Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EP09
Typ: EP09
Budynek dworca kolejowego w Oświęcimiu od północy.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
nastawnia OwAm1 w środkowej części stacji Oświęcim.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wąska kładka nad torami łącząca dwie części miasta.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica informacyjna w czterech językach ostrzegająca przed pociągiem.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z rozkładem jady pociągów znajdująca się na peronie drugim.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z rozkładem jady pociągów znajdująca się na peronie drugim.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dalsza część peronu drugiego i kolejne nieczynne informacje peronowe.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron drugi i stare nieczynne już informacje peronowe.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron trzeci i stare nieczynne już informacje peronowe.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dalsza część peronu pierwszego i zjazd na grupę postojową Przewozów Regionalnych.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron pierwszy i tablica z nazwą stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Czechowic-Dziedzic.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok z peronu pierwszego w stronę północy .. w stronę Nowego Bierunia, Trzebini i Krakowa.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Zamknięty i powoli niszczejący dworzec w Imielinie od strony torów.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Zamknięty i powoli niszczejący dworzec w Imielinie od strony placu dworcowego.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Tory dodatkowe na stacji powoli zarastają, są mało uczęszczane.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok z peronu na kładkę.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Ta sama tablica z nazwą stacji z drugiej strony jest już pomazana przez wandali.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Peron kolejowy stacji Imielin.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok na peron stacji z kładki.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok z kładki w stronę wschodzącego słońca.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Kładka przejścia nad torami.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Świeżo wyremontowana kładka przejścia nadziemnego jednak nie zachęca miejscowych do chodzenia po niej, stąd też takie tablice.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok w stronę Chełma Śląskiego oraz Nowego Bierunia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok z kładki na północ, w stronę Mysłowic.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Nastawnia CSI.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Charakterystyczne drzewa przy przystanku.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Wiaty przystankowe na stacji Chełm Śląski.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Zejście z peronu do miasta.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dojście od ulicy do peronu.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Zegar i megafon dworcowy.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok w stronę Imielina i Mysłowic.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Przejazd przy stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Zarośnięte tory niszczeją.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Na budynku dworca istniej jeszcze stary napis z nazwą stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dworzec zza torów.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok w stronę Nowego Bierunia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM42-1281 ex SM42-874
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 197-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pociąg zdawczy szykuje się do odjazdu w stronę KWK Piast.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET22-162
Rok produkcji: 1975
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Skład pełen węgla jedzie w stronę Oświęcimia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dworzec kolejowy od strony peronów.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Budynek dworca kolejowego Nowy Bieruń od strony miasta.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dojazd do stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji podwieszana.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Peron pierwszy tory 1 i 2.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok w stronę Oświęcimia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
6:25 rano widok na peronie dworca.Widok w stronę Oświęcimia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |