Test
Oznaczenie: SU42-534 ex SP42-194 (Nr fabryczny: 9619)
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU42
EVN i VKM: 92 51 5 620 020-4 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Opóźniony pociąg pospieszny z Chojnic na Hel wjeżdża na stację w Zblewie.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Słoneczny dzień i dworzec ukazany od strony torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Widok na budynek dworca kolejowego od strony podjazdu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Wyjście z poczekalni na perony.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Zamknięte na głucho okienko kasowe wewnątrz budynku dworca.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Stary typ tablica z nazwą stacji oraz zegar na budynku dworca od strony podjazdu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Tablica z nazwą stacji na budynku dworca od strony peronów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Plac przed stacją całkiem spory i dało się zaparkować.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Tablica z nazwą stacji na drugim peronie.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Po tym torze jeżdżą pociągi z Chojnic w kierunku Tczewa.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Po tym torze jeżdżą pociągi z Tczewa w kierunku Chojnic (widok na wschód).
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Za torami tylko trawa i drzewa.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Duża tablica z informacją o numerze peronu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Perony 1 i 2 są położone w nieco przesuniętej płaszczyźnie względem siebie.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Peron pierwszy jest szerszy niż drugi.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Tablica z nazwą stacji na peronie w południowo zachodniej stronie stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Dwie duże tablice z nazwą stacji na peronach.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Na Hel odjeżdża właśnie pociąg spółki Polregio, spóźniony około 10 minut, szybko przyjechał szybko odjechał ale wstawki hamulcowe tak śmierdziały że ...
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Przejście między peronami.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Mały budynek przy pierwszym peronie to dawny szalet.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Widok w kierunku na Chojnice.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Wieża ciśnień nieużywana w stanie ... coraz gorszym.
Uploaded | 3 marca 2024 |
Północno wschodnie zakończenie peronów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Po północno wschodniej stronie stacji jest bocznica ale czy jest ona używana, chyba raczej bardzo sporadycznie.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Widok w stronę Tczewa.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 3 marca 2024 |
Kilka pociągów w relacji Tczew - Chojnice i jeden w dłuższej relacji do czy raczej na Hel.
Uploaded | 3 marca 2024 |
Oferta pracy w PKP PLK. Chyba już nieaktualna
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok na wiatę przystankową.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Semafor wjazdowy jest powoli zamieniany świetlny semafor już jest ustawiony.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w skróconej wersji.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Tam za torami jest hydrant. Oznaczenie jest ale czy jest czynny? Stan tego znaku mówi raczej że jest to pozostałość minionej epoki.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Znaczniki W4 w stronę wylotu na Złotów i Piłę Główną.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Duża tablica "2 peron platform".
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Tablica z oznaczeniem peronu.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Na tej stacji nie ma za dużo miejsc gdzie podróżny mógłby usiąść.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Dworzec zza torów.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Budynek dworca od strony drogi przy stacji.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Zamknięte okienko kasowe, dobrze że choć kwiatki są.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Dworzec jest otwarty, kiedyś były czynne kasy i można było gdzieś usiąść.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Nieużywana część drugiego peronu stacji.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Skoro nie wolno przechodzi, a ludzie i tak korzystają więc może zamiast stawiać tabliczki z zakazem lepiej to ucywilizować (zrobić przejście nad, pod lub przez tory).
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Znacznik W4 ale peron jeszcze ma parę metrów.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny przy pierwszym peronie, chyba opuszczony przynajmniej tak wygląda.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Drugi peron i widok na z południa na północ.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na drugim peronie.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na południowej części stacji.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Przy pierwszym torze zarządca zamontował stojaki na rowery.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Przejścia przez tor numer 3 do drugiego peronu.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Duże tablice z numeracją peronów.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Zegar na stacji działa prawidłowo.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Gablota z rozkładem na pierwszym peronie stacji. Peron pierwszy ma wyraźnie zaznaczoną linię bezpieczeństwa co z tego jak pociągi tu się nie zatrzymują cały ruch odbywa się przy peronie drugim.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Wiata przystankowa na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Budynek od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny i magazynowy przy pierwszym peronie.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w północnej części peronu.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Semafor kształtowy takie elementy są systematycznie wymieniane na semafory świetlne, można powiedzieć że są już na wymarciu.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Semafor przy boczku dla pociągów towarowych.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Semafory wyjazdowe w stronę Chojnic.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Nastawnia jest w remoncie, przynajmniej zewnętrznym.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Do Chojnic biegnie jeden tor.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
W stronę Chojnic są jeszcze semafory kształtowe zapewne już zostały wymienione na świetlne ale pewności nie mam.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Południowa część stacji i nieużywana wieża ciśnień.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok w stronę Złotowa i Piły.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Rozkład jazdy pociągów, najdalej dojedziemy stąd do Krzyża.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Niszczejący dworzec od strony torów.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Zabity dechami dworzec od strony torów.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Widok na opuszczony dworzec od strony placu dworcowego.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Widok na budynek opuszczonego magazynu od strony torów.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Dawny magazyn dziś raczej nieużywany.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
W tym miejscu było przejście przez tory.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Pozostałość po drugim torze.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Pusty peron przystanku.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Czynny peron widok w kierunku na Chojnice.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Kiedyś była tu stacja lub biegły dwa tory, na pewno były dwa perony, dziś po jednym została tylko krawędź peronowa.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Mała wiata przystankowa zamontowana na dawnym peronie.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Stary typ tablicy z nazwą stacji po północnej stronie stacji.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Tablica z nazwą stacji mniej więcej w środkowej części peronu.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Za tablicą widać bezpośrednie wyjście z peronu.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Tablica z nazwą stacji widoczna po wejściu na peron.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Plac dworcowy przed stacją, a w zasadzie dawną stacją dziś to tylko przystanek osobowy.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Widok na wyjście z peronu, (w prawo).
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Widok na peron od strony Piły.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Koniec peronu w stronę Piły.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Widok w stronę Złotowa i Piły.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Znacznik W4 w kierunku na Chojnice.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Widok w stronę Chojnic.
Taken | 8 czerwca 2023 |
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Szczegółowy rozkład jazdy pociągów osobowych, nie jest ich za dużo ale mogłoby być ich więcej. Najdłuższa relacja to pociąg od Krzyża.
Uploaded | 31 grudnia 2023 |
Oznaczenie: M62M-017 ex M62-3184 ex V200.022 ex ST44-733
Rok produkcji: 1978
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62M
EVN i VKM: 92 51 3 630 267-4 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
Uwaga: Lokomotywa posiada imię "David Lustig"
------------------------------------------
W oczekiwaniu na załadunek wyłączona lokomotywa Rail Polska.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec od strony torów.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec od strony torów.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec od strony placu dworcowego.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec od strony placu dworcowego.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Nieczynne okno kasy biletowej w poczekalni stacyjnej.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Peron trzeci widok w stronę Krzyża.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Trzeci nie używany peron widok w stronę Gorzowa Wielkopolskiego.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Środkowa część peronu trzeciego na wysokości wejścia do poczekalni.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Szutrowy peron drugi stacji Nowe Drezdenko
Uploaded | 6 stycznia 2019 |