Pozostałości po części towarowej stacji kolejowej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Przejazd drogowy w miejscowości Krzywizna.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Kluczborka.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Kępna i Ostrowa Wielkopolskiego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET22-831
Rok produkcji: 1984
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 364-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Oznaczenie: EN57-1030
Rok produkcji: 1974
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Można by powiedzieć że oba składy szykują się do wyścigu. Jednak prawda jest taka że jadą w przeciwnych kierunkach.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Podupadający dworzec kolejowy w Byczynie ze strony peronu 2.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec w Byczynie Kluczborskiej od strony miasteczka.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dawna Ekspedycja kolejowa z tego miejsca towary były wysyłane koleją po świecie dziś świeci pustkami i niszczeje.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tabliczka z nazwa stacji na peronie 1 i widok w stronę Kępna / Ostrowa Wielkopolskiego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Budynek kolejowy pełniący obecnie rolę magazynu dworcowego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wanna ?!
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec jest otwarty od strony peronów wnętrze jest zdewastowane i niszczeje coraz bardziej bez nadzoru tak jest.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dawne wazy z bratkami... dziś stan jak widać.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Vis-à-vis budynku dworca znajduje się nastawnia "BYCZYNA BC" należąca do PLK.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron numer 2 i obstawa peronu w postaci składów węglarek.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
W stronę Kępna.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Kluczborka.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec od strony torów.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec od strony torów.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Magazyn.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej do stacji.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Stacja Pludry widok w stronę Lublińca.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Kiedyś (przed remontem tej linii) perony były dłuższe niż obecnie.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dawna lokomotywownia Pludry w fabryce nasączania podkładów.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Ławka na której nikt nie siada.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablice z nazwą stacji.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron odnowiony pendolino jeździ tylko szkoda że nie ma tu żadnych pociągów osobowych.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tory na przystanku dawnej stacji Pludry.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica na stacji ... unijna o tym że pieniądze na remont linii pochodziły właśnie z UE.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Lublińca.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Fosowskich i Opola.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty45-2560
Rok produkcji: 1950
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty45
------------------------------------------
Przemysłowa lokomotywa serii Ty45 stoi w Kotlarni jako zabytek.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty2-2118
Rok produkcji: 1943
Producent: Henschel & Sohn Cassel (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Niemiecki parowóz przez lata woził piasek teraz pozostał jako znak czasu.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty51-138
Rok produkcji: 1956
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego im. J. Stalina. Przedsiębiorstwo Państwowe Wyodrębnione, Poznań (HPC) (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (HCP)
Typ: Ty51
------------------------------------------
Lokomotywa już nigdzie nie pojedzie ale dobrze że została zachowana jako zabytek.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: TEM2-142
Rok produkcji: 1980
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
Przewoźnik: KP Kotlarnia
------------------------------------------
Rosyjskie lokomotywy obecnie zastąpiły parowozy z minionych czasów
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Semafor z kamyczkiem znak charakterystyczny kopalni piasku w Kotlarni.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Pozostałość po peronach w Kotlarni.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wyjazd do linii administrowanych przez PKP PLK.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Kiedyś zatrzymywały się tu pociągi, o tym świadczą perony.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę złóż piasku.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Kotlarnia kopalnia piasku.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM42-2645
Rok produkcji: 1990
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: Grupa Azoty Koltar sp. z o.o.
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Fosfory Grupa Puławy ... to było kiedyś dziś Bierawa.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM42-2636
Rok produkcji: 1990 (?)
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 632-4 PL-CKL
Przewoźnik: CTL Chemkol Sp. Z o.o.
------------------------------------------
Odstawiona SM42 służbę pełniła na kolei piaskowej w Kotlarni.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM48-014 ex TEM2-014
Rok produkcji: 1974
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: SM48
EVN i VKM: 98 51 8 620 629-0 PL-CKL
Przewoźnik: CTL Chemkol Sp. Z o.o.
------------------------------------------
Ta lokomotywa jest błędnie oznaczona powinna nosić oznaczenia TEM2, a nie SM48.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET22-986
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 213-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W stronę Raciborza jedzie ET22 ze składem pustych węglarek.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec z kładki przejścia nadziemnego.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na opuszczony dworzec.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na kładkę przejścia nadziemnego.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wiata przystankowa na jedynym peronie tej stacji.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Rok produkcji: 2006 | Rok produkcji: 2008 |