Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
Widok na całość kładki nad torami, szkoda że kładka ta nie łączy dwóch części miasta.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Radzionków stacja z trzema peronami, w sumie duża stacja, ważna z punktu widzenia gównie ruchu towarowego.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Tablica z nazwą stacji, tablice te charakterystyczne są dla linii 131.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Budynek dworca kolejowego na stacji, swoją rolę kiedyś pełnił jednak nie mam pewności czy był tu prowadzony ruch osobowy.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Widok na dworzec z poziomu torów, drzewa przeszkadzają w ukazaniu budynku w pełnej krasie.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Pięć torów stacji, widok na południe w stronę Piekar Śląskich.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Na północy majaczy nastawnia wyjazdowa w stronę Radzionkowa.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Miała to być "mekka" lokomotyw spalinowych na śląsku. Może tak i jest jednak podczas mojej wizyty nie było tutaj ani jednego pojazdu spalinowego.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Czy były tu kiedyś perony i obsługa pasażerska, chyba nie choć może wąskie platformy by się tu zmieściły.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Po północnej stronie stacji znajdują się bazy paliwowe do których, jest tu przywożone paliwo w różnych frakcjach.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Rozkład jazdy pociągów, operatorem są tu Koleje Śląskie i najdalej jadą do małopolskiego Oświęcimia.
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Oznaczenie: 163 047-4
Rok produkcji: 1986
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
Przewoźnik: Koleje Czeskie
------------------------------------------
Zaledwie dwa razy złapałem tą lokomotywę, niestety nie mam pełnych jej danych ale może kiedyś uda mi się jeszcze je uzupełnić.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Wiata i tablica z rozkładem jazdy na peronie drugim.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Peron wyspowy podzielony jest na dwa perony, tu widok na przejście łączące oba wydzielone perony stacji.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Peron numer 2 widok z pod tablicy na północ.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Peron 2 widok od południowej części na północ.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Czynny i używany przez pracowników PKP PLK budynek po południowej części peronu.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Czynny i używany przez pracowników PKP PLK budynek po południowej części peronu.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Peron 2 przy torze 2 widok w kierunku Bytomia.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
To wygląda jak dawny wagon (chłodnia) bez zestawów kołowych.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Opuszczony budynek kolejowy.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Opuszczony budynek kolejowy.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Opuszczony budynek kolejowy.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Opuszczony budynek kolejowy.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Ławka na peronie pierwszym z betonowymi podparciami.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
To jest schron, takie obiekty można spotkać jeszcze na stacjach choć jest ich już dość niewiele.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Wiata jak tramwajowa, w czasie opadów bardzo potrzebna.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Mała wiata peronowa, pomieści co najwyżej kilka osób.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Szeroki plac na peronie wyspowym, jeszcze kilka lat temu stał tutaj dworzec jednak PKP PLK zarządca zdecydował się wyburzyć ten obiekt.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Widok na budynki kolejowe przy peronie.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Peron się kończy jednak dalej jeżdżą już tylko kolejarze do nstawni.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
12,4 km linii 131 i peron pierwszy stacji Chorzów Stary.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Chorzów stary peron 1 widok na północ.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Szeroki i pusty peron numer 1.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Wskaźnik zatrzymania czoła pociągu przy torze numer 1, widok w kierunku początku linii.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Chorzów Stary można powiedzieć żyje PKP Cargo.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Tego typu tablice powoli zastępowane są nowymi wzorami standardowymi dla całego kraju.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Tablica z nazwą stacji, typowa dla linii 131 choć i to się zmienia.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Widok na wylot w stronę stacji Chorzów Miasto. Tory zamknięte za siatką to tereny Alstom Konstal Chorzów.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Widok w stronę Bytomia.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Tamten szyb to chyba ze zlikwidowanej Kopalni Węgla Kamiennego Barbara-Chorzów. Ale pewności nie mam.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Na tym zdjęciu nieco lepiej widać czynne tory. A czynny tory to numer 2 (ten zelektryfikowany) oraz jeden skrajny nie zelektryfikowany.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Pozostałości po torach dodatkowych. Czynny jest to numer 2 (ten zelektryfikowany) oraz jeden skrajny nie zelektryfikowany.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Wejście na perony 1 i 2, choć tak w zasadzie jest to jeden duży peron wyspowy.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Na drodze dojazdowej zostawiłem swój samochód i dalej doszedłem do wejścia na peron tą oto ścieżką.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Droga dojazdowa, bezpośrednio do wejścia na peron od ulic Stacyjnej i Legnickiej.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Wyjście z peronu, jak widać niektórzy zostawiają swoje samochody prawie na na peronie, strach pomyśleć co by było gdyby nie te spowalniacze.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Na tej stacji jest jeden duży peron, do którego prowadzi to oto przejście dla podróżnych.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Wejście na stację od strony ulic Stacyjna/Legnicka w Chorzowie.
Taken | 5 października 2019 |
Uploaded | 26 sierpnia 2022 |
Oznaczenie: SM31-117
Rok produkcji: 1980
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM31 (Fablok Chrzanów)
Typ: SM31
EVN i VKM: 98 51 8 620 054-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Szafa wspierająca gagarina ciągnącego pociąg zdawczy z węglem.
Taken | 9 listopada 2013 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |