ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...

Widok na dawny dworzec z obecnego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Widok na zamieszkały budyneczek dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Widok z końca peronu w kierunku wyjścia do ulicy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Widok w kierunku końca peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Wąska część peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Elementy małej architektury na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Ławka, kosz, ławka, wszystkie zmodernizowane przystanki, stacje i mijanki mają jeden i ten sam układ, strasznie jest to monotonne.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Za dwoma ławkami następuje zwężenie przystanka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Widok w kierunku wyjścia z peronu przystanku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Wiata przystankowa dla pasażerów czekających na pociąg.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Peron od wejścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Dwie gabloty informacyjne ustawione jedna obok drugiej przy wejściu na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Koniec peronu, południowa strona i duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Mała tabliczka z nawą stacji.
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Ze starego peronu zachowano krawędź, dziś jest to droga dojazdowa używana przez mieszkańców dawnego dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Wejście na nowy peron przystanku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Ktoś kto robi te stojaki zarabia niezłą kasę ile tego można stawiać.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Głębsze zbliżenie w stronę Ustki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Widok w stronę Ustki na północ.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Po troch w stronę Słupska hasa sobie jelonek oby uciekł gdy będzie zbliżać się pociąg bo inaczej dojdzie do tragedii.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Koniec peronu, widok w stronę południową.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Dojście do przystanku osobowego zaczyna się już przed przejazdem (widok z drugiej strony przejazdu).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Przejazd drogowy, przy którym zlokalizowany jest przystanek.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Rozkład jazdy pociągów osobowych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Północna część zwężonego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Zwężona część peronu i widok w kierunku południowym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Charakterystyczny element czyli ławka, kosz, ławka. Skąd to się zna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Widok na wiatę przystankową z północnej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Wiata przystankowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

W Słupsku są zamontowane tablice kierunkowe na Słupsk i Ustkę.
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Gablota z rozkładem jazdy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Główne elementy peronu czyli kosz na odpady sortowane, gablota z rozkładem jazdy i wiata przystankowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Wyjście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Zejście z platformy do poziomu ulicy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Wydłużone wejście na peron dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Na dojściu do peronu jest tablica z informacjami dla podróżnych.
Uploaded | 25 lutego 2024 |

To przejście pod torami umożliwia wyjście ze stacji w kierunku wschodnim.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Schody zrównujące się z poziomem wejścia na peron od przejścia podziemnego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Wejście na peron od ulicy z zachodniej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Duża tablica z nazwą stacji (ta z północnej strony peronu).
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Północny koniec peronu w kierunku Ustki tu również zarządca zamontował dużą tablicę z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Koniec peronu po stronie południowej wraz z dużą tablicą z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Widok w stronę stacji Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Widok w stronę Ustki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Rozkład jazdy pociągów osobowych, pociągi pospieszne się tu nie zatrzymują.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 lutego 2024 |

IC 86102 Szkuner
Słupsk - Wrocław Główny.
Uploaded | 25 lutego 2024 |

Oznaczenie: 401Da-324
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa manewrowa wspomaga w przetaczaniu składów pociągów PKP Intercity kończących bieg właśnie tu na stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |