Test
Druga strona zejścia do labiryntu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Zejście do podziemnego labiryntu umożliwiającego bezpieczne dojście do peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Modernizacja stacji odbyła się dzięki finansowaniu Unii Europejskiej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Wyjazd z parkingu na dwupasmową drogę w kierunku Gdyni.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Duży parking przy stacji to wielki plus.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Rozkład jazdy ale tylko pociągów SKM.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny w pobliżu przystanku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Gablota z rozkładami na drugim peronie stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Drugi peron widok w kierunku na Koszalin.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok z peronu na północno wschodnią stronę.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron drugi widok na Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron pierwszy w kierunku na Koszalin i Sławno.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Od początku linii do tej stacji jest 139,6 km.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron pierwszy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na małą nastawnię obsługującą mijankę Reblino.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Od przybytku podobno głowa nie boli ale do, którego kosza wyrzucić śmieci.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Mała wiata przystankowa przy pierwszym peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dojście od podjazdu do pierwszego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Stojaki na rowery.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Gablota informacyjno rozkładowa na pierwszym peronie stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pusty pierwszy peron stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Konice pierwszego peronu jest jednocześnie wejściem do przejścia na drugą platformę.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok ogólny na pierwszy peron stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok ogólny na drugi peron stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dawny napis z nazwą stacji cały czas jest czytelny.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Mała tablica na drugim peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok ogólny z peronu drugiego na przejście przez tory łączące dwa perony stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Przejście między peronami pierwszym, a drugim torem.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zejście z drugiego peronu do pierwszego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Droga dojazdowa prowadzi prawie na sam peron, ja nie skorzystałem z opcji wjazdu na peron i zostawiłem samochód tam gdzie mogłem.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Droga dojazdowa do stacji to tak zwane kocie łby ale na szczęście taka droga nie jest zbyt długa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dalej linia prowadzi na Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na wylot z mijanki w stronę Koszalina.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Rozkład jazdy pociągów zatrzymujących się na tej mijance.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny przy stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pozostałości po danych krawędziach peronowych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na końcu peronu umieszczono skrzynkę z piachem na zimę oraz niemiecką modą znak zakazu przejścia dalej za peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wydawałoby się że po modernizacji pociągów będzie więcej bo będą mogły jechać szybciej i sprawniej ale ... nic z tych rzeczy linię i stacje zmodernizowano, a pociągów jak było mało tak jest mało więc po co wydano te pieniądze?
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pusty peron bez pociągów i bez pasażerów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wszystkie przystanki są na jedno kopyto można powiedzieć że dawny duch uleciał po tej modernizacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pusta wiata ułatwia czekanie na pociąg podróżnym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Druga gablota informacyjna tablica kierunkowa kolejny kosz i wiata z ławką.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Od początku linii 405 jest do tego miejsca równie 132,1 km. Oczywiście chodzi o odległości kolejowe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na peronie znajduje się duża tablica z nazwą tego przystanku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Po wejściu na peron jesteśmy witani koszem na śmieci i gablotą z rozkładem jazdy obecnym i przyszłym oraz dostajemy garść informacji jak należy zachować się na tym przystanku. W zasadzie regulamin jest taki sam dla wszystkich tego typu obiektów zmienia się tylko nazwa przystanku/stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wejście na peron od strony podjazdu, chyba nie wszystkie prace został zakończone stąd ustawiona jest jeszcze tymczasowa zapora.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tory prowadzą w stronę Miastka dalej na Słosinko, Biały Bór, Drzonowo, Gwdę Wielką i Szczecinek.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Układ sterowania sygnalizacją świetlną przejazdu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Do przystanku prowadzi asfaltowa droga dalej zaczyna się już gruntowa droga w las. Na szczęści ja dojeżdżam tylko do przystanku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Rozkład jazdy z przystanku Przytocko.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57-1266
Rok produkcji: 1978
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Do Gdyni Głównej z Bydgoszczy Głównej odjeżdża właśnie pociąg Polregio.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57-1100
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Jednostka w szaro białym malowaniu charakterystycznym dla oddziału Polregio w Gdyni prowadzi skład z Bydgoszczy.do Gdyni Głównej.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na budynek dworca od strony drugiego peronu.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
W budynku dworca mieści się Apteka i Przychodnia, widok od strony miasta.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Poczekalnia dworcowa.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Semafory wyjazdowe w stronę Bydgoszczy.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tory zasadnicze od lewej tor numer 2 dla pociągów jadących w stronę Bydgoszczy dalej tor numer 1 dla pociągów jadących w stronę Tczewa.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron drugi jest wąski niebezpieczny szczególnie gdy sąsiednim torem przejeżdża jakiś pociąg bez zatrzymania.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Przejście między peronem 1 i 2 na drugim peronie jest duża tablica z numeracją peronu i mniejsza z oznaczeniem toru. Zarządca mógłby zamontować barierki przy drugim torze sam drugi peron jest dość niebezpieczny.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Południowa część pierwszego peronu została wykorzystana jako miejsce zamontowania stojaków na rowery i chyba jest to dobre miejsce choć mogłoby być zadaszone.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wychodząc z poczekalni dworcowej mamy małe zadaszenie.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wiata przystankowa w zagłębieniu między budynkami.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Magazyn kolejowy przy pierwszym peronie, dziś opuszczony budynek wykorzystywany jest w minimalnym zakresie.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron pierwszy nie ma może za wiele elementów małej infrastruktury ale są one schowane w zagłębieniu.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na bocznicy odstawiony wagon do przewozu zboża, powód wykruszona wstawka hamulcowa.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na drugim peronie stacji nie ma praktycznie żadnych elementów dla pasażerów poza ogromną tablicą z nazwą peronu.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na dalszą część peronu nie powinno się wchodzi gdyż jest ona wyłączona z użytkowania.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wejście na nastawnię od strony pierwszego peronu.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w środkowej części peronu pierwszego.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w nieużywanej części pierwszej platformy.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Nazwa stacji na elewacji dworca.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dwa główne kierunki jazdy czyli Bydgoszcz na południe i Tczew na północ.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Linia 131 w odcinku od Bydgoszczy do Tczewa jest bardzo obciążona ruchem dalej od Tczewa do Gdańska jest jeszcze gorzej. Pociągów jest tu dość dużo.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dawny dworzec kolejowy od strony torów, nie jest to przyjemny widok.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zamknięty budynek dworca od strony drogi dojazdowej do stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
W dawnym dworcu zabito dechami okna i drzwi dobrze że choć odmalowano budynek, straszy trochę mniej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny za torami, utrzymany jest on w kolorystyce dawnego dworca, zapewne powstał w czasach budowy linii na Hel.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Takie jeszcze jedno ujęcie z sentymentu tu kiedyś fotografowałem lokomotywę SM42.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dawny plac, który był używany do remontu linii dziś niewykorzystywany.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Szersze ujęcie na dawną bocznicę stacyjną.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na wiatę z perspektywy dawnej ładowni, dziś już nie używana, a kiedyś można było tu wjechać składem wagonowym.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wiata dla pasażerów na peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji po północnej stronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zejście i wejście na peron stacji jest możliwe zarówno od północnej jak i południowej strony. Tu zejście z peronu po północnej stronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji, widok na południe.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron jest wyposażony w ławki i wiaty dla podróżnych nie zapomniano też od gablotach z rozkładami i koszach na śmieci.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tor oznaczony jako 1 jest torem zasadniczym czyli takim po którym, jadą pociągi nie muszące czekać na pociąg z naprzeciwka.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tor drugi jest wykorzystywany do mijania się składów, jest to w sumie jedyna mijanka na odcinku od Redy do Pucka.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok z peronu w stronę wyjścia.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na peronie mamy oznaczenie torów są dwa 1 i 2.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pociągi pospieszne zatrzymują się w Pucku i Władysławowie tu nie stają, na biegu przejeżdżają przez tą mijankę z prędkością do 90 km/h.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Nowe stojaki ale nie wiadomo po co są, lepiej użyć znanego płota :).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wyjazd z mijanki w stronę Redy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok w stronę Władysławowa.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pociągów jest tu dużo szczególnie w okresie wakacyjnym.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Od strony torów nie widać zbyt dobrze budynku dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |