Test
IC 86102 Szkuner
Słupsk - Wrocław Główny.
Uploaded | 25 lutego 2024 |
Oznaczenie: 401Da-324
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa manewrowa wspomaga w przetaczaniu składów pociągów PKP Intercity kończących bieg właśnie tu na stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: 401Da-056
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Przemysłowa spalinówka ma nowe życie w służbie prywaciarza.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1068 ex EU07-042
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 011-4 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta lokomotywa przyprowadziła pociąg IC 84102 SZYNDZIELNIA ze stacji Bielsko Biała Główna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1018 ex EU07-463 (Nr fabryczny: 250)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 143-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Taka zastępcza tabliczka znamionowa na burcie lokomotywy.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-1018 ex EU07-463 (Nr fabryczny: 250)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 143-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta lokomotywa poprowadzi pociąg IC 86102 SZKUNER do Wrocławia Głównego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57ALd-2233 ex EN57-1774
Rok produkcji: 1990
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALd
EVN i VKM: 94 51 2 122 564-9 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Ta jednostka kursuje dziś jako wahadło na trasie Słupsk - Ustka Uroczysko.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-1550 ex EN57-1550
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Ta jednostka odjechała za peron i czeka na godzinę kursu w kierunku Gdyni.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: ED78-028
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Według mojej opinii oklejanie pojazdów szynowych logotypami klubów piłkarskich nie jest najlepszym pomysłem. Ta jednostka może pojechać gdzieś gdzie klub piłkarski Pogoń Szczecin delikatnie mówiąc nie jest zbytnio lubiany dla przykładu w moich rejonach na ten klub wołało się "Pogoń Śledzie ch...m jedzie". Po prostu jednostka może ulec aktom wandalizmu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na budynek dworze od strony miasta.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony peronów (część południowa).
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony peronów (część północna).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ta wieża ciśnień nie pełni już funkcji kolejowej. Jest tam chyba jakiś bar.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica informuje pasażerów o numerze peronu (2) oraz o numerze torów (3 i 11).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Niezadaszona część drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Nowa gablota z rozkładem jazdy pociągów osobowych.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Budynek nieużywany budynek "dyżurnego ruchu peronowego" (?).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zadaszenie drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w północnej części drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica Słupsk na drugim peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przejście przez tory w południowej części stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Na tym peronie zarządca zamontował stojaki na rowery i jak widać są one używane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zielona część pierwszego peronu po południowej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Początek zadaszenia stacji od południowej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Gablota starego typu na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ławka na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Budyneczek na peronie tu chyba urzędował zawiadowca i puszczał pociągi.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Na wszystkich peronach każdej stacji obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych, nie inaczej jest tutaj.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wiata peronowa na pierwszym peronie od północnej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Pusta część pierwszego peronu w kierunku północnym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
To przejście służbowe jest swoistą granicą peronów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tor numer 9 jest zakończony kozłem oporowym
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Peron trzeci try 3 i 9.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na trzeci peronie stacji. Zdjęcia stacji są wykonane przed jej modernizacją.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
W głównej części peronu trzeciego (przy peronie drugim) stoją dwa składy, skład PKP Intercity oraz pociąg Polregio do Ustki Uroczyska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przy peronie trzecim stoi pociąg pospieszny PKP Intercity.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Tu kończy się trzeci peron stacji i zaczyna peron 3a.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zarośnięty jest zelektryfikowany widok z północnej części na południe, za kozłem oporowym jest już peron 3.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ta część drugiego peronu to peron 3a, formalnie jest to przedłużenie trzeciego peronu który, jest przedłużeniem peronu drugiego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na północ (wyloty na Ustkę i Lębork).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zejście do przejścia pod torami na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zejście formalnie na drugim peronie.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ile tu jest peronów 1,2,3,3a formalnie cztery ale, jest to raczej "chłyt marketingowy".
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Osoby niepełnosprawne mają tutaj kłopot żeby wejść pełno schodów i nie ma wind. Może się to zmieniło od czasu wykonania zdjęć.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Żeby skorzystać z toalety trzeba iść za znakiem.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Idąc na wprost dostanę się do peronów stacji.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Schody do podziemi tam jest tunel którym, można dostać się na perony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Przestrzeni dużo sklepów sporo ale ławek dla pasażerów niewiele.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wejście na górę, jest tam dużo sklepów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Pełno sklepów, przestrzeń duża tylko nie ma żywego ducha może urok godziny.
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Główne wejście do budynku dworca. Dworzec jest czynny 24 godziny na dobę gdyż tylko z niego można dostać się na perony stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zajechałem rano do Słupska i to się opłaciło powiedzmy aż z nawiązką miałem cały parking pod stację dla siebie :).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA101/121-003
Rok produkcji: 1992
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA101 / SA121
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Po przyjeździe ze Szczecinka na przegląd do bazy PR w Słupsku odjeżdża SA101.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA101/121-001
Rok produkcji: 1990
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA101 / SA121
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Po nie zelektryfikowanej trasie Przewozy Regionalne oddział pomorski puszcza klekoty, które nie umieją rozpędzić się nawet do 80 km/h.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN71-044
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Jednostka SKM Trójmiasto za chwilę odjeżdża do Gdańska Głównego.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57-1729
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Słupsk to najdalej na zachód obsługiwany obszar SKM Trójmiasto.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57AL-1556 ex EN57-1556
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 396-6 PL-PREG rb
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Jednostka na długiej ogniskowej.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57AL-1556 ex EN57-1556
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 394-1 PL-PREG ra
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Wyłączona jednostka jest ciągnięta przez EN57AL-1148.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57AL-1148 ex EN57-1148
Rok produkcji: 1977
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 121 797-6 PL-PREG ra
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Zmodernizowane ALicje czekają na drogę do Kołobrzegu.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-992
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 484-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Szczecinecka lokomotywa przyprowadziła do Słupska pociąg zdawczy.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ED78-001
Rok produkcji: 2013
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Jaszczurka zachodniopomorskiego oddziału Przewozów Regionalnych czeka na odjazd do Koszalina.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Oznaczenie: 411S-58
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Pług odśnieżny z tego co wiem jest to jedno z ostatnich zdjęć tego pługu w tym malowaniu. Obecnie pług został odnowiony i zmienił barwy w całości na żółte.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Dworzec w Słupsku od strony miasta.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Przejście podziemne jedyna opcja aby dostać się na perony z budynku dworca.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Dawna ekspedycja kolejowa. Dziś to już tylko dawne budynki magazynowe.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Semafor kształtowy od wjazdu ze strony Koszalina i Szczecinka.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Prawdopodobnie jest to nastawnia południowa.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Peron numer 2 na stacji w Słupsku.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Wąska część peronu numer 3.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji po północnej części dworca.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Widok na wyjazd południowy.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Dworzec w Słupsku od strony peronów.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Peron 1 widok w kierunku Szczecinka i Koszalina.
Taken | 8 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |