Test
Oznaczenie: SA137-002
Rok produkcji: 2010
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA137
EVN i VKM: 95 51 2 720 058-7 PL-PREG SA137-002-A
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Para szynobusów serii SA137 zjechała na tankowanie do lokomotywowni.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SA137-001
Rok produkcji: 2010
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA137
EVN i VKM: 95 51 2 720 056-1 PL-PREG SA137-001-A
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Jednostka SA137-001 właśnie tankuje paliwo żeby móc swobodnie dojechać na Hel i z powrotem.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Oznaczenie: 754 037-0 (Nr fabryczny: 10891)
Rok produkcji: 1979
Producent: ČKD Praha (Českomoravská Kolben Daněk) (Czechy; Czechosłowacja)
Spalinowozy Typu: 753 i 754 (ČKD Praga)
Typ: 754
EVN i VKM: 91 54 2 754 037-0 CZ-ČD
Przewoźnik: České Dráhy
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Logotyp producenta tej lokomotywy firmy ČKD Praga.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Oznaczenie: 754 037-0 (Nr fabryczny: 10891)
Rok produkcji: 1979
Producent: ČKD Praha (Českomoravská Kolben Daněk) (Czechy; Czechosłowacja)
Spalinowozy Typu: 753 i 754 (ČKD Praga)
Typ: 754
EVN i VKM: 91 54 2 754 037-0 CZ-ČD
Przewoźnik: České Dráhy
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa zamontowana przez producenta lokomotywy, tabliczka zawiera rok budowy oraz numer seryjny lokomotywy.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Oznaczenie: 754 037-0 (Nr fabryczny: 10891)
Rok produkcji: 1979
Producent: ČKD Praha (Českomoravská Kolben Daněk) (Czechy; Czechosłowacja)
Spalinowozy Typu: 753 i 754 (ČKD Praga)
Typ: 754
EVN i VKM: 91 54 2 754 037-0 CZ-ČD
Przewoźnik: České Dráhy
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Czeski nurem pracuje dla PKP Intercity i taka sytuacja trwa tu od lat, dziwne że przewoźnik woli wydzierżawić takie lokomotywy niż kupić nowe choćby od Alstoma/Bombardiera np BR 285.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SM42-1018
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 494-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wczesny poranek i wyłączona przed służbą lokomotywa SM42 należąca do PKP Cargo.
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Oznaczenie: OKl27-27
Rok produkcji: 1931
Producent: H. Cegielski Sp. Akc., Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Krótka nota odnośnie parowozu OKl27-27
W połowie lat 20-stych ubiegłego wieku Ministerstwo Komunikacji skierowało do Zakładów imienia Hipolita Cegielskiego w Poznaniu wniosek stworzenia dokumentacji nowego typu parowozu, który w założeniach przeznaczony miał być do obsługi połączeń kolejowych w aglomeracjach miejskich i na ważniejszych liniach o znaczeniu lokalnym.
Założenia konstrukcyjne parowozu powstały przy udziale inż. Wacława Łopuszańskiego i pod kierunkiem Inżyniera Stanisława Domaniewskiego, autorem projektu był natomiast zespół fabryczny HCP pod kierownictwem inż. Gustawa Brylinga. Efektem prac, był zatwierdzony w roku 1927 przez Ministerstwo Komunikacji projekt nowego typu tendrzaka o okładzie osi 1-3-1. Była to pierwsza w pełni rodzima konstrukcja, zaprojektowana przez Polskich inżynierów i zbudowana całkowicie w kraju. W 1928 roku wyprodukowano cztery pierwsze egzemplarze nowej serii parowozu oznaczonej jako OKl27. Do roku 1933, w Zakładach Hipolita Cegielskiego w Poznaniu wyprodukowano łącznie 122 egzemplarze lokomotywy.
Gdyński egzemplarz, wyprodukowano w 1931, posiadający numer fabryczny 230, jest jedynym z czterech zachowanych w kraju parowozów serii OKl27. Przed wojną oznaczony jako OKl27-68, w czasie okupacji jako DRG 75 1254, po wojnie otrzymał numer OKl27-27.
Przez lata eksploatacji, związany był z lokomotywownią w Warszawie, Dęblinie, Olsztynie, Ostródzie, Zebrzydowicach, Kędzierzynie Koźlu oraz Zajączkowie Tczewskim. Z dniem 04 września 1978 roku został skreślony z inwentarza Polskich Kolei Państwowych i w roku 1980, dzięki inicjatywie Gdyńskich Kolejarzy, został ustawiony jako pomnik przy Lokomotywowni Pozaklasowej Gdynia Grabówek.
Ważniejsze dane techniczne:
Średnica cylindrów: 540mm;Skok tłoka 630mm; Średnica kół napędowych: 1500mm; Średnica kół tocznych: 860mm; Nadciśnienie pary w kotle: 14atm; Powierzchnia ogrzewalna kotła: 122,7m2; Powierzchnia ogrzewalna przegrzewacza: 42,2m2; Powierzchnia rusztu: 2,6m2; Masa próżnego parowozu: 61,5t; Masa służbowa: 80,5t; Największy nacisk na osi: 17,5t; Prędkość konstrukcyjna: 80km/h; Rozstaw osi skrajnych 9 000mm; Pojemność skrzyni wodnej: 10m3; Pojemność skrzyni węglowej: 4t; Długość całkowita: 12 613mm.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Oznaczenie: OKl27-27
Rok produkcji: 1931
Producent: H. Cegielski Sp. Akc., Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Poza lokomotywą jest zachowany jeszcze semafor kształtowy (coraz mniej ich na polskiej sieci kolejowej) oraz mało widoczny żuraw wodny.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Oznaczenie: OKl27-27
Rok produkcji: 1931
Producent: H. Cegielski Sp. Akc., Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Stary parowóz ocalony od palnika został ustawiony na terenie lokomotywowni PKP IC w Gdyni.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Pomnik Świętej Katarzyny na terenie lokomotywowni PKP Intercity w Gdyni.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
W wyniku wypadku zginął starszy maszynista Jan Gowin. Wypadek miał miejsce w Poledno (kujawsko-pomorskie) w 15.11.2007 rok. W wypadku brała udział lokomotywa EU07-413, która została skasowana.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
W wyniku wypadku zginął starszy maszynista Kazimierz Opara. Wypadek miał miejsce w Suszu (warmińsko-pomorskie) w 01.10.1985 rok. W wypadku brała udział lokomotywa EU07-159, która została skasowana.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
W wyniku wypadku zginął starszy maszynista Jan Niedzielski. Wypadek miał miejsce w Kraskach (łódzkie) w 07.12.1977 rok. W wypadku brała udział lokomotywa EU07-104, która została skasowana.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Obok pomnika lokomotywy znajdują się głazy upamiętniające poległych w wypadkach kolejowych maszynistów.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Hala naprawy taboru, kiedyś były tu tereny PKP Cargo, dziś nie mam pewności kto jest operatorem tego terenu.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Nastawnia GPW.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Nastawnia GP1.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Stacja paliw, stacją zarządza PKP Energetyka.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Remontowane tory w kierunku stacji Gdynia Główna.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Teren PKP Intercity, czynny 7-18 i tu był problem.
Taken | 14 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SA138-005
Rok produkcji: 2012
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA138
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Jak dla mnie najbardziej tajemnicza seria pojazdów SZT, mało mam ich sfotografowanych do tego te pojazdy jeżdżą tylko na pomorzu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN90-006
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN90
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
EN90 to ostatnie Impulsy z pierwszej generacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EP07-400 ex EU07-400
Rok produkcji: 1986
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 090-8 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa po przyprowadzeniu składu odjeżdża do lokomotywowni.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EP09-024
Rok produkcji: 1992
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EP09
Typ: EP09
EVN i VKM: 91 51 1 150 029-3 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg do Wrocławia Głównego dziś poprowadzi widoczna na fotografii dziewiątka.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SU42-534 ex SP42-194 (Nr fabryczny: 9619)
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU42
EVN i VKM: 92 51 5 620 020-4 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Modernizację wykonały Zakłady Naprawy Taboru Kolejowego "Nowy Sącz" S.A. w skrócie współczesnym Newag.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SU42-534 ex SP42-194 (Nr fabryczny: 9619)
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU42
EVN i VKM: 92 51 5 620 020-4 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Ledno czytelna tablica znamionowa zamontowana jeszcze przez producenta.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SU42-534 ex SP42-194 (Nr fabryczny: 9619)
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU42
EVN i VKM: 92 51 5 620 020-4 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Tą lokomotywę fotografowałem blisko 10 lat temu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Widok na budynek dworca od strony miasta.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Widok na budynek dworca kolejowego od strony torów.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
TLK 420/45072 ROZEWIE
Žilina [SKV] - Gdynia Główna.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Zadaszenie trzeciego peronu od strony południowej (widok na północ).
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Pociągów jest tu dużo więc rozkład jazdy jest też obszerny, mieści się w trzech gablotach.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Gabloty z plakatami akcji bezpieczny przejazd.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Zegar analogowy na trzecim peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Elektroniczny rozkład jazdy pod wiata na peronie trzecim.
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Widok na tor czwarty w kierunku południowym.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Zadaszenie na peronie trzecim.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Peron trzeci, po lewo przez stację przejeżdża pociąg intermodalny po prawo pociąg ze Słowackiej Žiliny skończył bieg i czeka na manewrówkę która odstawi skład na tory postojowe.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Pusty czwarty peron stacji, powoli podstawia się pociąg do Wrocławia.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Elektroniczny rozkład jazdy i podwieszana mała tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
O godzinie 7:37 z toru numer 6 odjedzie pociąg do Wrocławia Głównego, za chwilę pociąg podstawi się na peron.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Czwarty peron stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie wagonu: Bmnopux 16
EVN i VKM: 50 51 2 608 133-8 PL-PREG
Właściciel: Polregio
Kraj: Polska
Stacja: -
------------------------------------------
Piętrus jak boga kocham piętrowy :). Takie składy jeżdżą w Polsce już tylko na Hel.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Peron piąty w stacji Gdynia Główna.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Widok na elektroniczne wyświetlacze informujące dokąd jedzie dany pociąg i o której godzinie odjeżdża.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Elektroniczny system informacji dla pasażerów.
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie torów i sektorów piątego peronu stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Pasażerowie czekają już na odjazd ławki na peronie są już puste.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Za parę minut pociąg z Chojnic ruszy w dalszą drogę na Hel.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Pusty piąty peron stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Zadaszenie przejścia podziemnego.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Widok na wyjazd w stronę południową na Sopot.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Na trzecim peronie jest również mała wersja tablicy z nazwą stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Na ostatnim (piątym) peronie stacji Gdynia Główna zarządca zamontował również małą tabliczkę z nazwą stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Druga tablica z nazwą stacji na piątym peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Trzeci peron i tablica z nazwą stacji kolejowej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Tablica z nazwą stacji na piątym peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Przejście podziemne łączy dwie strony miasta i umożliwia wyjście na perony.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Główny hol dworca.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Widok na kasy biletowe, dużo ludzi a czynnych kas mało.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Wyjście z hali dworcowej na miasto.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Wejście do budynku dworca.
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Główne wejście do hali dworcowej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Tej tablicy nie spotkałem w 2013 roku może jeszcze nie była zawieszona.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Tablica informacyjna mówiąca o historii dworca w Gdyni.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Tablica pamiątkowa na fasadzie budynku dworca.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Tablica informacyjna oraz woda dla pieska.
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57-1729
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Jednostka SKM Trójmiasto odjeżdża z Gdyni w stronę Wejherowa.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57-1098
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Jednostka Przewozów Regionalnych odjeżdża do Malborka.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Hala poczekalni dla podróżnych.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Odnowiony budynek dworca w Gdyni widziany z boku.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Kasy biletowe wewnątrz dworca kolejowego.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Wiata peronowa na Peronie 3 przy torze 5 i 4.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji na jednym z peronów.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Dworzec od strony Rumi z peronu 3.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Gdynia Główna ... Gdynia Główna widok na perony.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Drzwi wejściowe do dworca kolejowego.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Przejście podziemne między dworcem, a peronami stacyjnymi.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Widok w stronę Rumi.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Wiata peronowa na Peronie 4 przy torze 6 i 7.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Budynek dworca w Gdyni od strony torów.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Ławka i tablica z nazwą stacji na gdyńskim dworcu kolejowym.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Widok na zejście do przejścia podziemnego na peronie 4.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Krawędź peronowa przy peronie 3.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Widok w stronę Gdańska.
Taken | 5 kwietnia 2013 |
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Tablica UE widniejąca przy drzwiach wejściowych do budynku dworca.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Tablica informacyjna odnośnie dworca w Gdyni.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Tablica pamiątkowa na budynku gdyńskiego dworca kolejowego.
Uploaded | 11 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EP09-044
Rok produkcji: 1996
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EP09
Typ: EP09
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Na nowy przydział czeka lokomotywa EP09 o numerze 044.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EU07-519
Rok produkcji: 1989
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ciekawe czy kiedyś te lokomotywy będzie można zobaczyć w pełni sprawne na szlaku kolejowym.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EU07-501
Rok produkcji: 1988
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
EU07-501 Stoi w Lokomotywowni Gdynia Grabówek od wielu lat i niszczeje coraz bardziej.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EU07-498
Rok produkcji: 1988
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
P-5 naprawa poziomu 5 ciekawe czy ta lokomotywa się jej doczeka.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EU07-443
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Po służbie czas na odpoczynek na terenie lokomotywowni.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EU07-437
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Widać po stanie tej lokomotywy że stoi ona tu od wielu lat.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EU07-423
Rok produkcji: 1986
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
EU07-423 Czeka na kasację lub naprawę, a może na handel.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EU07-208
Rok produkcji: 1972
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Sprawna technicznie lokomotywa EU07-208 oczekuje na przegląd po odbytej służbie.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EU07-139
Rok produkcji: 1971
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa EU07-139 czeka ... no właśnie moim zdaniem na kasację choć jest na niej napis P5 co może sugerować naprawę poziomu 5.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EP07-1067 ex EU07-007
Rok produkcji: 1967
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Po służbie na przegląd zjechała lokomotywa EP09-1067.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EP07-502 ex EU07-502
Rok produkcji: 1988
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Numery odpadają już tej lokomotywie chyba czeka ją złomowanie (edit 2024 jeździ dla Jaxan Group).
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EP07-455 ex EU07-455
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Może za parę lat takie lokomotywy będą stały gdzieś na stacjach jako pomniki.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |