Test
Ujęcie na dworzec kolejowy w Złotowie od strony torów.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Bryła złotowskiego dworca od północnej części.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Dworzec w Złotowie od strony miasta.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Ujęcie na zagospodarowanie terenu przed budynkiem dworca.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Zamknięte na głucho drzwi do poczekalni.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Budynek dawnego szaletu oraz magazynu dworcowego.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Budynku dworcowe, ujęcie z drugiego peronu.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Budynek mieszkalny położony bezpośrednio przy pierwszym peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Dawna lokomotywownia, obecnie przeznaczenie nie jest mi znane ale raczej nie jest to stan agonalny.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Kolejowa wieża ciśnień i budynek (prawdopodobnie przepompowni).
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Kolejna wieża ciśnień na stacji w Złotowie, kiedyś był to duży węzeł dziś pozostały jedynie budynku upamiętniające dawną świetność.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Kształtowe semafory wyjazdowe w kierunku Chojnic.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Tu kończy się drugi tor przy drugim peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Znacznik W4 przy torze numer 2, zapomniano go zdemontować czy drugi tor jeszcze tu powróci ?
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Drugi peron, ujęcie w stronę południową.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Duża wiata przystankowa na drugim peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Podwójne ławki dla pasażerów czekających na pociąg.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Stary masywny kwietnik na drugim peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Czemu został rozebrany tor numer 2 tego nie wiem, ale wiem jakie ma oznaczenie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Przy torze numer 2 nie jest zaznaczona żółta linia bezpieczeństwa, nie ma toru więc po co to robić.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Tor numer jeden czyli główny tor przebiegający przez całą stację.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Peron drugi ma czynną jedynie jedną krawędź przy torze numer 2.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Oznaczenie pierwszego peronu i toru który jest przy tej krawędzi.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Południowa część pierwszego peronu.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Pod budynkiem dworca można znaleźć choć ławkę i gablotę z rozkładem jazdy.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Na pierwszym peronie nie ma zbyt dużo elementów dla pasażerów, można powiedzieć że ten peron jest nie wyposażony w ławki czy wiaty dla podróżnych, ale nie ma się czemu dziwić cały ruch prowadzony jest z drugiej platformy.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Ujęcie z południa na północ na pierwszy peron stacji.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Pierwszy peron, ujęcie z północy na południe.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Nieużywane przejście pod torami staje się powoli śmietnikiem.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Stan techniczny przejścia pod torami.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Najbardziej zdewastowana wiata przejścia pod torami jest na trzecim nieużywanym peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Zadaszona część drugiego peronu z przejściem do podziemnego labiryntu, zejście jest zabezpieczone jak widać.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Widok na nieczynne, zamknięte zejście do podziemnego labiryntu przy pierwszym peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
To przejście w środkowej części stacji łączy peron pierwszy i drugi.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Północne przejście przez tory umożliwia dojście do peronów stacyjnych.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Stary napis z nazwą stacji na budynku dworca kolejowego.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Współczesna tablica w pełnym (dużym) formacie na pierwszym peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Kozioł oporowy przy torze z rampą ładunkową, za konstrukcją zaczyna się pierwszy peron.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Nieużywany tor przy nieużywanej rampie ładunkowej.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Semafory wyjazdowe w kierunku północnym (na Chojnice).
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Ujęcie na południe w stronę Piły.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Przez stacje przejeżdża kilka pociągów osobowych oraz jedna para pociągu pospiesznego.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Opuszczona strona dworca zza toru.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Kilka okien od strony torów jest wymienionych na nowe więc mieszkańcy miają widok na pociągi :).
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Dworzec od strony wsi jest zamieszkały.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Plac przed stacją jest odnowiony i wygląda bardzo ładnie.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Dawne magazyny przy dworcu.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Tablica kierunkowa wskazuje dwa kierunki jazdy, na Piłę (w kierunku południowo zachodnim) i na Chojnice w kierunku północo wschodnim.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Pozostałość po dawnym drugim peronie, krawędź peronowa jeszcze jest wyraźni zaznaczona.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
To mogła być krawędź peronowa przy dawnym drugim peronie od lat nieczynna ale jeszcze jest widoczna.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Zakończenie peronu na północno wschodniej części peronu.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Ławka oraz stojak na rowery.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Peron na przystanku jest szutrowy, choć miejscami (tu wchodziły druty sterujące semaforami do nastawni) jest z kostki brukowej.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Dworzec w Zakrzewie pozostawia wiele do życzenia, ale zachował się napis z nazwą stacji.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Współczesna tablica z nazwą stacji przy czynnym peronie.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Tytułowy "Blues Express" przywozi do Zakrzewa fanów muzyki przynajmniej w 2019 roku między 5 i 6 lipca.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Rozjazd na bocznicę, na której znajduje się tarcza D1 (zakaz wjazdu), choć raz na jakiś czas wjeżdża tam parowóz przywożący pasażerów do Zakrzewa.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Kiedyś była tu stacja, świadczy o tym choćby ten tor zakończony kozłem oporowym. Współcześnie jest już tylko przystanek osobowy.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Ujęcie w kierunku Piły.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Widok na szlak w kierunku Chojnic.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych, które się tu zatrzymują. Pociągów jest mało.
| Uploaded | 17 czerwca 2025 |
Na całej długości peron jest oświetlony.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Za tą ławką i koszem nie ma już nic tylko pusta platforma.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Za wiatą peronową są już ustawione kierunki wyjścia z peronu.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Od początku linii jest tutaj 176,1 km.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Na peronie znajduje się mała wiata peronowa.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Tu nie ma więcej peronów jest tylko jeden peron oraz jeden tor szlakowy.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Tablica kierunkowa wskazuje dwa główne kierunki jazdy do Piły i do Chojnic.
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Na peronie są wszystkie potrzebne pasażerom elementy ułatwiające czekanie na pociąg.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Bocznica z Piły Głównej do zakładów Signify (prawdopodobnie).
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Koniec peronu jest oznaczony specjalną tabliczką z napisem "koniec peronu end of the platform".
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Widok w stronę głównej stacji w Pile.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Zniszczona czasem tablica z nazwą stacji.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Na budynku przypominającym nastawnię znajduje się napis z nazwą przystanku.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Widok na wylot w stronę Chojnic.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Wyjście z peronu, na wejściu jest kosz na śmieci oraz gablota z rozkładem jazdy.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Wąski peron przystanku od wejścia.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Wejście na peron od strony ulicy Kossaka w Pile.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Mały parking przy peronie przystanku kolejowego.
| Taken | 19 sierpnia 2024 |
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Rozkład jazdy pociągów zatrzymujących się przy tym przystanku.
| Uploaded | 22 marca 2025 |
Oznaczenie: SA136-011
Rok produkcji: 2010
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
EVN i VKM: 96 51 2 820 099-0 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Wyłączony szynobus po kursie ze Szczecina czeka przy peronie numer 4 na godzinę rozpoczęcia kursu powrotnego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: EN57AL-2118 ex EN57-1345
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 079-8 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Po zakończonym kursie jednostka EN57AL została przestawiona na tor postojowy.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 299
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Tor przy trzecim peronie jest w chwili wykonywania zdjęcia modernizowany przez spółkę PKP Energetyka.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: SU4210-008 ex SU42-1008 ex SM42-563
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU4210
EVN i VKM: 98 51 5 630 092-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Spalinowa lokomotywa będzie ciągła pociąg pospieszny do Gorzowa Wielkopolskiego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: SU4210-004 ex SU42-1004 ex SM42-574
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU4210
EVN i VKM: 98 51 5 630 088-3 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny z Gorzowa Wielkopolskiego wjeżdża na stację w Pile tu nastąpi zmiana lokomotywy na elektryczną.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: SM31-103
Rok produkcji: 1980
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM31 (Fablok Chrzanów)
Typ: SM31
EVN i VKM: 98 51 8 620 046-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Spalinowa "trumna" przewoźnika towarowego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: SA108-005
Rok produkcji: 2004
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 035-5 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Jednostka ma malowanie Kolei Wielkopolskich, a używa jej Przewozy Regionalne. Tu chodzi o statut właścicielski gdyż właścicielem jest Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, który sam z siebie nie jest przewoźnikiem, a organizatorem przewozów. Do tego urzędu należą Koleje Wielkopolskie, niektóre pojazdy tego właściciela trafiają do innego przewoźnika w celu realizacji przewozów.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Budynek dworca w Pile widok na część reprezentacyjną dworca kolejowego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Widna do przejścia pod torami.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Ławki wewnątrz poczekalni.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Wnętrze dworca kolejowego w Pile i informacja elektroniczna dla podróżnych.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Małe rondo przed budynkiem dworca kolejowego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Kolejny budynek przy stacji, wygląda źle ale jest używany przez kolejarzy.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Ten budynek jest na pozór opuszczony.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Budynek przy dworcu.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Widok w kierunku perony i do wyjścia.
| Uploaded | 17 marca 2025 |




