Linia 0281: Oleśnica – Chojnice
Stacja (00909): Nakło nad Notecią | Linia 0018: Kutno – Piła Główna |
Stacja (00910): Więcbork | Linia 0240: Świecie nad Wisłą – Złotów |
Stacja (00712): Sępólno Krajeńskie | |
Stacja (01061): Kamień Krajeński |
Stacja (00323): Chojnice |
Linia 0203: Tczew – Kostrzyn [Küstrin-Kietz DEU] Linia 0208: Działdowo – Chojnice Linia 0210: Chojnice – Runowo Pomorskie Linia 0211: Chojnice – Kościerzyna |

Dworzec od strony peronów stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Dworzec od strony drogi dojazdowej.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Kolejowa wieża ciśnień czeka aż ktoś ją rozbierze, albo sama się zawali.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Nieczynna i zdewastowana nastawnia w obrębie peronów stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Peron numer 1 widok na południe.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Nieczynny tor perzy pierwszym peronie.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Nieczynny semafor kształtowy na stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Przy tym torze jeździły pociągi z i do Złotowa, dziś trawa je zarasta.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

269,8 km od Oleśnicy i widok na drugą tablicę z nazwą stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Tabliczka z nazwą stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Peron numer 2 widok w kierunku Chojnic.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Perony na tej stacji są dwa oba od dawna pociągu osobowego nie widziały. Nie licząc oczywiście okolicznościowych przejazdów.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Magazyn dworcowy obecnie utrzymywany przez prywatną firmę.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Dawna bocznica stacyjna dziś kład węgla.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Widok na wyjazd w stronę Chojnic i Złotowa o ile do tego pierwszego miasta coś jeszcze jeździ (towarowego) o tyle do Złotowa przejazdu już nie ma.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Rok 2016 stacja węzłowa Więcbork i widok na wylot w stronę Nakła nad Notecią, w stronę Świecia tory są już nieprzejezdne.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |

Ławki na peronie drugim pod wiatą peronową.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Tablica z numeracją peronów.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Widok na dworzec od strony peronów. Niestety widok psują wiaty peronowe i zabudowania przejść podziemnych.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Wejście do poczekalni od strony miasta.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Widok na dworzec kolejowy w Nakle nad Notecią od strony drogi dojazdowej.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Parowóz przez szybę, wewnątrz poczekalni. Pojadę kiedyś tam jeszcze.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Widok na zamkniętą poczekalnią dworcową, czynna w określonych godzinach.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Przejście pod torami umożliwiające wejście na perony.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Przejście podziemne łączące perony stacji z wyjściem na miasto.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Budynek mieszkalny, utrzymany w stylu architektury dworcowej. Tu też jest przejście przez tory.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Wieża ciśnień przy części towarowej stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Widok na zabudowania wiat peronowych na obydwu peronach stacji w Nakle nad Notecią.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Wyjście do peronu pierwszego i na miasto.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Tablica informacyjna, w głębi zejście do przejścia podziemnego.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Wiata przy pustym pierwszym peronie.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Widok na wiaty peronowe na peronach 1 i 2, widok na wschód. Tu jeszcze są zapalone lampy.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Wschodzi czerwone słońce.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Widok na bocznice stacyjne, tory są tam niezelektryfikowane.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Dojście do poczekalni dworcowej.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Peron drugi, widok na zachód w stronę Piły Głównej.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Widok na wylot ze stacji w stronę Bydgoszczy (na wprost), w lewo odbija linia 281 do Chojnic.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |

Bryła budynku dworca kolejowego od strony torów.
Uploaded | 24 listopada 2020 |

Bryła budynku dworca kolejowego od strony torów.
Uploaded | 24 listopada 2020 |

Bryła budynku dworca kolejowego od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 24 listopada 2020 |

Bryła budynku dworca kolejowego od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 24 listopada 2020 |

Ulica Dworcowa, jako główna droga dojazdowa do stacji.
Uploaded | 24 listopada 2020 |

Telefon, kiedyś to był luksus, dziś każdy ma przy sobie.
Uploaded | 24 listopada 2020 |

Budynek mieszkalny przy stacji, widok od strony drogi dojazdowej do stacji.
Uploaded | 24 listopada 2020 |

Budynek mieszkalny przy stacji, widok od strony torów.
Uploaded | 24 listopada 2020 |

Garaże dla samochodów przy stacji, chyba nieużywane.
Uploaded | 24 listopada 2020 |

Pudło wagonu chłodni na terenie przy stacyjnej firmy zajmującej się handlem ruskim węglem.
Uploaded | 24 listopada 2020 |

Drugi peron stacji, po lewej pozostały tory do bocznicy.
Uploaded | 24 listopada 2020 |