Test
Oznaczenie: BR232-037-2
Rok produkcji: 1974
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: BR231 i BR232
Typ: BR232
Przewoźnik: Kolprem
------------------------------------------
Ludmiła pracująca w służbie prywaciarza jedzie w stronę Krzeszowic.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Zamknięty dworzec kolejowy w Woli Filipowskiej czeka na koniec swoich dni.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica kierunkowa na peronie pierwszym w tyle elementy małej architektury.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron pierwszy widok w stronę Krakowa.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie toru i peronu przystanku osobowego.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugi,
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Kawałek wypłytkowanej części peronu 2.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Przejazd drogowy przy przystanku osobowym w Woli Filipowskiej.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok z przystanku w stronę Trzebini..
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok z przystanku w stronę Krakowa.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: M62Ko-684 ex M62-684 ex ST44-R009 ex V200.009
Rok produkcji: 1969
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62Ko
EVN i VKM: 92 51 3 630 428-2 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Gagarin Grupy ZUE przejeżdża przez stację.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 163 029-2
Rok produkcji: 1985
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Uwaga: Lokomotywa posiada imię "Beata"
------------------------------------------
Czeska lokomotywa z czeskimi wagonami jedzie do Trzebini, a dalej odbija na Pragę.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN71-024 ex EN57-941
Rok produkcji: 1973
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
EVN i VKM: 94 51 2 130 164-8 PL-PREG rb
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Na odjazd do Oświęcimia czeka jednostka typu EN71.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: TEM2-222
Rok produkcji: 1983
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 98 51 8 620 616-7 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Z transportem kamienia TEM2 Rail Polska odjeżdża w stronę Trzebini.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM42-2351
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 394-8 PL-OMNL
Przewoźnik: Omniloko Sp. z.o.o
------------------------------------------
Oczekująca na pracę lokomotywa manewrowa spółki Omniloko Sp. z.o.o
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM42-1318 ex SM42-925
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 248-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Turbokibel PKP Cargo stoi na bocznym torze krzeszowickiej stacji.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Krzeszowicki dworzec kolejowy od strony peronów.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec w Krzeszowicach od strony dojazdowej, od zachodniej strony.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec w Krzeszowicach od strony dojazdowej, od wschodniej strony.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Zamknięta do odwołania kasa biletowa, szkoda.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Poczekalnia wewnątrz budynku dworca kolejowego.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Małopolski biletomat służy obecnie jako główna kasa biletowa, szkoda bo dworzec jest odnowiony poczekalnia jest czynna i tylko czynnej kasy brak.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Nastawnia KR-1 Krzeszowice, jedna z najbrzydszych nastawni z jaką się spotkałem. Bardzo to kontrastuje z budynkiem dworca, który jest odnowiony, ale to jutro :)
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Część towarowa Krzeszowickiej stacji, stacja obsługuje Kopalnię Wapienia Czatkowice oraz Kopalnię Porfiru Zalas.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Przejście nadziemne łączące perony 1 i 2 widok od zachodniej strony.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Przejście nadziemne łączące perony 1 i 2 widok od wschodniej strony.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wiata peronowa na drugim peronie stacji.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron drugi stacji w Krzeszowicach.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica z oznaczeniem peronu i torów.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok z kładki przejścia nadziemnego w stronę północną.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok z kładki przejścia nadziemnego w stronę południową.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Ławki kolejowe te egzemplarze pamiętają jeszcze czasy PRL-u.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica rozkładowa na peronie pierwszym.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Mała wiata peronowa przy wyjściu z budynku dworca.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron pierwszy i widok na dalszą część peronu pierwszego.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron pierwszy i tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Krzeszowicka kolejowa wieża ciśnień odnowiona, służy jako maszt.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Trzebini.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |