Wejście do przejścia podziemnego na stacji Krzewie.
Wyświetlenia
9
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Mały dworzec do wynajęcia. Obecnie znalazł się najemca w postaci firmy ... grupa ZUE, która obecnie wykonuje modernizacje LK3.
Wyświetlenia
8
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Tablica pamiątkowa modernizacyjna na budynku małego dworca kolejowego Krzewie.
Wyświetlenia
10
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Jest rok 2016 droga jest szutrowa, w 2012 roku też taka była w 2019 roku cały czas jest szutrowa. Chyba się to nie zmieni.
Wyświetlenia
9
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Ławka peronowa charakterystyczne od granicy z Niemcami do granicy z Białorusią. Ta niestety jest uszkodzona.
Wyświetlenia
9
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Ławki peronowe charakterystyczne od granicy z Niemcami do granicy z Białorusią.
Wyświetlenia
10
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Wiata peronowa umożliwia podróżnym komfortowe oczekiwanie na pociąg zatrzymujący się przy torze czwartym peronu drugiego.
Wyświetlenia
10
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Widok na wiaty peronowa na peronach 1 i 2.
Wyświetlenia
10
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Wiata peronowa umożliwia podróżnym komfortowe oczekiwanie na pociąg zatrzymujący się przy torze trzecim peronu pierwszego.
Wyświetlenia
9
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Przejście podziemne łączy dwa perony stacji Krzewie oraz umożliwia wyjście na drugą stronę stacji (dojście do stacji Krzewie Wąskotorowe) oraz przejście łączy się z budynkiem małego dworca.
Wyświetlenia
11
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Peron 2 tory 2 i 4. Zejście do przejścia podziemnego.
Wyświetlenia
11
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Peron 1 tory 1 i 3. Zejście do przejścia podziemnego.
Wyświetlenia
8
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Przejście przez tory łączące dwie strony stacji jak i dwa perony.
Wyświetlenia
10
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Tablice z nazwą stacji po zachodniej stronie stacji.
Wyświetlenia
11
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Tablice z nazwą stacji z zadaszeniem :). Obecnie już ich nie ma (tablice po wschodniej stronie stacji).
Wyświetlenia
12
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Widok na zachód, czyli w stronę Konina, Poznania.
Wyświetlenia
11
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Widok w stronę Kutna, widoczny wiadukt to dawna DK1 obecnie DK91.
Wyświetlenia
9
Linki
0
Uploaded
9 czerwca 2019
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Łódzką stację Krzewie obsługują Koleje Wielkopolskie najdłuższa relacja to Zbąszynek na rok 2019 czas jazdy wynosi 4 godziny 16 minut, a kilometrów kolejowych jest 247.
Błonie, Błonie, Błonie w wydaniu PLK i Kolei Mazowieckich.
Wyświetlenia
7
Linki
0
Uploaded
5 stycznia 2019
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Peron i tor w Błoniach.
Wyświetlenia
5
Linki
0
Uploaded
5 stycznia 2019
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Wiata przejścia podziemnego na peronie 1.
Wyświetlenia
7
Linki
0
Uploaded
5 stycznia 2019
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Widok na część towarową stacji w Błoniu z wysokości budynku dworca.
Wyświetlenia
5
Linki
0
Uploaded
5 stycznia 2019
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Widok w stronę Sochaczewa i Łowicza.
Wyświetlenia
6
Linki
0
Uploaded
5 stycznia 2019
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Widok w stronę Warszawy Gołąbki.
Wyświetlenia
6
Linki
0
Uploaded
5 stycznia 2019
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Tablica informacyjna na przy budynku dworca na stacji w Błoniach: "W roku 1903 Błonie połączyła ze światem linia kolejowa Warszawa - Kalisz stanowiąca ważny odcinek wielkiego międzynarodowego przedsięwzięcia, jakim była kolej warszawsko-wiedeńska. W Błoniu powstała rozbudowana bocznica kolejowa, wzniesiono również dworzec, typowy, taki sam, jak w Sochaczewie, gdzie dotrwał w niemal niezmienionym kształcie do dziś: długi, parterowy budynek z czerwonej cegły, niewyszukany architektonicznie. Tak też wyglądał dworzec w Błoniu wysadzony 17 stycznia 1945 w powietrze przez uciekających Niemców. W roku 1952 linia kolejowa Warszawa - Błonie została zelektryfikowana, zaś dworzec odbudowano w innym kształcie, lecz również według typowego projektu: do głównego budynku umieszczonego centralnie, przylegają od wschodu i zachodu pawilony scalone łącznikami w jedną całośc z budynkiem centralnym. Z błońskiej bocznicy brała swój początek wąskotorowa kolej przewozowa biegnąca do cukrowni Michałów koło Leszna. Zbudowana w 1922 funkcjonowała do roku 1971, kiedy o rozebrano urządzenia stacyjne i tory."