Test
Oznaczenie: 181 077-9 (Nr fabryczny: 4348)
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 713-8 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Jedyna i niepowtarzalna "Skoda" 181, pojazdy te od blisko dekady "królują" na tym odcinku węglówki.
Taken | 9 lipca 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok na peron drugi od południa.
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Z drugiego peronu pociągi będą jeździć na południe Polski, do Chorzewa Siemkowic i może do Tarnowskich Gór.
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok na pierwszy peron od strony wejścia (od ulicy).
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok z północy na pierwszy peron przystanku.
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok na północ w stronę stacji Kozuby.
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Ujęcie lotnicze na południe w kierunku stacji Chociw Ławski.
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok na odnowiony drugi peron.
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Peron pierwszy, już po montażu ogrodzenia.
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Nowe wiaty już są w pełni funkcjonalne, tylko pociągów brak.
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Kierunek opuszczenia drugiej platformy.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Pusta część drugiego peronu przystanku.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Jeszcze nie wszystko jest skończone, ale ta tablica z nazwą stacji jest już w pełni funkcjonalna.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Konstrukcja wiaty na drugim peronie już jest postawiona.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Druga platforma powoli zaczyna być wykańczana.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
W tej gablocie będzie zamontowany rozkład jazdy, ale na razie jest tu pusto i tak będzie do grudnia 2024.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Dwie gabloty są już na peronie.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Od wejścia na drugi peron jest ustawiona wielka tablica z nazwą przystanku.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Wejście na drugą platformę.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok z pierwszego peronu w kierunku wyjścia (już oznaczone).
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Tablica z nazwą stacji w małej formie.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Z tej ławeczki można już skorzystać.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji, za tabliczką jest puki co ławki i tabliczka wskazująca kierunek opuszczenia platformy.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Na peronie będą dwie wiaty przystankowe.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Peron pierwszy został już oznaczony.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Inne elementy małej architektury są już wzniesione, choć czekają jeszcze na wykończenie.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Peron powoli zyskuje elementy małej architektury, tu duża tablica z nazwą stacji na nowym pierwszym peronie.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Wykonawca inwestycji zwiózł już słupki ogrodzeniowe oraz siarkę.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Prac jest jeszcze dużo jednak zmierzają one ku końcowi inwestycji.
Taken | 9 lipca 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Peron drugi, tu będą zatrzymywać się pociągi jadące w stronę stacji Chorzew Siemkowice.
Taken | 9 lipca 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Dojście do drugiego peronu prawie jest już gotowe, teraz czas na montaż oświetlenia.
Taken | 9 lipca 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Kolejny etap to budowa ogrodzenia, montaż ekranów oraz instalacja elementów małej architektury.
Taken | 9 lipca 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Płyty chodnikowe są już ułożone, peron jest gotowy w całej swojej szerokości.
Taken | 9 lipca 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Prace trwają dalej, teraz czas na budowę dojścia do peronu (2).
Taken | 9 lipca 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Mniejsze płyty chodnikowe do wykończenia peronu są już na miejscu inwestycji.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Pociągi mogą już jeździć po obu torach, krawędzie są gotowe na obu torach.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Do zrobienia jest jeszcze sporo prac, materiałów jest jeszcze dużo.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
153,1 km linii kolejowej 131 i nowy pierwszy peron przystanku Siedlce Łaskie.
Uploaded | 29 września 2024 |
Krawędź peronowa jest gotowa, teraz należy wykończyć platformę.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Dalsze prace na drugim peronie.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
PKP PLK postawiły tu tablicę informacyjną, modernizujemy dla Was przystanek Siedlce Łaskie, tylko to nie PKP PLK uruchamia pociągi osobowe.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Przejazd przy modernizowanym przystanku kolejowym.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Peron numer 2 również został zastąpiony nową wysoką platformą.
Taken | 18 września 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Powstała już konstrukcja pierwszego peronu.
Taken | 18 września 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Nowy peron powstanie do pierwszej połowy 2023 roku, pierwsze pociągi ŁKA mają ruszyć tutaj w grudniu 2024.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Peron jest w takim sobie stanie, PLK utrzymuje go o tyle o ile jest to konieczne.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Na drugim peronie jest jeszcze tablica z nazwą przystanku. Od 2012 roku nie zatrzymał się tu żadem pociąg osobowy.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Wejście z poziomu "zero" na peron.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Od lat na tym przystanku nie zatrzymuje się żaden pociąg.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Stare oznaczenia toru i peronu jeszcze są ale tylko przez krótki moment, powstanie tu przystanek z prawdziwego zdarzenia.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok na południe w stronę stacji Chociw Łaski.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Tor obok prac jest wyłączony, trwają prace ziemne przy, dalej będą montowane betonowe prefabrykaty krawędzi peronowej.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Dawny pierwszy peron został zrównany z ziemią, teraz trwa konstruowanie nowej platformy.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Skrzynka automatyki przejazdowej.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Przejazd "do" miejscowości Siedlce Łaskie, jak widać droga była w stanie złym.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: KRC 910 MT 2018 170980
Rok produkcji: 2020
Producent: Kirow Ardelt GmbH Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: Multi Tasker KRC (Dźwigi kolejowe)
EVN i VKM: 99 80 9 419 026-6 D-EVULW
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Urok obiektywu 18-300 czyli zdjęcie tabliczki znamionowej zamontowanej przez producenta ... niemieckiego fabryki Kirova ... bez komentarza.
Uploaded | 6 maja 2024 |
Oznaczenie: KRC 910 MT 2018 170980
Rok produkcji: 2020
Producent: Kirow Ardelt GmbH Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: Multi Tasker KRC (Dźwigi kolejowe)
EVN i VKM: 99 80 9 419 026-6 D-EVULW
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Nowoczesny dźwig na polskich torach, będzie pracował przy ustawianiu nad torami kładki przejścia nadziemnego.
Taken | 9 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Oznaczenie: 08-275 Unimat 3S Nr 975
Rok produkcji: 1992
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 8 424 006-1 D-JT
Przewoźnik: Jumbotec GmBH / Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa podbijarki.
Taken | 2 października 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Oznaczenie: 08-275 Unimat 3S Nr 975
Rok produkcji: 1992
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 8 424 006-1 D-JT
Przewoźnik: Jumbotec GmBH / Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Główna część plassera czyli chwytaki do podnoszenia i regulacji podkładów.
Taken | 2 października 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Oznaczenie: 08-275 Unimat 3S Nr 975
Rok produkcji: 1992
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 8 424 006-1 D-JT
Przewoźnik: Jumbotec GmBH / Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Podbijarka wraz z wózkiem diagnostycznym.
Taken | 2 października 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Oznaczenie: 08-275 Unimat 3S Nr 975
Rok produkcji: 1992
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 8 424 006-1 D-JT
Przewoźnik: Jumbotec GmBH / Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Podbijarka rozjazdowa należy według VKM do firmy Jumbotec GmBH a pracuje dla Leonhard Weiss Group.
Taken | 2 października 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Oznaczenie: Class66-66602 ex 66624
Rok produkcji: 2006
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 51 3 650 014-5 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Ta lokomotywa otrzymała nowe malowanie przewoźnika, ale chyba się nie przyjęło bo reszta lokomotyw FPL-u dalej jeździ w starych barwach.
Taken | 28 lutego 2021 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Oznaczenie: GAF 100 R/H Nr 73.1.234
Rok produkcji: 2002
Producent: GBM Gleisbaumechanik Brandenburg/H. GmbH
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Jedyny GAF 100 R/H na polskich torach przeszedł naprawę okresową i otrzymał nowe malowanie.
Taken | 9 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Oznaczenie: GAF 100 R/H Nr 73.1.234
Rok produkcji: 2002
Producent: GBM Gleisbaumechanik Brandenburg/H. GmbH
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Jedyny GAF 100 R/H na polskich torach przeszedł naprawę okresową i otrzymał nowe malowanie.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Oznaczenie: E483 224
Rok produkcji: 2016
Producent: Bombardier Transportation (Włochy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 063-9 PL-AKIEM
Przewoźnik: Akiem
Przewoźnik: CD Cargo Poland
------------------------------------------
Jedno systemowy TRAXX zatrzymuje się na stacji, ruch do Chociwia Łaskiego prowadzony jest po jednym torze.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Oznaczenie: 131 045-7 046-5
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 045-7 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Słowacka lokomotywa ze składem czeka na możliwość dalszej drogi.
Taken | 28 marca 2021 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Oznaczenie: SM42-401
Rok produkcji: 1971
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 594-3 PL-AGUPW
Przewoźnik: AGU Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Szczepan Kuśmierek
------------------------------------------
TrainSpeed odkupuje straty tabor i stawia go na nogi, jakoś tych reanimacji jest różna ale większość maszyn jeździ, a ta ciągnie plasser firmy Leonhard Weiss Group.
Taken | 12 grudnia 2020 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Oznaczenie: ET22-997
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 202-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Nie wiem czy klimatyzacja na ET22 ma funkcję grzania, jeżeli nie to w zimę nie jest ona potrzebna.
Taken | 3 grudnia 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Plac ładunkowy podczas prac remontowych był bardzo obładowany tłuczniem, po remontach został bardzo dokładnie oczyszczony.
Uploaded | 6 maja 2024 |
Widok na nowy peron od południowej strony.
Uploaded | 6 maja 2024 |
Budynek dworca oraz droga dojazdowa od strony DW483, ta droga dojazdowa delikatnie mówiąc woła o pomstę do nieba.
Uploaded | 6 maja 2024 |
Widok na plac ładunkowy stacji oraz na północny wylot w stronę Zduńskiej Woli.
Uploaded | 6 maja 2024 |
Zdjęcie lotnicze, widok w kierunku śląska czyli na południowy wyjazd ze stacji.
Uploaded | 6 maja 2024 |
Widok na wschód, z kładki nad torami, po lewej szyb widny, którą będzie można zjechać do wyjścia ze stacji.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Widok na zachód, z kładki nad torami.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Połowa wejścia na kładkę, tu jest dobry punkt zdjęciowy dla składów jadących od strony Zduńskiej Woli.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Widok z kładki nad torami w stronę południową.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Peron jest już gotowy.
Taken | 2 października 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
I pomyśleć że tu przejście nad torami jest zamontowane lepiej ... niż w Działoszynie, choć wzorcowo można powiedzieć ulokowane jest w Chociwiu Łaskim ale tam są inne problemy.
Taken | 2 października 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji jest już zamontowana, jak dla mnie ogranicza mi widoczność :(.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Widok z końca peronu w stronę wyjścia.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Ostatnia część peronu jest już prawie gotowa.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Szkielet wiaty przystankowej.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Wykańczanie peronu trwa, choć niektóre elementy są już zamontowane, a inne jak ta tablica jest już gotowa do ustawienia w odpowiednim miejscu.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Do zamontowania małej tablicy z nazwą stacji potrzebny był jeden słupek.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Tablica wskazująca kierunku jest już gotowa, ale jeszcze leży.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Powoli montowane są ławki.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Są już gotowe oznaczenia torów, peronu nie trzeba bo jest tylko jeden.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Jestem już na nowym peronie, choć to jeszcze plac budowy, to dojście prowadzić będzie do windy.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Wykarczowany pierwszy peron stacji pod budynkiem dworca, tu powstanie jeszcze płot oddzielający torowisko.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Schody prowadzące na górę, są prowizorycznie zamknięte.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Szkielet jednej z wiat przystankowych już jest zamontowany.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Przejście nad torami po usunięciu prawie wszystkich elementów budowlanych.
Taken | 24 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Płyty peronowe już są na finalizacji układania, elektryka jest już poprowadzona, czas na stawianie wiat, słupków i ławek.
Taken | 9 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Zwieziono też nowe ławki, które czekają na montaż na nowym peronie stacji.
Taken | 9 lipca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Nowe przejście nad torami jest już gotowe, będzie nieczynne do grudnia 2024, a powstało pod koniec 2022 roku, peron też wchodzi w zaawansowaną fazę wykończeniową.
Taken | 25 czerwca 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Trwa budowa przejścia nad torami, tu pomyślano (choć nie do końca) i zrobiono przejście milimetr dalej niż budynek dworca.
Taken | 9 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |
Taken | 26 lutego 2022 |
Uploaded | 6 maja 2024 |