ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
Oznaczenie: E483 225 (Nr fabryczny: VL 8482)
Rok produkcji: 2016
Producent: Bombardier Transportation (Włochy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 064-7 PL-AKIEM
Przewoźnik: Akiem
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Lokomotywa z pool-u taborowego Akiem jeździ już dla DB Cargo Polska.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: EP07-1044 ex EU07-507
Rok produkcji: 1989
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 155-9 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pierwsze od prawie dziesięciu lat zdjęcie lokomotywy EP07-1044 wykonałem na nowo powstałym przystanku w Pabianicach.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Zarządca wybudował mały parking, od którego można dostać się na pierwszy peron. Stamtąd też operuję dronem.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Perony od zachodniej strony.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Od strony południowej dojście do ulicy Partyzanckiej jest "krótkie", z kolei od północy zarządca zdecydował się na budowę dojścia północnego od strony szutrowego dojazdu do ulicy Karsznickiej.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok od wschodniej strony na przystanek osobowy.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok z drona na zachodnią stronę (w kierunku stacji Pabianice), tu też widać koniec dojścia do pierwszego peronu.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok na wschód, w kierunku stacji Łódź Lublinek, po lewo odchodzi ulica Lutomierska jako DK71 do Konstantynowa Łódzkiego, w tyle zdjęcia można dostrzec też wiadukt na S14.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Od wejścia na peron są zamieszone podstawowe informacje dla pasażera czyli rozkład jazdy.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wschodnia wiata przystankowa na drugim peronie.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Perony nie są "łyse" co jakiś czas można natknąć się na elementy dla pasażerów, tu na przykład są podpórki do czekania.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Perony położone są na łuku linii widać to dokładnie na tym zdjęciu (perony zakręcają w lewą stronę).
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wejście na drugi peron od dojścia z Partyzanckiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Dwie gabloty z informacjami dla pasażerów, oraz zawieszona na lampie oświetleniowej tablica kierunkowa.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wiata na drugim peronie oraz tablica z nazwą stacji.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji po zachodniej stronie pierwszej platformy.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Pierwszy peron jest nieco niżej niż drugi, wynika to z faktu że perony ulokowane się na łuku linii.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Na przystanku zamontowano bramki do sieci trakcyjnej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Zachodnia część pierwszej platformy, tu jest też tablica kierunkowa wskazująca kierunek jazdy czyli Zduńską Wolę.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Mała tabliczka z nazwą przystanku Pabianice Północne.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok na wiatę na pierwszym peronie od drugiej platformy.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wiata przystankowa, pierwsza od wschodniego wejścia na pierwszy peron.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Na pierwszym peronie jest informacja gdzie należy zejść żeby dostać się na drugi peron.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Pierwszy peron stacji od wschodniego wejścia.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Zejście z drugiego peronu i widok na zachodnią stronę.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok na zachód z końca peronu, w tyle zdjęcia można dostrzec tablicę z nazwą stacji "Pabianice".
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok z dojścia do pierwszego peronu na budkę dróżnika obsługującego przejazd na DW714.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Niby zamknięte, a i tak ludzie tu chodzą.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widoczna na wprost tablica informacyjna wskazuje kierunku dojścia do peronów oraz możliwe wejścia z peronów. Choć przejście po lewej stronie nie jest jeszcze oficjalnie czynne.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wejście na peron 2 od ulicy Partyzanckiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok w kierunku zejścia do Partyzanckiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Na dojściu do drugiego peronu znajduje się zadaszona wiata ze stojakami na rowery, szkoda że nie znajduje się ona "głębiej" gdyż pozostawione rowery czasami utrudniają zejście do Partyzanckiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Zejście do Partyzanckiej od strony peronu numer 2.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Ulica Partyzancka czyli wewnętrzna obwodnica Pabianic i wejście na peron drugi (od strony zachodniej).
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wejście na peron drugi od strony ulicy Lutomierskiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok z peronu na mały parking, szkoda że zarządca nie zdecydował się na budowę nieco większego parkingu.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Na małym parkingu dla samochodów znajduje się również zadaszone stojaki na rowery.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Te schody prowadzą od parkingu bezpośrednio na peron pierwszy.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Konstrukcja wejścia umożliwia dojście na peron oraz dojście do małego parkingu.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wejście na peron od strony wschodniej (od przejazdu).
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Dochodząc / wychodząc z peronu mija się dużą tablicę z nazwą.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Początek "opłotkowanego" dojścia do peronu.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Gdy zejdziemy na około metr poniżej torów płotki kończą się i dalej do wyjścia prowadzi już tylko sam chodnik.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wąskie zejście do Szynkielewskiej jest otoczone płotkami z obydwu stron.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Koniec peronu pierwszego (w kierunku zachodnim), tu zaczyna się zejście z peronu do przejścia przez tory i dalej ulicy Szynkielewskiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Początek dojścia do pierwszego peronu od strony szutrowej ulicy Szynkielewskiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Oba tory są czynne w ruchu kolejowym, najbardziej newralgiczna część budowy czyli krawędzie peronowe są już ułożone.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Przystanek jest niedostępny dla zwykłego człowieka, ale dla drona już nie ma takich barier stąd mogę pokazać na zdjęciach jak powstaje ten przystanek.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Peron pierwszy jest już prawie ukończony, drugi jest konstruowany.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |