Niszczejąca lokomotywownia zarządzana jest przez PKP Cargo.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Z tego co pamiętam w tym budynku swoją siedzibę ma Straż Ochrony Kolei.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Dawne budynki kolejowe, dziś niszczeją.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Widok z zachodniej strony peronu drugiego na wschód.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Święta Katarzyno
Aleksandryjska
Patronko Kolejarzy
Módl Się Za Nami
Wałbrzych 18.11.2007 R.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Na drugim peronie stacji po jego zachodniej stronie znajduje się pomnik św. Katarzyny.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Widok z pierwszego peronu na zachodnią stronę.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Puste przejście pod torami łączące wszystkie perony stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Ogrodzenie zejścia do podziemnego labiryntu.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Pod zadaszeniem są ławki i kosze na śmieci.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Widok ze wschodu na zadaszenie na pierwszym peronie.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Na tej stacji zastosowano tak zwane wysokie maszty, fajne konstrukcje ale PKP PLK powoli z nich rezygnuje.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Pusty pierwszy peron.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Przejście przez tory po wschodniej stronie stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Rozjazdy umożliwiające wjazd na peron 3.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Za zadaszeniem peron drugi jest pusty, widok na zachodnią część. Fajne widoku :).
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Szeroki drugi peron, z tej platformy odjeżdża najwięcej podróżnych.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Tablica kierunkowa, na zachód do Jeleniej Góry na wschód, do Kłodzka i Wrocławia.
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Tory 2 i 4 na drugim peronie oraz zejście do podziemnego labiryntu.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Na mało używanym peronie numer 3 znajduje się mała wiata peronowa.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Zadaszenie ne drugim peronie.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Wiata przy peronie pierwszym, sam peron jest czynny ale ograniczony płotem.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Tymczasowy korytarz do peronów, w czasie zdjęć dworzec kolejowy był w remoncie.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Duża tablica z nazwą stacji na drugim peronie pod wiatą peronową.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Przestrzeń między peronami 1 ,a 2.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Widok z pod wiaty przy pierwszym peronie.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Wiata peronowa jest tylko przy pierwszym peronie, przy drugim również by się zmieściła, ale chyba nie ma tu tylu pasażerów żeby uzasadniona była konieczność montowania dwóch wiat.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Peron numer 2 i elementy małej architektury.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Drugi peron nie miał tyle szczęścia co pierwszy, tu przy krawędzi jest wysypany rozdrobniony tłuczeń.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Przejście przez tory między peronami 2, a 1.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Widok na pierwszy peron w stronę Nowej Rudy.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Peron pierwszy został choć w wąskim pasie ułożony z płyt chodnikowych.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Peron pierwszy, widok w stronę Wałbrzycha.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Widok na małą architekturę od strony podjazdu do stacji.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Tablica z nazwą przystanku na pierwszym peronie.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Droga wjazdowa do przystanku.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Widok na dwie komory tunelu, w stronę Wałbrzycha.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Druga komora wlotowa, gdyby nie opady atmosferyczne pewnie poszedłbym tam choć kawałek.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Widok na wlot do tunelu, po drugiej stornie jest przystanek Bratnica.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Widok w stronę Nowej Rudy.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Rozkład jazdy z okresu od 14.06.2020 do 29.08.2023 roku.
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Dworzec od strony torów.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Budynek dworca kolejowego od strony podjazdu.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Trochę zieleni przed dworcem.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Stojaczki na rowery, tylko po co te betonowe boczki.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
W kategorii paskudne ławki z betonozy bezapelacyjnie pierwsze miejsce.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Na tym nowym, starym peronie szykowane są przyłącza elektryczne, odwodnienie i będzie można układać nawierzchnie.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Nowy tor został tu już ułożony teraz należy go jeszcze pospawać (o ile będzie bez stykowy), wysypać tłuczeń, podbić i ustabilizować i można jeździć.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Rewitalizacja wiaty.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Trwa proces budowy nowych wiat dla pasażerów. Co ciekawe nie są to blaszane konstrukcje tylko drewniane.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Perony będą rekonstruowane na skrajnym od południa peronie została zachowana tablica z nazwą stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Na wprost szykowane jest przejście podziemne, które będzie umożliwiać dostanie się na perony.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Pod wiatą przy wejściu na perony ... wejście było zamknięte.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Gablota informacyjna z rozkładem jazdy pociągów i regulaminem korzystania z tego przystanku.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Do peronów można jakoś dość ... i to mi się tak jakoś powiedzmy udało.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Nowe tory i nowe semafory (chyba).
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Remont stacji na całego, ma on związek z rewitalizacja linii 285.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Rozkład wisi ale jeżdżą tu tylko i wyłącznie autobusy w ramach Kolejowej Komunikacji Zastępczej, stacja jest w remoncie i pociągi osobowe jeżdżą dopiero od Głuszycy.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Niszczejący dworzec kolejowy.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Budynek dworca grozi zawaleniem, ale graficiarze i tak nie odpuścili ;/
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Budynek dworca jest zamknięty i zdewastowany, widok od strony drogi.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Przejście podziemne prowadzi na peron stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Widok w stronę wyjścia ze stacji ... świeci się nawet światło.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Zejście/Wejście do podziemnego labiryntu z poziomu peronu.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Wiata do podziemnego labiryntu od strony Wałbrzycha.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Na tym przystanku kolejowym jest przejście pod torami.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Tor i wiata przystankowa, imponująco jak na takie odludzie.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Budynek mieszkalny, jedyny przy tej stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Staro torze zarosło.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Były tu kiedyś dwa tory.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
PKP PLK czyi zarządca tej stacji zamontował tu tablicę z rozkładem jazdy i zamieścił również w gablocie regulamin korzystania z tego miejsca.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Z nowych elementów jest tu tabliczka kierunkowa.
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Pod wiatą znajduje się tablica z nazwą stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Wejście od parkingu na nasyp, na peron trzeba dostać się jeszcze inaczej.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Jeden budynek mieszkalny, a poza lasami, torami i zdewastowanym dworcem nie ma tu nic więcej.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
W okolicy nie widziałem jakichś zabudowań, parking jest dość spory więc może z tego przystanku korzystają osoby z pobliskich miejscowości.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Koniec jazdy.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
47,7 km linii z Kłodzka do Wałbrzycha czyli prawie u celu jeszcze do pokonania jest tunel pomiędzy stacjami Jedlina Górna, a Wałbrzych Główny, tunel obecnie jest w remoncie.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Widok w stronę stacji Jedlina-Zdrój na tym odcinku linia 286 jest jednotorowa.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |
Budynek dworca kolejowego od zachodniej strony torów.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Wschodnia część od strony torów dużego dworca w Głuszycy.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |