Linia 0093: Trzebinia – Zebrzydowice [Petrovice u Karviné CZE]
Peron na stacji w Libiążu, wejście od strony kładki.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kładka jest prawie gotowa, jednak dojście do kładki jest jeszcze nieczynne i należy iść "objazdem".
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kładka przejścia nad torami prowadząca z dwóch części miasta do peronu.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Układ torowy odnowiony przez firmę Skanska.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Trzebini.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Oświęcimia.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych zatrzymujących się na stacji w Libiążu, obowiązujący w okresie od 12.03.2017 do 10.06.2017. Najdłuższa relacja Kraków Główny 50km.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty42-118
Rok produkcji: 1946
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty42
------------------------------------------
Pomnik przy zakładach Fablok, lokomotywa Ty42 tutejszej produkcji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Class66-66009
Rok produkcji: 2006
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 51 3 650 010-3 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Tablica znamionowa z Class66-66009.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Class66-66009
Rok produkcji: 2006
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 51 3 650 010-3 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Class66 FPL-a czeka na wolną drogę w stronę Trzebini.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Budynek dworca w Chrzanowie jest zamknięty, widok od strony ulicy dojazdowej.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Budynek dworca w Chrzanowie jest zamknięty, widok od strony ulicy dojazdowej.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Chrzanowska wieża ciśnień przy dawnych zakładach Fablok.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim, w tyle zdjęcia widać nazwę stacji na budynku dworca.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok z kładki na północną głowicę stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron drugi i jedyny żywy pasażer, na pociąg niestety nie czekał.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wiata peronowa na drugim peronie stacji w Chrzanowie.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok z kładki na peron drugi.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Przejście nad torami stacji łączące dwie części miasta oraz perony stacyjne.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Typowa dla małopolski wiata peronowa, Chrzanów peron 1.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica z nazw stacji na peronie pierwszym.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron pierwszy widok na północ.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron pierwszy widok na południe.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok na północ w stronę Trzebini.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok na południe w stronę Oświęcimia.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Rozkład jazdy ze stacji Chrzanów najdłuższa trasa Kraków Główny 44km.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec kolejowy od strony drugiego peronu, widok od południa.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na posterunek SKP (budka strażnika przejazdu) oraz na dworzec od strony północnej.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec kolejowy Chełmek Fabryka widok od strony miasta, niestety dworzec zamknięty na głucho.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wiata peronowa przy drugim torze stacji, widok ze schodów budynku dworcowego.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na wiatę peronową przy pierwszym torze.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wiata peronowa oraz oznaczenie toru i peronu na stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Trzebini.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok ze stacyjnego peronu w stronę Oświęcimia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Historia stacji Chełmek Fabryka w fotografii zawieszonej na budynku dworca część II.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Historia stacji Chełmek Fabryka w fotografii zawieszonej na budynku dworca część I.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na jednym z dwóch peronów stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Najdłuższe połączenie z tej stacji to pociąg osobowy przyjeżdżający z Tarnowa 134km.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na plac dworcowy oraz prawdopodobnie dawny budynek dworca kolejowego.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wiaty peronowe na przystanku osobowym.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wejście na peron drugi dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na drugim peronie, widok na południe.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wejście na peron drugi od strony drogi dojazdowej.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Oświęcimia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Trzebini.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Pociąg przyjeżdżający tu z Tarnowa to najdłuższa relacja. Jednak najdalej z tego przystanku dojechać można do Krakowa Głównego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET22-713 (Nr fabryczny: 201E-714)
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 470-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pierwsze spotkanie z ET22-713 jednak nie odstanie, kolejne były w województwie łódzkim.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ED72-013
Rok produkcji: 1995
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
EZT Typu: ED72 i ED73 (PaFaWag Wrocław)
Typ: ED72
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Pozostawiona na torach postojowyvh jednostka Przewozów Regionalnych czeka w Oświęcimiu na możliwość wykonania planowego kursu.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec w Oświęcimiu od strony miasta.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Linie kolejowe