Linia 0202: Gdańsk Główny – Stargard
Dworzec kolejowy od strony podjazdu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Dworzec od strony torów (część wschodnia).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Dworzec od strony torów (część zachodnia).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Brukowana droga, stanowi plac dworcowy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Ten budynek na wjeździe na obszar stacyjny od zawsze pełnił rolę budynku mieszkalnego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Pusty peron na stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Środkowa część peronu widok na Słupsk.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Gablota z rozkładami jazdy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Na tym peronie nie ma wiaty ale jest jedna ławka i dwa kosze.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Przy peronie jest dawny dworzec, obecnie zamieszkały.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Widok w stronę przejazdu z DK6, niedługo będzie tu trasa S6 i ten przejazd straci na znaczeniu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Widok w kierunku wschodnim.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w zachodniej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na wysokości dawnej nieczynnej nastawni.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Na budynku dworca jest tablica z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Zarządca pomyślał o osobach z niepełnosprawnościami obok wejścia "po schodach" jest wejście "pochyłe".
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Wejście na peron od wschodniej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Puste stojaki na rowery.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Nawierzchnia peronu jest odnowiona, kiedyś były tu dwa tory dziś do podniesionego peronu od strony dworca prowadzi podniesiony peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Brukowana droga dojazdowa pod budynkiem dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Widok w kierunku na Sławno i Koszalin.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Widok w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Po mimo tego że ten przystanek jest na jednotorowej linii jeździ tutaj bardzo dużo pociągów.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
IC 86102 Szkuner
Słupsk - Wrocław Główny.
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Oznaczenie: 401Da-324
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa manewrowa wspomaga w przetaczaniu składów pociągów PKP Intercity kończących bieg właśnie tu na stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: 401Da-056
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Przemysłowa spalinówka ma nowe życie w służbie prywaciarza.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1068 ex EU07-042
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 011-4 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta lokomotywa przyprowadziła pociąg IC 84102 SZYNDZIELNIA ze stacji Bielsko Biała Główna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1018 ex EU07-463 (Nr fabryczny: 250)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 143-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Taka zastępcza tabliczka znamionowa na burcie lokomotywy.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1018 ex EU07-463 (Nr fabryczny: 250)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 143-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta lokomotywa poprowadzi pociąg IC 86102 SZKUNER do Wrocławia Głównego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57ALd-2233 ex EN57-1774
Rok produkcji: 1990
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALd
EVN i VKM: 94 51 2 122 564-9 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Ta jednostka kursuje dziś jako wahadło na trasie Słupsk - Ustka Uroczysko.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-1550 ex EN57-1550
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Ta jednostka odjechała za peron i czeka na godzinę kursu w kierunku Gdyni.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: ED78-028
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Według mojej opinii oklejanie pojazdów szynowych logotypami klubów piłkarskich nie jest najlepszym pomysłem. Ta jednostka może pojechać gdzieś gdzie klub piłkarski Pogoń Szczecin delikatnie mówiąc nie jest zbytnio lubiany dla przykładu w moich rejonach na ten klub wołało się "Pogoń Śledzie ch...m jedzie". Po prostu jednostka może ulec aktom wandalizmu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na budynek dworze od strony miasta.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony peronów (część południowa).
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony peronów (część północna).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ta wieża ciśnień nie pełni już funkcji kolejowej. Jest tam chyba jakiś bar.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica informuje pasażerów o numerze peronu (2) oraz o numerze torów (3 i 11).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Niezadaszona część drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Nowa gablota z rozkładem jazdy pociągów osobowych.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Budynek nieużywany budynek "dyżurnego ruchu peronowego" (?).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zadaszenie drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w północnej części drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica Słupsk na drugim peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przejście przez tory w południowej części stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Na tym peronie zarządca zamontował stojaki na rowery i jak widać są one używane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zielona część pierwszego peronu po południowej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Początek zadaszenia stacji od południowej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Gablota starego typu na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ławka na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Linie kolejowe