ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
Na całej długości peron jest oświetlony.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Za tą ławką i koszem nie ma już nic tylko pusta platforma.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Za wiatą peronową są już ustawione kierunki wyjścia z peronu.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Od początku linii jest tutaj 176,1 km.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Na peronie znajduje się mała wiata peronowa.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Tu nie ma więcej peronów jest tylko jeden peron oraz jeden tor szlakowy.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Tablica kierunkowa wskazuje dwa główne kierunki jazdy do Piły i do Chojnic.
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Na peronie są wszystkie potrzebne pasażerom elementy ułatwiające czekanie na pociąg.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Bocznica z Piły Głównej do zakładów Signify (prawdopodobnie).
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Koniec peronu jest oznaczony specjalną tabliczką z napisem "koniec peronu end of the platform".
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Widok w stronę głównej stacji w Pile.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Zniszczona czasem tablica z nazwą stacji.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Na budynku przypominającym nastawnię znajduje się napis z nazwą przystanku.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Widok na wylot w stronę Chojnic.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Wyjście z peronu, na wejściu jest kosz na śmieci oraz gablota z rozkładem jazdy.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Wąski peron przystanku od wejścia.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Wejście na peron od strony ulicy Kossaka w Pile.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Mały parking przy peronie przystanku kolejowego.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Rozkład jazdy pociągów zatrzymujących się przy tym przystanku.
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Oznaczenie: SA136-011
Rok produkcji: 2010
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
EVN i VKM: 96 51 2 820 099-0 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Wyłączony szynobus po kursie ze Szczecina czeka przy peronie numer 4 na godzinę rozpoczęcia kursu powrotnego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: EN57AL-2118 ex EN57-1345
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 079-8 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Po zakończonym kursie jednostka EN57AL została przestawiona na tor postojowy.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 299
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Tor przy trzecim peronie jest w chwili wykonywania zdjęcia modernizowany przez spółkę PKP Energetyka.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: SU4210-008 ex SU42-1008 ex SM42-563
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU4210
EVN i VKM: 98 51 5 630 092-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Spalinowa lokomotywa będzie ciągła pociąg pospieszny do Gorzowa Wielkopolskiego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: SU4210-004 ex SU42-1004 ex SM42-574
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU4210
EVN i VKM: 98 51 5 630 088-3 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny z Gorzowa Wielkopolskiego wjeżdża na stację w Pile tu nastąpi zmiana lokomotywy na elektryczną.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: SM31-103
Rok produkcji: 1980
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM31 (Fablok Chrzanów)
Typ: SM31
EVN i VKM: 98 51 8 620 046-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Spalinowa "trumna" przewoźnika towarowego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: SA108-005
Rok produkcji: 2004
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 035-5 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Jednostka ma malowanie Kolei Wielkopolskich, a używa jej Przewozy Regionalne. Tu chodzi o statut właścicielski gdyż właścicielem jest Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, który sam z siebie nie jest przewoźnikiem, a organizatorem przewozów. Do tego urzędu należą Koleje Wielkopolskie, niektóre pojazdy tego właściciela trafiają do innego przewoźnika w celu realizacji przewozów.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Budynek dworca w Pile widok na część reprezentacyjną dworca kolejowego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Widna do przejścia pod torami.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Ławki wewnątrz poczekalni.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Wnętrze dworca kolejowego w Pile i informacja elektroniczna dla podróżnych.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Małe rondo przed budynkiem dworca kolejowego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Kolejny budynek przy stacji, wygląda źle ale jest używany przez kolejarzy.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Ten budynek jest na pozór opuszczony.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Widok w kierunku perony i do wyjścia.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Pilski okrąglak widać że dach jest wymieniony. Tu chyba był zakład naprawy parowozów Interlok ale niestety zakład ten upadł.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Tereny dawnego zakładu naprawy taboru kolejowego w Pile. Na pierwszym planie wyniesiona oś kolejowa.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Święta Katarzyna Aleksandryjska patronka kolejarzy.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Mały skwer między peronami 1 i 5.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Tablica opisująca zabytkowy dworzec w Pile.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Przy czwartym peronie jest jednoosobowy schron z dawnych czasów.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Semafory świetlne w kierunku wyjazdu (na północ).
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Pusty peron numer 4, widok w kierunku przejścia pod torami, które umożliwia opuszczenie tej platformy.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Na słupie jest oznaczenie 92 53 jest to kilometraż na linii 354 z Poznania Głównego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Przy peronie numer 4 czeka na odjazd jednostka województwa zachodniopomorskiego, sama jednostka pojedzie docelowo do Szczecina przez wałcz po niezelektryfikowanej linii numer 403: Piła Północ – Ulikowo.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Widok na budynek dworca kolejowego w Pile od południowej strony.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Zamknięte choć raczej zlikwidowane przejście w poziomie torów.
| Uploaded | 17 marca 2025 |




