Linia 0210: Chojnice – Runowo Pomorskie
53,7 km linii numer 210, co ciekawe linia ta jest w większości już wyremontowana od Szczecinka do Runowa Pomorskiego pociągi jeżdżą dwutorowo komfortowo. Od Szczecinka do Chojnic już nie może chodzi o granicę województw.
Uploaded | 9 czerwca 2022 |
Peron w stronę Czarnego tam od tablicy nie ma już nic, znaczy z małej architektury.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Wiata peronowa w Żółtnicy jest typowa dla tego okręgu PKP PLK.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Tu kiedyś był drugi tor widać to jeszcze po konstrukcji istniejącego peronu. Ale to było bardzo dawno temu.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Dojście od budynku dworca do peronu.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Od około 30-40 lat nie ma tu drugiego toru ale przejście przez tor musi być :).
Uploaded | 9 czerwca 2022 |
Tablica z nazwą stacji, po tablicą stojak na rowery jeden tu wystarczy. Wskaźnik urowerowienia 1/0.
Uploaded | 9 czerwca 2022 |
Widok w stronę Szczecinka.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Widok w stronę Czarnego, tam leje i to ostro, ja wsiadam w samochód i uciekam do Szczecinka.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Rozkład jazdy na bogato czyli pociągi do Słupska i Chojnic niby ok ale jak się można wgłębić widać dużą dziurę od 7:14 do 16:05 nie przejeżdża tędy żaden pociąg pasażerski.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Oznaczenie tendra parowozu stojącego na terenie lokomotywowni w Szczecinku.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Oznaczenie parowozu na jego boku.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Tablica znamionowa lokomotywa.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Tablica znamionowa lokomotywa.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Parowóz jako pomnik przy lokomotywowni w Szczecinku.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Szczecinecki dworzec kolejowy popada w ruinę, szkoda bo to wizytówka miasta.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Budynek poczty kolejowej, o dziwo już nie jest to poczta kolejowa ale dalej funkcjonuje tutaj poczta.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie wagonu: Zas
EVN i VKM: 33 51 7 863 325-1 PL-KRCHE
Właściciel: Alfa Terminal Szczecin Sp.
Kraj: Polska
Stacja: Szczecinek
------------------------------------------
Cysterna przewoźnika Alfa Terminal Szczecin Sp. z o.o. stoi na stacji macierzystej, czyli Szczecinek, za przewoźnikiem Alfa Terminal stoi firma Kronospan.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Nieczynny budynek dyżurnego peronowego.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Linia 210 jest rewitalizowana od Szczecinka do Runowa Pomorskiego, sam szczecinek został nieco przerobiony, dodano windy na perony.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Z tego toru odjeżdżały pociągi do Szczecina i Chojnic.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tor numer 6 i widok w stronę Białogardu, Słupska i Chojnic.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron numer 3 tory 2 i 6.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica kierunkowa na drugim peronie co ciekawe nieco uboga, brakuje Białogardu (choć nie przypominam sobie żeby z tego peronu odjeżdżały tam pociągi) w drugą stronę brakuje kierunku Runowo Pomorskie.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Zadaszenie pod peronem numer 2, tu odjeżdżały pociągi do Drzonowa ... znaczy do Słupska i Miastka.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tor numer 1 na peronie 2.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Nowy Szczecinek na peronie 2.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tor 1 widok na południe.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Wchodzę na peron numer 3.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Odnowione przejście podziemne jest estetyczne i ładne.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Widok od wejścia do peronu numer 3.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Zejście z peron numer 3 do podziemnego labiryntu.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Jak już się tu zeszło to odjeżdżałem do Słupska jak wychodziłem to jechałem na Łódź.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica z nazwą stacji na peronie numer 2.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica z nazwą stacji na peronie numer 3.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Część peronu numer 2 na północnej stronie bez zadaszenia.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron 3 tor numer 3 widok na południe.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Zamknięty na głucho dworzec kolejowy w Silnowie.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Dworzec od strony nowych peronów.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Magazyn przy budynku dworca, wewnątrz tego magazynu znajduje się waga.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Ładny dworzec zamknięty zabity na głucho, szkoda.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Waga wewnątrz budynku magazyny przy budynku stacyjnym.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Dawny magazyn stacyjny, dziś niszczeje.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Ruch w momencie wykonywania zdjęć odbywał się jedynie po pierwszym torze, drugi tor po mimo że był już ułożony nie był jeszcze odebrany i ruch po nim nie był prowadzony.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron drugi wraz z małą architekturą.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Wiata peronowa na drugim peronie, taka sama jak na pierwszym choć więcej osób jedzie do pracy czy szkoły do Szczecinka niż do Czaplinka czy Drawska Pomorskiego, o Szczecinie nie wspominając.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablice informacyjne na drugim peronie stacji.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Ławki peronowe na drugim peronie stacji.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron numer 1 widok na Runowo Pomorskie.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Linie kolejowe