Test
Widok w stronę Pucka i Władysławowa.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Widok w kierunku początku linii 213.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Przejazd na ulicy Rekowskiej i zaraz za przejazdem jest Aleja Lipowa, niebezpieczne miejsce.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Pociągów jeździ tu sporo ale tylko osobowe, towarowych się tu nie widuje.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Oznaczenie: SU4210-001 ex SU42-1001 ex SM42-576
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU4210
EVN i VKM: 98 51 3 630 085-9 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Zmodernizowane SM42 wygląda jak nowe ale jest to pojazd z 1973 roku.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN90-002
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN90
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Pociąg ze Słupska do Gdyni Głównej prowadzony jest przez przewoźnika Polregio.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-1692
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Z Wejherowa do Gdańska Śródmieścia dziennie pociągi SKM Trójmiasto jeżdżą kilkanaście takich kursów wahadłowo.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-769 ex EN71-050 ex EN57-769
Rok produkcji: 1970
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Zmodernizowane EN57 do standardu AKM ucieka w stronę Gdyni.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Ładny dworzec ale dla pasażerów chyba zamknięty albo byłem za wcześnie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Dworzec os strony torów (z drugiego peronu stacji).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Przy dworcu w Redzie jest postój taksówek.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Dworzec w Redzie od strony podjazdu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
W Tym Miejscu
10 Lutego 1920 Roku
Mieszkańcy Redy i Okolic
Uroczyście Witali
Dowódcę Błękitnej Armii
Generała Józefa Hallera
Zmierzającego do Pucka
Na Zaślubiny Polski z Morzem
Reda 10 Luty 2020 roku
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Duża wersja tablica z nazwą stacji na drugim peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Widok ogólny na wiatę drugiego peronu z dalszej perspektywy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Oznaczenie torów, 1 dla pociągów jadących w stronę Wejherowa 2 dla pociągów na Gdynię, Sopot i Gdańsk.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Widok w kierunku wyjścia z peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Tablice PKP PLK i SKM Trójmiasto, sama SKM-ka zamontowała również biletomat.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Ruch na stacji jest duży nawet wcześnie rano.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Obskurna wiata, ławka starego typu i przepełniony kosz na śmieci.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Podobne wiaty były na stacji Zduńska Wola Karsznice z początkiem 2024 roku przeszły do historii.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Gablota, żeby nie stała pusta zamontowano tam informacje na temat akcji "Bezpieczny Przejazd".
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Element głosowej informacji pasażerskiej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Południowa część drugiej platformy stacji w Redzie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Drugie peron stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Gablota z regulaminem stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Pierwszy peron stacji i widok na południe.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Choć nie ma oznaczeń ten budynek używa PKP PLK.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Zardzewiałe szyny przy nieużywanym peronie w Redzie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Dojście do peronu 1A obecnie już nieużywany.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Gablota z rozkładami oraz ławka na pierwszym peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Pierwszy peron i duża tablica informacyjna.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Stojaki na rowery i wejście na peron od strony parkingu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Gdzie mi tu skaczesz po torach ???
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Linia 202 ma już 35,4 km.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Widok na południe w kierunku Rumi.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Peron 1a z tego niezelektryfikowanego peronu odjeżdżały pociągi na Hel oraz w inne kierunki typu Łeba czy inne rozebrane już linie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Przejście podziemne.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Wejście na perony od strony ulicy Leśnej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Peron drugi i zejście do podziemi.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Druga strona zejścia do labiryntu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Zejście do podziemnego labiryntu umożliwiającego bezpieczne dojście do peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Modernizacja stacji odbyła się dzięki finansowaniu Unii Europejskiej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Wyjazd z parkingu na dwupasmową drogę w kierunku Gdyni.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Duży parking przy stacji to wielki plus.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Rozkład jazdy ale tylko pociągów SKM.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny w pobliżu przystanku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Gablota z rozkładami na drugim peronie stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Drugi peron widok w kierunku na Koszalin.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok z peronu na północno wschodnią stronę.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron drugi widok na Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron pierwszy w kierunku na Koszalin i Sławno.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Od początku linii do tej stacji jest 139,6 km.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron pierwszy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na małą nastawnię obsługującą mijankę Reblino.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Od przybytku podobno głowa nie boli ale do, którego kosza wyrzucić śmieci.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Mała wiata przystankowa przy pierwszym peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dojście od podjazdu do pierwszego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Stojaki na rowery.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Gablota informacyjno rozkładowa na pierwszym peronie stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pusty pierwszy peron stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Konice pierwszego peronu jest jednocześnie wejściem do przejścia na drugą platformę.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok ogólny na pierwszy peron stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok ogólny na drugi peron stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dawny napis z nazwą stacji cały czas jest czytelny.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Mała tablica na drugim peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok ogólny z peronu drugiego na przejście przez tory łączące dwa perony stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Przejście między peronami pierwszym, a drugim torem.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zejście z drugiego peronu do pierwszego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Droga dojazdowa prowadzi prawie na sam peron, ja nie skorzystałem z opcji wjazdu na peron i zostawiłem samochód tam gdzie mogłem.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Droga dojazdowa do stacji to tak zwane kocie łby ale na szczęście taka droga nie jest zbyt długa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dalej linia prowadzi na Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na wylot z mijanki w stronę Koszalina.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Rozkład jazdy pociągów zatrzymujących się na tej mijance.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny przy stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pozostałości po danych krawędziach peronowych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na końcu peronu umieszczono skrzynkę z piachem na zimę oraz niemiecką modą znak zakazu przejścia dalej za peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wydawałoby się że po modernizacji pociągów będzie więcej bo będą mogły jechać szybciej i sprawniej ale ... nic z tych rzeczy linię i stacje zmodernizowano, a pociągów jak było mało tak jest mało więc po co wydano te pieniądze?
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pusty peron bez pociągów i bez pasażerów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wszystkie przystanki są na jedno kopyto można powiedzieć że dawny duch uleciał po tej modernizacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pusta wiata ułatwia czekanie na pociąg podróżnym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Druga gablota informacyjna tablica kierunkowa kolejny kosz i wiata z ławką.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Od początku linii 405 jest do tego miejsca równie 132,1 km. Oczywiście chodzi o odległości kolejowe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na peronie znajduje się duża tablica z nazwą tego przystanku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Po wejściu na peron jesteśmy witani koszem na śmieci i gablotą z rozkładem jazdy obecnym i przyszłym oraz dostajemy garść informacji jak należy zachować się na tym przystanku. W zasadzie regulamin jest taki sam dla wszystkich tego typu obiektów zmienia się tylko nazwa przystanku/stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wejście na peron od strony podjazdu, chyba nie wszystkie prace został zakończone stąd ustawiona jest jeszcze tymczasowa zapora.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tory prowadzą w stronę Miastka dalej na Słosinko, Biały Bór, Drzonowo, Gwdę Wielką i Szczecinek.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Układ sterowania sygnalizacją świetlną przejazdu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Do przystanku prowadzi asfaltowa droga dalej zaczyna się już gruntowa droga w las. Na szczęści ja dojeżdżam tylko do przystanku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Rozkład jazdy z przystanku Przytocko.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57-1266
Rok produkcji: 1978
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Do Gdyni Głównej z Bydgoszczy Głównej odjeżdża właśnie pociąg Polregio.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57-1100
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Jednostka w szaro białym malowaniu charakterystycznym dla oddziału Polregio w Gdyni prowadzi skład z Bydgoszczy.do Gdyni Głównej.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na budynek dworca od strony drugiego peronu.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
W budynku dworca mieści się Apteka i Przychodnia, widok od strony miasta.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Poczekalnia dworcowa.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |