Test
Oznaczenie: EN57-1457
Rok produkcji: 1981
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Na przegląd rewizyjny na terenie lokomotywowni czeka sobie czerwona jednostka przydzielona do małopolskiej części przewozów regionalnych.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-1282
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Na wjazd do hali napraw oczekuje małopolska jednostka oznaczona numerem 1282.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-997
Rok produkcji: 1974
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Policyjna jednostka 997 stoi i czeka na remont w warsztatach w Suchej Beskidzkiej.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-840
Rok produkcji: 1971
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 121 247-0 PL-PREG rb
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Czoło jednostki EN57 pokryte bazgrołami. Jak ci "twórcy" tam wleźli ... Jednostka prawdopodobnie ma źle wyliczoną sumę kontrolną z numeru EVN, prawidłowa wartość to 2, a nie 0 jak jest naniesione na pudle.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN61-001 ex 14WE-07
Rok produkcji: 2006
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: EN61; 14WE (Newag 14WE)
Typ: EN61
EVN i VKM: 94 51 2 120 795-1 PL-PREG rb
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Jedyny egzemplarz EN61 w barwach Przewozów Regionalnych oczekuje na przegląd w Suchej Beskidzkiej.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-1772 po modernizacji EN57ALd-2219
Rok produkcji: 1990
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Oznaczenie: EN71-026 ex EN57-757
Rok produkcji: 1970
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Widok w stronę Chabówki i Skawiny. Oraz na stojące jednostki od lewej EN71-026 i EN57-1772.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN71-019
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
To EN71 stoi w tym samym celu co poprzednia jednostka tej serii. Usunięcie graffiti.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN71-013
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
EN71-013 niestety nie miała szczęścia do graficiarzy którzy wymalowali ją doszczętnie. Teraz oczekuje na usunięcie bazgrołów.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN71-010
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Czteroczłonowe EN71-010 oczekuje na wymianę wózków jezdnych w Depo w Suchej Beskidzkiej.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: XUa 593938 411S-154
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Pług odśnieżny oczekuje na nowy zimowy sezon aby przecierać szlaki najczęściej używane przez pociągi osobowe i towarowe.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Widok z kładki.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Przejazd drogowy na ulicy Przemysłowej w Suchej Beskidzkiej.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Tak prezentuje się dworzec od strony miasta. Okazała galicyjska konstrukcja przetrwa zapewne wiele lat.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Kasa biletowa, rozkład jazdy i Ekspedycja bagażu przechowalnia bagażu. To wszystko co mieści się wewnątrz tego dworca kolejowego.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Zegar pod wiatą peronową wskazuje czas od niepamiętnych lat.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Przejście nadziemne łączące perony stacyjne oraz dwie części miasta.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Widok na lokomotywownię w Suchej Beskidzkiej.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Widok na peron 2 z kładki przejścia nadziemnego.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Widok na peron 1 na stacji Sucha Beskidzka.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Nastawnia od strony Żywca.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Peron 1 Tor 12 z tego toru jeździły kiedyś pociągi do Żywca obecnie tor zarasta i niszczeje.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Widok w stronę Żywca. Mało co tam jeździ.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Budynek (forma poczekalni) na końcu peronu 2.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Sucha Beskidzka Peron numer 1 i wejście do poczekalni dworcowej.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Tablica na trzech nogach z nazwą stacji kolejowej.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Okazały dworzec kolejowy w Suchej Beskidzkiej będzie służyć podróżnym jeszcze przez kolejne dekady.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Peron na stacji Sucha Beskidzka.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Widok na halę naprawczą lokomotywowni w Suchej Beskidzkiej.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Widok na peron 2 w stronę Chabówki i Skawiny.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Wejście na stację od strony miasta i od razu przejście z peronu 1 na 2.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Trasa turystyczna przez Karpaty i jej dokładny przebieg jest pokazany na tym plakacie stacyjnym. Niestety PLK chcą zamknąć część tej trasy, a mianowicie odcinek Żywiec - Sucha Beskidzka.
Taken | 4 sierpnia 2013 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji, jedyna na przystanku.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Trochę inne ujęcie wiaty peronowej z pobliskiej drogi dojazdowej do stacji tak w zasadzie droga biegnie tuż obok przystanku. Droga dojazdowa do przystanku jest wyjątkowa trudna z uwagi na to że są bardzo wąskie i kręte.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Jedyna wiata peronowa w obszarze stacji.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Peron przystanku osobowego i widok w stronę zachodnią.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Widok w stronę Chabówki, aby jechać do Zakopanego potrzebna jest tam zmiana kierunku jazdy, obecnie PKP PLK planują budowę łącznika z linią D29-104 aby skrócić czas jazdy.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Szutrowy peron przystanku z płytowaną linią bezpieczeństwa.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Nieco inne ujęcie widoku w stronę Suchej Beskidzkiej, tory okrąża pobliską górę.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Widok w stronę Suchej Beskidzkiej.,
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Grajek w kwietniku przed budynkiem dworca.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Dworzec kolejowy Skawa od strony torów.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Dworzec kolejowy Skawa od strony drogi dojazdowej.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Peron stacji widok w stronę Suchej Beskidzkiej.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Peron widok w stronę Chabówki.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Wiata peronowa w zachodniej części stacji.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Wiata peronowa we wschodniej części stacji.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Dwu-krawędziowy peron stacji.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Wejście na jedyny peron stacji.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Wnętrze zamkniętego dworca służy jako magazyn ... śmieci.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Peron stacji, widok w stronę Chabówki.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Widok w stronę Suchej Beskidzkiej.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Widok w stronę Chabówki.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty51-182
Rok produkcji: 1956
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego im. J. Stalina. Przedsiębiorstwo Państwowe Wyodrębnione, Poznań (HPC) (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (HCP)
Typ: Ty51
------------------------------------------
Towarowa lokomotywa polskiej serii Ty51 w Skansenie.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty51-137
Rok produkcji: 1956
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego im. J. Stalina. Przedsiębiorstwo Państwowe Wyodrębnione, Poznań (HPC) (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (HCP)
Typ: Ty51
------------------------------------------
Najcięższa serii parowozów towarowych jaka powstała w Polsce. Powstała na podstawie parowozów Ty246 oraz wniosków z obserwacji Ty45.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty45-386
Rok produkcji: 1950
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty45
------------------------------------------
Ty45 to ciężka lokomotywa towarowa, która przez długi czas woziła węgiel po kraju. Zastępowała z powodzeniem serię Ty37 i Ty23. Dalszy rozwój przemysłu spowodował opracowanie następcy tej serii czyli parowozu Ty51.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty43-9
Rok produkcji: 1946
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty43
------------------------------------------
W Niemczech parowozy Ty43 posiadają oznaczenie BR42. W Polsce jeździły również pod oznaczeniem Ty3.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty42-107
Rok produkcji: 1946
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ty42-107 to czynny eksponat parowozowni w Chabówce. Naprawa główna tego parowozu została wykonana 23.04.2013.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty42-19
Rok produkcji: 1945
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty42
------------------------------------------
Odstawiony parowóz serii Ty42 o numerze 19.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty37-17 ex PKP-A: Ty37-16
Rok produkcji: 1939
Producent: H. Cegielski Sp. Akc., Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Ty37 to jedyny zachowany parowóz tego typu na jego bazie budowano parowozy serii Ty45.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty23-104 ex PKP-A: Ty23-382
Rok produkcji: 1929
Producent: H. Cegielski Sp. Akc., Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Dokumentację techniczną parowozów serii Ty23 opracowano przy współpracy niemieckich zakładów Schwartzkopff (BMAG). Ich produkcją zajęło się kilka firm mn. HCP w Poznaniu.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty2-1184
Rok produkcji: 1944
Producent: Henschel & Sohn Cassel (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Wyłączona z czynnej eksploatacji lokomotywa serii Ty2 wygrzewa się schowana gdzieś w Chabówce.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty2-953
Rok produkcji: 1944
Producent: Henschel & Sohn Cassel (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Odstawiona lokomotywa serii Ty2 tym razem budowana przez firmę Henschel & Sohn z Niemiec.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty2-50
Rok produkcji: 1942
Producent: Maschinenbau Actien-Gesellschaft (BMAG) dawniej L. Schwartzkopff Berlin (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Wojenna lokomotywa Ty2-50 została wybudowana w 1942 roku.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Tr202-19
Rok produkcji: 1946
Producent: Vulcan Foundry, Newton-le-Willows, Lancashire (Anglia)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Angielska lokomotywa w polskim skansenie. W sumie do Polski trafiło ich 30 sztuk do czasów obecnych zachowały się dwie.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Tr12-25 ex PKP-A: 2085, Tr12-58 (od ok. 1925 r.)
Rok produkcji: 1916
Producent: Lokomotivfabrik Wien-Floridsdorf (Austria)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa z Austrii w czasach swojej świetności jeździła po polskich ziemiach.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Tw12-12 ex PKP-A: 2041, Tw12-49 (od ok. 1925 r.)
Rok produkcji: 1920
Producent: Maschinenfabrik der K. und K. priv. österreichischen Staatseisenbahn-Gesellschaft (StEG), Wien (Austria)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa z Austrii stoi jako eksponat w skansenie. W okresie międzywojennym na polskich kolejach było około 14 maszyn tej serii do czasów współczesnych zachowała się tylko ta sztuka.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Tp4-259 ex PKP-A: 4009, Tp4-418 (od ok. 1925 r.)
Rok produkcji: 1921
Producent: Linke Hofmann-Werke LHW Breslau (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Eksponat w skansenie.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: TKt48-191
Rok produkcji: 1957
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: TKt48
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Czynny parowóz oczekuje na pracę.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Tkt3-16
Rok produkcji: 1935
Producent: F. Schichau GmbH, Maschinen- und Lokomotivfabrik, Elbing (Niemcy/Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Parowóz z 1935 roku.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: TKt1-63
Rok produkcji: 1916
Producent: Aktiengesellschaft für Lokomotivbau Hohenzollern, Düsseldorf (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Ponad stuletni parowóz na terenie skansenu ma się dobrze.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: TKw2-114
Rok produkcji: 1924
Producent: Maschinenbau Actien-Gesellschaft (BMAG) dawniej L. Schwartzkopff Berlin (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Eksponat skansenu w Chabówce.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: TKp 2011
Rok produkcji: 1950
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Eksponat w skansenie.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: TKh100-51
Rok produkcji: 1928
Producent: Orenstein & Koppel AG Berlin-Drewitz (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Parowóz w skansenie.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: TKh49-1
Rok produkcji: 1961
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Eksponat na terenie skansenu.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: TKh 0175
Rok produkcji: 1957
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa Tkh 0175 bez oznaczeń na wejściu do skansenu.
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: TKb 1479
Rok produkcji: 1877
Producent: Maschinenbau Actien-Gesellschaft (BMAG) dawniej L. Schwartzkopff Berlin (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Najstarszy polski parowóz w skansenie w Chabówce.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Pt47-152
Rok produkcji: 1950
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Pt47
------------------------------------------
Pospieszny parowóz serii Pt47 ustawiony jako pomnik na terenie skansenu.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Pt31-64
Rok produkcji: 1938
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce SA, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Jeden z dwóch egzemplarzy parowozów serii Pt31 (pierwowzór serii Pt47) zachowanych do naszych czasów. W Chabówce ustawiony jako pomnik może w Jaworzynie Śląskiej drugi parowóz zostanie przywrócony do czynnej służby.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Tw53-2560
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywy serii Tw53 można zobaczyć już tylko jako eksponaty np: w Sochaczewie
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Tw1-591 (HF 2665) (Cukrownia Leśmierz 11) ex PKP-A: E1-451
Rok produkcji: 1919
Producent: Maschinenbau Actien-Gesellschaft (BMAG) dawniej L. Schwartzkopff Berlin (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Mała HF-ka stoi jako pomnik przy budynku administracyjnym skansenu w Chabówce.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Tx26-427 ex PKP: D3-1002 ex PKP-B: Tx3-427, od 1962 r.: Tx26-427
Rok produkcji: 1928
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce SA, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Wąskotorowy parowóz jako eksponat w skansenie.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Las 47 (KRŻ Osiny 1892)
Rok produkcji: 1956
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Las-ek w skansenie cieszy oczy turystów.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: OKz32-2 ex PKP-A: OKz32-5
Rok produkcji: 1934
Producent: H. Cegielski Sp. Akc., Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Hala napraw parowozów i w jej środku parowóz OKz32-2
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: OKl27-41 ex PKP-A: OKl27-91
Rok produkcji: 1932
Producent: H. Cegielski Sp. Akc., Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Parowóz OKl27-41 jako eksponat muzealny.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ol12-7 ex PKP-A: Ol12-43
Rok produkcji: 1912
Producent: Maschinenfabrik der K. und K. priv. österreichischen Staatseisenbahn-Gesellschaft (StEG), Wien (Austria)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Na naprawę oczekuje parowóz rodem z Austrii Ol12-7
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ol49-100
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: Ol49
------------------------------------------
Tender parowozu Ol49-100 frontu parowozu nie dało się sfotografować.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ol49-44
Rok produkcji: 1952
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: Ol49
------------------------------------------
Ol49 jako eksponat w skansenie.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SBx 90104
Rok produkcji: 1939
Producent: H. Cegielski Sp. Akc., Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Wrak polskiej Luxtorpedy na terenie skansenu w Chabówce, może doczeka się renowacji ale jest to mało realne.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ls60-6322
Rok produkcji: 1963
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa typu Ls60 jako eksponat.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM04-002 ex 409Da-598
Rok produkcji: 1978
Producent: Zastal Zielona Góra (Polska)
Zastal 409D / Fablok 2D
Typ: SM04
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa manewrowa typu SM04.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SP42-260
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SP42
Przewoźnik: PKP Cargo
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa SP42 w oryginalnym malowaniu cieszy oko w skansenie.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM30-211 (Nr fabryczny: 7939)
Rok produkcji: 1969
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM30; SP30 (Fablok Chrzanów Ls300)
Typ: SM30
EVN i VKM: 98 51 8 610 016-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM30 pracująca na terenie skansenu w Chabówce.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM41-01
Rok produkcji: 1961
Producent: Ganz-MÁVAG (Węgry)
Spalinowozy Typu: SM40/SM41 (Mavag DVM 2/Ganz-MÁVAG DVM 2-2)
Typ: SM41
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Jako eksponat w skansenie Chabówka można zobaczyć lokomotywę SM41.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM40-01 ex Lwe58-01
Rok produkcji: 1958
Producent: Ganz-MÁVAG (Węgry)
Spalinowozy Typu: SM40/SM41 (Mavag DVM 2/Ganz-MÁVAG DVM 2-2)
Typ: SM40
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
SM40 węgierskiej produkcji jako eksponat na terenie skansenu.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EU07-001
Rok produkcji: 1964
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
Przewoźnik: PKP Cargo
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Pierwsza siódemka odpoczywa jako eksponat, dziś zapewne znalazłaby zatrudnienie u któregoś z prywatnych przewoźników.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EU06-01
Rok produkcji: 1961
Producent: English Electric (Anglia)
Elektrowozy Typu: EU06
Przewoźnik: PKP Cargo
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Protoplasta siódemek czyli szóstka mało się ich ostało pierwsza z serii stacjonuje w Chabówce pozostałe są odstawione w Tarnowie.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ST43-01
Rok produkcji: 1965
Producent: UCR Craiova (Rumunia)
Spalinowozy Typu: ST43 (Electroputere 060DA)
Typ: ST43
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Pierwszy Rumun jaki trafił do polski stoi odstawiony jako eksponat może doczeka się renowacji
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SN61-168
Rok produkcji: 1971
Producent: Ganz-MÁVAG (Węgry)
SZT Typu: SN61 ( Ganz-MÁVAG)
Typ: SN61
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Czynny Ganz wykonuje przejazdy okolicznościowe.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EDK 80/1 Nr 278 XUa 593991
Nr rej.: TDT-3DC95
Rok produkcji: nieznany
Producent: VEB Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: EDK (Dźwigi kolejowe)
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Kolejowy dźwig służy na terenie skansenu do nawęglania parowozów.
Taken | 27 maja 2016 |
Uploaded | 4 stycznia 2019 |