Test
Budynek zabity dechami, kiedyś pełnił funkcje kolejowe potem mieszkaniowe, a dziś straszy.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 9 maja 2025 |
Byłem tu ostatnio na zdjęciach to tu jeszcze ktoś mieszkał. Teraz ten budynek straszy.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 9 maja 2025 |
Tory są tutaj dość dobrze utrzymane, może to zasługa małej liczby pociągów, które tak nie obciążają tej linii.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 9 maja 2025 |
Ogólnie linia ta jest dość mało obciążona gówna trasa to Herby Stare - Lubliniec - Kluczbork - Kępno tędy pociągi jeżdżą awaryjnie. Przez Kępno - Wieluń - Krzepice - Herby Nowe - Herby Stare.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 9 maja 2025 |
Na odcinku od Kępna do Wielunia Dąbrowa przejeżdża w porywach jedna para pociągów spółki PKP IC.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 9 maja 2025 |
Choć nie zatrzymują się tu żadne pociągi osobowe peron jest utrzymany w stanie dość dobrym.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 9 maja 2025 |
Tablica z informacjami dla pasażerów, nie ma tu pociągów osobowych.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 9 maja 2025 |
Tabliczka z nazwą stacji na wysokości dworca.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 9 maja 2025 |
Niszczejąca tablica z nazwą stacji na budynku dworca.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 9 maja 2025 |
Widok na zachód w stronę Kępna.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 9 maja 2025 |
Widok w stronę województwa łódzkiego dokładnie na Wieruszów.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 9 maja 2025 |
Przejazd drogowy i dojazd do stacji w jednym ujęciu.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 9 maja 2025 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 465
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 034-6 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Maszyna Polskich Linii Kolejowych przejeżdża przez stacje bocznym torem.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 129
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 003-9 PL-PNUIK
Przewoźnik: PNUiK Kraków
------------------------------------------
Powoli zbliża się remont linii od Oleśnicy do Kępna stąd wykonawca napraw gromadzi sprzęt na bocznych torach w Kępnie.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: 48WE-009
Rok produkcji: 2020
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN96A; 22WEd (Pesa 21WE)
Typ: 48WE
EVN i VKM: 94 51 2 141 148-8 PL-PLKW A
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Pięcioczłonowy pojazd produkcji Pesa Bydgoszcz po skończonym kurskie szykuje się do powrotu do Poznania.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: 34WEa-004 (Nr fabryczny: E722BNA004)
Rok produkcji: 2018
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN96A; 22WEd (Pesa 21WE)
Typ: 34WEa
EVN i VKM: 94 51 2 140 770-0 PL-KSL
Przewoźnik: Koleje Śląskie
------------------------------------------
Taka ciekawostka w wielkopolskim Kępnie, czyli pociąg Kolei ... Śląskich jako 77102 osobowy do łódzkich Czastar :).
| Taken | 11 czerwca 2022 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: 15D-111 ex TEM2-179
Rok produkcji: 1981
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: 15D
EVN i VKM: 92 51 3 630 517-2 PL-KUBA
Przewoźnik: Mateusz Pietrzak GTC – Global Transport Company
------------------------------------------
Zmodernizowana TEM2 pracuje dla Global Transport Company lub Logistic & Transport Company albo dla Jaxan ale w sumie to jeden przewoźnik.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: SM42-2502 (Nr fabryczny: 10203)
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 520-9 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division
Przewoźnik: STK Wrocław
------------------------------------------
Ta lokomotywa ma na sobie jeszcze oznaczenia firmy STK Wrocław ale od dawna dla nie jeździ.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: SM42-756
Rok produkcji: 1975
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 5 620 034-5 PL-KUBA
Przewoźnik: Mateusz Pietrzak GTC – Global Transport Company
------------------------------------------
Mechanicy przyszli do maszyn i powoli szykują maszyny do jazdy.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: SM42-199
Rok produkcji: 1969
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 91 51 3 620 581-0 PL-AGUPW
Przewoźnik: AGU Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Szczepan Kuśmierek
------------------------------------------
Prywaciarz kupił i jeździ tą stonką, a u państwowego nie opłacało się naprawiać.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: MD 07-32 Nr 1860
Rok produkcji: 1980
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 51 9 221 018-6 PL-ZRKPN
Przewoźnik: ZRK DOM Poznań
------------------------------------------
Plaser czeka na kolejny roboczo dzień.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: MD 07-32 Nr 1860
Rok produkcji: 1980
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 51 9 221 018-6 PL-ZRKPN
Przewoźnik: ZRK DOM Poznań
------------------------------------------
Ta maszyna służy do stabilizacji i regulacji torów czyli podbijania.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: ZTU-300 Nr 26
Rok produkcji: 1993
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 225 028-1 PL-ZRKPN
Przewoźnik: ZRK DOM Poznań
------------------------------------------
Tablica znamionowa założona przez producenta maszyny.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: ZTU-300 Nr 26
Rok produkcji: 1993
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 225 028-1 PL-ZRKPN
Przewoźnik: ZRK DOM Poznań
------------------------------------------
Widok na całą maszynę z perspektywy drugiego peronu.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: ZTU-300 Nr 26
Rok produkcji: 1993
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 225 028-1 PL-ZRKPN
Przewoźnik: ZRK DOM Poznań
------------------------------------------
Zagniatarka tłucznia czeka na kolejny dzień pracy przy naprawie linii kolejowej.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: EN76-040
Rok produkcji: 2013
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN62; EN76; EN96; 27WE i 27WEb (PESA ELF)
Typ: EN76
EVN i VKM: 94 51 2 140 322-0 PL-PLKW d
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Koleje Wielkopolskie dalej już nie jeżdżą, na południe jest już tylko województwo opolskie na wschód łódzkie, na zachód dolnośląskie jedyny kierunek dla tego pociągów to północ w stronę Ostrowa Wielkopolskiego i dalej na Jarocin i Poznań Główny.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: EN76-040
Rok produkcji: 2013
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN62; EN76; EN96; 27WE i 27WEb (PESA ELF)
Typ: EN76
EVN i VKM: 94 51 2 140 319-6 PL-PLKW a
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Pociąg do Poznania Głównego czeka na podróżnych.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: EN76-033
Rok produkcji: 2013
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN62; EN76; EN96; 27WE i 27WEb (PESA ELF)
Typ: EN76
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Maszynista składu zgłosił już gotowość do jazdy do nastawnię, za chwilę dostanie zielone światło na semaforze i odjedzie na północ.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: EN76-031 (Nr fabryczny: E742BNA048)
Rok produkcji: 2013
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN62; EN76; EN96; 27WE i 27WEb (PESA ELF)
Typ: EN76
EVN i VKM: 94 51 2 140 266-9 PL-PLKW d
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Tablica znamionowa w członie D pojazdu EN76 o numerze 031.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: EN76-031 (Nr fabryczny: E742BNA048)
Rok produkcji: 2013
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN62; EN76; EN96; 27WE i 27WEb (PESA ELF)
Typ: EN76
EVN i VKM: 94 51 2 140 266-9 PL-PLKW d
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Elf pierwszej generacji oczekuje na godzinę odjazdu.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: EP07-541 ex EU07-541
Rok produkcji: 1992
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 122-9 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny zatrzymał się na krótko w Kępnie, ma opóźnienie i postój nie trwał nawet dwóch-trzech minut.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: EN57AL-1061 ex EN57-1061
Rok produkcji: 1975
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 946-8 PL-PLKW ra
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Jednostka Kolei Wielkopolskich zakończyła bieg w Kępnie i czeka na godzinę powrotu do Ostrowa Wielkopolskiego.
| Taken | 24 lipca 2021 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: ET22-984
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 215-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pociąg towarowy z węglarkami jedzie na północ kraju.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie: ET22-750
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 438-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pociąg towarowy ciągnie puste węgarki na południe.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok z końca trzeciego peronu w stronę Kluczborka.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok z końca peronu numer 3 w stronę wyjścia.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Koniec peronu 3. Peron został wydłużony aż do obwodnicy miasta, ale nie ma tu zejścia czy wejścia.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Trzeci peron sektor "D". Tu peron robi się wyraźniej mniejszy niż w sektorach "A" czy "B".
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Wyjście awaryjne, niedostępne zamknięte kłódką.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Peron we wszystkich swoich częściach jest bardzo dobrze oświetlony.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji ma początku sekcji "C".
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Sektor "C", czyli to jeszcze nie koniec, peron ciągnie się jeszcze trochę, ale jest coraz węższy.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Żeby podróżni nie zgubili się na tym peronie zarządca postawił tablice z kierunkiem opuszczenia peronu.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Sektor "B" są tu ławki dla podróżnych.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Mała tabliczka z nazwą stacji Kępno oraz nagłośnienie peronowe.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Wiata druga od wejścia w sektorze "A".
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Na nowym peronie numer 3 są dwie średniej wielkości wiaty dla pasażerów.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Pusta gablota oraz tablica kierunkowa wskazująca kierunki jazdy pociągów.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Peron numer 3 po remoncie otrzymał dodatkowy podział na sektory peronu liczone od "A" do "D".
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Zamknięte dawne przejście przez tory między peronami 3 i 4.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
widok na nowe dojście do peronu numer 3 z parkingu (poziom 0).
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Ujęcie z drona na północ.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok z góry na budynek dworca kolejowego w Kępnie.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok po linii 272 w stronę Ostrowa Wielkopolskiego.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok na krzyżowanie się linii 181 i 272.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok z góry na peron 1 i 2 od zachodniej strony.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok na wylot w stronę łącznicy (linii kolejowej) do linii 272 i dalej prosto po linii 181 do Oleśnicy.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Zdjęcie z góry w stronę wylotu w stronę Wieruszowa i Wielunia.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Odnowione wejście z pierwszego peronu na czwarty zyskało dodatkowo windę.
| Taken | 13 lipca 2024 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Trwa remont dworca, obecnie nie ma dojścia do peronu numer 3, ani z przejścia, ani z dworca.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Lata mijają ale niedawno odnawiany dworzec trzyma się dobrze.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Peron pierwszy pod torami linii 272.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Peron numer 2 i widok na wejście na czwartą platformę odjazdową.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Z tego peronu odjeżdżają obecnie pociągi do Kluczborka i do Ostrowa Wielkopolskiego.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Mała wiata na peronie numer 4.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Peron numer 4 widok w stronę Ostrowa Wielkopolskiego. sąsiedni tor jest w trakcie remontu.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok na budynek dworca kolejowego z nowego parkingu.
| Taken | 24 lipca 2021 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Wreszcie coś dobrego czyli parking pod stacją :).
| Taken | 24 lipca 2021 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Szeroki pierwszy peron stacji pod budynkiem dworca.
| Taken | 24 lipca 2021 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
KĘPNO na pierwszym peronie.
| Taken | 24 lipca 2021 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Wejście na peron numer 4 z peronu pierwszego.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Z drugiego peronu można dojechać do Ostrowa Wielkopolskiego (tak można, do Oleśnicy teoretycznie też można dojechać) i do Tarnowskich Gór (no też można).
| Taken | 24 lipca 2021 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie wagonu: Eas
EVN i VKM: 84 51 5 977 960-0 PL-WAGON
Właściciel: WAGON-RENT
Kraj: Polska
Stacja: Sulęcin
------------------------------------------
Standardowa węglarka poruszająca się po polskich torach.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Oznaczenie wagonu: Eamos
EVN i VKM: 84 51 5 382 069-9 PL-WAGON
Właściciel: WAGON-RENT
Kraj: Polska
Stacja: Sulęcin
------------------------------------------
Ten wagon jest wypożyczony do firmy Jaxan, pusty skład oczekuje możliwości jazdy do Oleśnicy i dalej.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Zaplecze techniczne firmy Polskie Linie Kolejowe.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok na przejście przez tory między peronami 3 i 4 obecnie nie ma już tego przejścia.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Peron numer 2 widok z wschodniej strony na zachód.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Wschodnia strona i przejście przez tory do peronu numer 2.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Peron pierwszy widok z zachodniej strony na wschód.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
W tym miejscu był parowóz, został przewieziony do Poznania, szkoda.
| Taken | 25 lipca 2020 |
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok na dworzec z perspektywy peronu numer 4.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok na drugi peron z perspektywy czwartej platformy.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok w stronę Wieruszowa, Wielunia i Herbów Nowych.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Peron numer 1, widok w stronę wyjazdu do Oleśnicy i Ostrowa Wielkopolskiego (w stronę Namysłowa linia jest rozebrana).
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Trzeci peron jest już zmodernizowany i tej tablicy już nie ma.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Nowa tablica z nazwą stacji na drugim peronie (strona zachodnia peronu).
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok z czwartego (górnego) peronu na budynek dworca.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok na odnowiony dworzec kolejowy.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Poczekalnia dla podróżnych na parterze (przy pieronie nr 1).
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Są dwa takie miejsca w Polsce gdzie tory krzyżują się w płaszczyźnie peronów jedno w Kostrzynie nad Odrą drugie tu w Kępnie.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Widok z pierwszego peronu na zadaszenie drugiej platformy.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Peron numer 4, widok w kierunku wyjścia do miasta.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Wytłoczony napis "KĘPNO" na budynku dworca kolejowego.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Tablica z nazwą stacji z perspektywy trzeciego peronu.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
Stara tablica z nazwą stacji na trzeciej platformie.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |
W tym miejscu kończył się niezmodernizowany peron numer 3 w kierunku Kluczborka.
| Uploaded | 1 stycznia 2025 |



