Stacja (00719): Słupsk
Stacja Słupsk
Województwo: pomorskie
Gmina: Słupsk
Potencjalne kanały kolejowe
Kanał kolejowy-częstotliwość radiowa: R3 – 150.225
Kanał kolejowy-częstotliwość radiowa: R6 – 150.450
Słupsk pomorskie Polska POL
Linia 0202: Gdańsk Główny – Stargard
Linia 0405: Piła Główna – Ustka Uroczysko
Normalnotorowe
Zelektryfikowane
Zdjęcia:
Oznaczenie: 401Da-324
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa manewrowa wspomaga w przetaczaniu składów pociągów PKP Intercity kończących bieg właśnie tu na stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: 401Da-056
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Przemysłowa spalinówka ma nowe życie w służbie prywaciarza.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1068 ex EU07-042
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 011-4 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta lokomotywa przyprowadziła pociąg IC 84102 SZYNDZIELNIA ze stacji Bielsko Biała Główna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1018 ex EU07-463 (Nr fabryczny: 250)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 143-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Taka zastępcza tabliczka znamionowa na burcie lokomotywy.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1018 ex EU07-463 (Nr fabryczny: 250)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 143-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta lokomotywa poprowadzi pociąg IC 86102 SZKUNER do Wrocławia Głównego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57ALd-2233 ex EN57-1774
Rok produkcji: 1990
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALd
EVN i VKM: 94 51 2 122 564-9 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Ta jednostka kursuje dziś jako wahadło na trasie Słupsk - Ustka Uroczysko.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-1550 ex EN57-1550
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Ta jednostka odjechała za peron i czeka na godzinę kursu w kierunku Gdyni.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: ED78-028
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Według mojej opinii oklejanie pojazdów szynowych logotypami klubów piłkarskich nie jest najlepszym pomysłem. Ta jednostka może pojechać gdzieś gdzie klub piłkarski Pogoń Szczecin delikatnie mówiąc nie jest zbytnio lubiany dla przykładu w moich rejonach na ten klub wołało się "Pogoń Śledzie ch...m jedzie". Po prostu jednostka może ulec aktom wandalizmu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
IC 86102 Szkuner
Słupsk - Wrocław Główny.
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Widok na budynek dworze od strony miasta.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony peronów (część południowa).
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony peronów (część północna).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ta wieża ciśnień nie pełni już funkcji kolejowej. Jest tam chyba jakiś bar.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica informuje pasażerów o numerze peronu (2) oraz o numerze torów (3 i 11).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Niezadaszona część drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Nowa gablota z rozkładem jazdy pociągów osobowych.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Budynek nieużywany budynek "dyżurnego ruchu peronowego" (?).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zadaszenie drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w północnej części drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica Słupsk na drugim peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przejście przez tory w południowej części stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Na tym peronie zarządca zamontował stojaki na rowery i jak widać są one używane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zielona część pierwszego peronu po południowej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Początek zadaszenia stacji od południowej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Gablota starego typu na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ławka na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Budyneczek na peronie tu chyba urzędował zawiadowca i puszczał pociągi.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Na wszystkich peronach każdej stacji obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych, nie inaczej jest tutaj.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wiata peronowa na pierwszym peronie od północnej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Pusta część pierwszego peronu w kierunku północnym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
To przejście służbowe jest swoistą granicą peronów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tor numer 9 jest zakończony kozłem oporowym
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Peron trzeci try 3 i 9.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na trzeci peronie stacji. Zdjęcia stacji są wykonane przed jej modernizacją.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
W głównej części peronu trzeciego (przy peronie drugim) stoją dwa składy, skład PKP Intercity oraz pociąg Polregio do Ustki Uroczyska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przy peronie trzecim stoi pociąg pospieszny PKP Intercity.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tu kończy się trzeci peron stacji i zaczyna peron 3a.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zarośnięty jest zelektryfikowany widok z północnej części na południe, za kozłem oporowym jest już peron 3.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ta część drugiego peronu to peron 3a, formalnie jest to przedłużenie trzeciego peronu który, jest przedłużeniem peronu drugiego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na północ (wyloty na Ustkę i Lębork).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zejście do przejścia pod torami na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zejście formalnie na drugim peronie.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ile tu jest peronów 1,2,3,3a formalnie cztery ale, jest to raczej "chłyt marketingowy".
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Osoby niepełnosprawne mają tutaj kłopot żeby wejść pełno schodów i nie ma wind. Może się to zmieniło od czasu wykonania zdjęć.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Żeby skorzystać z toalety trzeba iść za znakiem.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Idąc na wprost dostanę się do peronów stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Schody do podziemi tam jest tunel którym, można dostać się na perony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przestrzeni dużo sklepów sporo ale ławek dla pasażerów niewiele.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wizyty na stacji na przestrzeni lat
1 08.09.2014 | 2 04.06.2021 |