Test
Oznaczenie: E483 225 (Nr fabryczny: VL 8482)
Rok produkcji: 2016
Producent: Bombardier Transportation (Włochy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 064-7 PL-AKIEM
Przewoźnik: Akiem
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Lokomotywa z pool-u taborowego Akiem jeździ już dla DB Cargo Polska.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: EP07-1044 ex EU07-507
Rok produkcji: 1989
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 155-9 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pierwsze od prawie dziesięciu lat zdjęcie lokomotywy EP07-1044 wykonałem na nowo powstałym przystanku w Pabianicach.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Zarządca wybudował mały parking, od którego można dostać się na pierwszy peron. Stamtąd też operuję dronem.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Perony od zachodniej strony.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Od strony południowej dojście do ulicy Partyzanckiej jest "krótkie", z kolei od północy zarządca zdecydował się na budowę dojścia północnego od strony szutrowego dojazdu do ulicy Karsznickiej.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok od wschodniej strony na przystanek osobowy.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok z drona na zachodnią stronę (w kierunku stacji Pabianice), tu też widać koniec dojścia do pierwszego peronu.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok na wschód, w kierunku stacji Łódź Lublinek, po lewo odchodzi ulica Lutomierska jako DK71 do Konstantynowa Łódzkiego, w tyle zdjęcia można dostrzec też wiadukt na S14.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Od wejścia na peron są zamieszone podstawowe informacje dla pasażera czyli rozkład jazdy.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wschodnia wiata przystankowa na drugim peronie.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Perony nie są "łyse" co jakiś czas można natknąć się na elementy dla pasażerów, tu na przykład są podpórki do czekania.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Perony położone są na łuku linii widać to dokładnie na tym zdjęciu (perony zakręcają w lewą stronę).
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wejście na drugi peron od dojścia z Partyzanckiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Dwie gabloty z informacjami dla pasażerów, oraz zawieszona na lampie oświetleniowej tablica kierunkowa.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wiata na drugim peronie oraz tablica z nazwą stacji.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji po zachodniej stronie pierwszej platformy.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Pierwszy peron jest nieco niżej niż drugi, wynika to z faktu że perony ulokowane się na łuku linii.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Na przystanku zamontowano bramki do sieci trakcyjnej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Zachodnia część pierwszej platformy, tu jest też tablica kierunkowa wskazująca kierunek jazdy czyli Zduńską Wolę.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Mała tabliczka z nazwą przystanku Pabianice Północne.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok na wiatę na pierwszym peronie od drugiej platformy.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wiata przystankowa, pierwsza od wschodniego wejścia na pierwszy peron.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Na pierwszym peronie jest informacja gdzie należy zejść żeby dostać się na drugi peron.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Pierwszy peron stacji od wschodniego wejścia.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Zejście z drugiego peronu i widok na zachodnią stronę.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok na zachód z końca peronu, w tyle zdjęcia można dostrzec tablicę z nazwą stacji "Pabianice".
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok z dojścia do pierwszego peronu na budkę dróżnika obsługującego przejazd na DW714.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Niby zamknięte, a i tak ludzie tu chodzą.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widoczna na wprost tablica informacyjna wskazuje kierunku dojścia do peronów oraz możliwe wejścia z peronów. Choć przejście po lewej stronie nie jest jeszcze oficjalnie czynne.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wejście na peron 2 od ulicy Partyzanckiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok w kierunku zejścia do Partyzanckiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Na dojściu do drugiego peronu znajduje się zadaszona wiata ze stojakami na rowery, szkoda że nie znajduje się ona "głębiej" gdyż pozostawione rowery czasami utrudniają zejście do Partyzanckiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Zejście do Partyzanckiej od strony peronu numer 2.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Ulica Partyzancka czyli wewnętrzna obwodnica Pabianic i wejście na peron drugi (od strony zachodniej).
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wejście na peron drugi od strony ulicy Lutomierskiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok z peronu na mały parking, szkoda że zarządca nie zdecydował się na budowę nieco większego parkingu.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Na małym parkingu dla samochodów znajduje się również zadaszone stojaki na rowery.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Te schody prowadzą od parkingu bezpośrednio na peron pierwszy.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Konstrukcja wejścia umożliwia dojście na peron oraz dojście do małego parkingu.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wejście na peron od strony wschodniej (od przejazdu).
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Dochodząc / wychodząc z peronu mija się dużą tablicę z nazwą.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Początek "opłotkowanego" dojścia do peronu.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Gdy zejdziemy na około metr poniżej torów płotki kończą się i dalej do wyjścia prowadzi już tylko sam chodnik.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Wąskie zejście do Szynkielewskiej jest otoczone płotkami z obydwu stron.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Koniec peronu pierwszego (w kierunku zachodnim), tu zaczyna się zejście z peronu do przejścia przez tory i dalej ulicy Szynkielewskiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Początek dojścia do pierwszego peronu od strony szutrowej ulicy Szynkielewskiej.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Oba tory są czynne w ruchu kolejowym, najbardziej newralgiczna część budowy czyli krawędzie peronowe są już ułożone.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Przystanek jest niedostępny dla zwykłego człowieka, ale dla drona już nie ma takich barier stąd mogę pokazać na zdjęciach jak powstaje ten przystanek.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Peron pierwszy jest już prawie ukończony, drugi jest konstruowany.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok "z góry" w stronę stacji Pabianice, powoli powstają dojścia do peronów przystanku.
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Zdjęcie lotnicze przedstawia widok z końca przystanku w stronę Łodzi, po lewo odchodzi DW714 na Konstantynów Łódzki ... ile tu się w korkach nieraz stoi.
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Nasyp pod drugi peron jeszcze nie jest ukończony.
Taken | 24 czerwca 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Świeżo ułożona krawędź peronowa (dla pierwszego peronu).
Taken | 24 czerwca 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Powoli powstaje peron pierwszy, tu będą zatrzymywać się pociągi jadące w stronę Sieradza.
Taken | 24 czerwca 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Za zagrodzonym terenem są już materiały do budowy krawędzi peronowych.
Taken | 24 czerwca 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Przejazd zamknięty pociąg jedzie, a kierowcy stoją w korkach. Po powstaniu przystanku są tylko większe korki.
Taken | 24 czerwca 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Przejazd drogowy od strony ... Pabianic, to znaczy od tej drogi, która ma pierwszeństwo nad Drogą Krajową 71 (obecnie jest to Droga Wojewódzka 714).
Taken | 24 czerwca 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Środki na budowę po części pochodzą z UE, chcemy wyjść z UE to kto za to zapłaci ? (Tą resztę co UE nam dała).
Taken | 24 czerwca 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Z tej tablicy wzięło się zamieszanie "Węzeł komunikacyjny Pabianice Północ", finalnie wyszedł z tego przystanek Pabianice Północne, "ne".
Taken | 24 czerwca 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: E6ACTa-007
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACTa; ET43 (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTa
EVN i VKM: 91 51 3 160 433-1 PL-STM
Przewoźnik: Rail STM sp. z o.o.
Przewoźnik: Logistic & Transport Company
------------------------------------------
Ta lokomotywa jeździ dla spółki Logistic & Transport Company choć VKM sugeruje co innego.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: 193 387
Rok produkcji: 2019
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: Siemens Vectron
Typ: 193
EVN i VKM: 91 80 6 193 387-8 D-DB
Przewoźnik: Deutsche Bahn
------------------------------------------
Niemiecki Vectron o prostym oznaczeniu 193 387 stoi jako zamknięty pociąg przy drugim peronie stacji.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ED78-024
Rok produkcji: 2017
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
EVN i VKM: 94 51 2 140 979-7 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 980-5 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 981-3 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 982-1 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Zapomniana przez boga i Polregio akcja "REGIO bohater" powoli zaciera swoje znamiona.
Taken | 9 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ED78-024
Rok produkcji: 2017
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
EVN i VKM: 94 51 2 140 979-7 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 980-5 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 981-3 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 982-1 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Pociąg R 71502 jedzie z Poznania do Warszawy, ale nie najkrótszą trasą przez Kutno tylko "od dołu" przez Jarocin, Ostrów Wielkopolski, Zduńską Wolę, Łódź i dalej na Skierniewice.
Taken | 9 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ED78-024
Rok produkcji: 2017
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
EVN i VKM: 94 51 2 140 979-7 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 980-5 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 981-3 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 982-1 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka spółki Polregio jako pociąg przyspieszony ucieka w stronę Warszawy.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-005
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 071-2 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
5 z 14 jednostek 36WEd ucieka w stronę Łodzi.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: BR703 2419
Rok produkcji: 1996
Producent: Windhoff Bahn und Anlagentechnik Rheine (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Drezyna kolejowa niemieckiej produkcji na bocznym torze w Pabianicach.
Taken | 23 maja 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: M62M-015 ex M62-1764
Rok produkcji: 1975
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62M
EVN i VKM: 92 51 3 630 270-8 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Stylizowana na "rosyjską" tabliczka znamionowa ZTK we Włosienicy.
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: M62M-015 ex M62-1764
Rok produkcji: 1975
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62M
EVN i VKM: 92 51 3 630 270-8 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Z tej tablicy znamionowej można wczytać jeszcze numer pojazdu z przed modernizacji do standardu M62M.
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: M62M-015 ex M62-1764
Rok produkcji: 1975
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62M
EVN i VKM: 92 51 3 630 270-8 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Na dziś wyładunek został zakończony i manewry na bocznicy zostały wstrzymane do kolejnego roboczego dnia.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: M62Ko-684 ex M62-684 ex ST44-R009 ex V200.009
Rok produkcji: 1969
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62Ko
EVN i VKM: 92 51 3 630 428-2 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Gagarin czeka na semafor wyjazdowy.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ED161-011
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: ED161 (PESA Bydgoszcz S.A. Dart 43WE)
Typ: ED161
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny zatrzymał się na stacji.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ET41-197
Rok produkcji: 1983
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 288-9 PL-PKPC ET41-197-B
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Przy pierwszym peronie na wyjazd w kierunku Zduńskiej Woli czeka pociąg PKP Cargo prowadzony "Bolkiem i Lolkiem" o numerze 197.
Taken | 3 grudnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ET41-108
Rok produkcji: 1980
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 174-1 PL-PKPC ET41-108-B
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Korzystając z dużego zoom-u udało mi się uchwycić małą tabliczkę znamionową lokomotywy na części "B" lokomotywy.
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ET41-108
Rok produkcji: 1980
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 173-3 PL-PKPC ET41-108-A
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na wyjazd czeka skład węglarek.
Taken | 9 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: L-4268-018 po modernizacji LM-4268-008
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 377-4 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Osiemnasta jednostka typu Flirt 3 od Stadlera, tu jeszcze przed modernizacją do LM-4268-008.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: L-4268-010
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 362-6 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg do Łodzi Fabrycznej oznaczony jako Ł 11458
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-2112 ex EN57-1374
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 120-0 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Na trasie do Poznania nie może zabraknąć dwóch sztandarowych jednostek łódzkiego oddziału Polregio, tu na zdjęciu jednostka o numerze 2112 w drodze do wspomnianego Poznania Głównego.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-2106 ex EN57-1415
Rok produkcji: 1981
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Poznański "Tygrys" w drodze do Łodzi Kaliskiej zatrzymał się na dłuższy podstój w Pabianicach, powód awanturujący się pasażer, do którego musiała przyjechać Policja.
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-753 ex EN57-753
Rok produkcji: 1969
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 121 122-7 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio Oddział Łódzki z siedzibą w Łodzi
------------------------------------------
Pociąg z Łodzi Kaliskiej do Ostrowa Wielkopolskiego wjeżdża w perony stacji Pabianice.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-702
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 006-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk PKP Cargo stoi na boku w oczekiwaniu na wolną drogę w kierunku Łodzi.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Nowy dworzec "PAB NICE".
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Nowa krawędź peronowa przy nowym torze.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Tor przy pierwszym peronie nie ma oznaczenia więc nie będę się wymądrzać i pisać głupot o numerze tego toru.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Finalny efekt prac przy pierwszym peronie.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Nowy tor już jest podbity, nowa krawędź też jest już ułożona na całej długości.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Zarządca linii zdecydował się również wymienić krawędź peronową przy pierwszym peronie.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Na drugim peronie znajduje się podwójna wiata przystankowa.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Mała wersja tablicy z nazwą stacji.
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Zachodnie zakończenie drugiego peronu stacji.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Wywieziono cały stary zużyty tłuczeń i zrobiono nową podstawę, teraz tylko tłuczeń, podkłady, szyny i można podbijać tor.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
W czasie remontu wszystkie pociągi zatrzymują się przy drugim peronie, po remoncie pociągi ŁKA będą tu zaczynać i kończyć swoje kursy.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Pabianicki pomnik kolejowy.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Po zdjęciu starych podkładów trzeba je jeszcze wywieźć z miejsca prac.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Prace przy pierwszym peronie.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Podtorze zostało zdjęte nowy tłuczeń zostanie zasypany i położone zostaną na nim tory.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Wymiana toru przy peronie numer 1.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Ładnie odnowiony dworzec w Pabianicach od strony miasta. te same konstrukcje są w Sieradzu czy Zduńskiej Woli ... i są odnowione, wyjątkiem jest Łask tam od dworzec się nie dba.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Zachodnia część stacji, po tej stronie stacji znajduje się wjazd na bocznicę w Pabianicach.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |