Test
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Tory toną w zieleni, cóż może po wybudowaniu łącznicy Podłęże - Piekiełko sytuacja tej linii się zmieni, czas pokarze.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Ciekawe czy to oświetlenie jest sprawne, słupy są stosunkowo niskie oprawy nie wymienione na LED. Może nawet jak oświetlenie jest sprawne to czy PKP PLK oświetla ten obiekt.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Peron widok w kierunku południowym.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Niema tu regularnego ruchu kolejowego, jedynie czasami przejedzie jakiś pociąg okolicznościowy lub drezyna PKP PLK.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Tablica kierunkowa zawiera dwa kierunki w lewo dojedzie się do Nowego Sącza, w prawo pojedzie się do Chabówki, ale tylko pociągiem specjalnym.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Na jakim przystanku stoi ta gablota widać, rozkładu nie ma ale za to jest regulamin korzystania z przystanku kolejowego.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Sam peron tego przystanku utrzymany jest z minimalnym nakładem kosztów, na szczęście peron i okolice torów są oczyszczone z nadmiernej ilości traw.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Wyjście z peronu, zarządca w tymi miejscu zamontował tablicę kierunkową oraz gablotę informacyjną.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Od początku linii 104 czyli stacji Chabówka do tego miejsca jest dokładnie 72,9 kilometrów. Słupek hektametrowy został zastąpiony tabliczką na słupie trakcji elektrycznej.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Druga strona tablicy z nazwą stacji.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Na północnej części peronu znajduje się nowa tablica z nazwą stacji.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Widok w stronę końca linii 104 czyli stacji Nowy Sącz.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Zelektryfikowana nieużywana trasa jest tylko do stacji Marcinkowice, dalej trasa jest niezelektryfikowana do stacji Rabka Zdrój.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Przejazd na bardzo ruchliwej drodze DK28, przystanek znajduje się po prawo.
Taken | 12 czerwca 2021 |
Uploaded | 2 grudnia 2023 |
Oznaczenie: TEM2B-039
Rok produkcji: 1990
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2B
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Ta rosyjska lokomotywa spalinowa pracowała w Bułgarii dziś po przejściu odpowiednich napraw będzie jeździć po naszym kraju.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: TEM2B-039
Rok produkcji: 1990
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2B
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Plotka głosi że Orion Kolej kupił te lokomotywy z Bułgarii ale też istnieje wersja że lokomotywy te zostały przekazane do Orion Kolej w ramach rozliczeń za wykonanie napraw innych maszyn.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: TEM2B-031
Rok produkcji: 1990
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2B
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Ciężka lokomotywa spalinowa z Bułgarii w naszym kraju pracować będzie prawie pod swoimi oryginalnymi oznaczeniami zmieniono jedynie zapis z cyrylicy TЭM2Б-031 na polski.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: TEM2B-030
Rok produkcji: 1990
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2B
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Lokomotywy po mimo młodego wieku wyglądają na bardzo spracowane.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: TEM2B-030
Rok produkcji: 1990
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2B
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Do tej pory poza Nowym Sączem nie spotkałem się z tą serią jeżdżącą po naszym kraju.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: EN57-2061 ex EN57-1294
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Dziś tylko do Piwnicznej pojedzie pociąg Polregio, który się tu właśnie podstawił.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: 37WEa-006
Rok produkcji: 2021
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 37WEa
Przewoźnik: Grupa Newag
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Lubelski z siedzibą w Lublinie
------------------------------------------
W momencie wykonywania zdjęć pojazd ten to nówka jeszcze nie przekazana do właściciela i posiadająca fabryczne oznaczenie.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: 37WEa-003
Rok produkcji: 2021
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 37WEa
Przewoźnik: Grupa Newag
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Lubelski z siedzibą w Lublinie
------------------------------------------
Dwuczłonowa jednostka typu Impuls 2 dla województwa lubelskiego prawie gotowa stoi na torach firmy Newag.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: ET41-157
Rok produkcji: 1981
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 398-6 PL-PKPC ET41-157-B
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wyłączona z eksploatacji lokomotywa początkowo stać będzie w Nowym Sączu później pojedzie do Skarżyska-Kamiennej.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: SM42-682
Rok produkcji: 1974
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ta lokomotywa przez lata stała na łódzkim Olechowi, prawdopodobnie została sprzedana do spółki Orion Kolej ale tu pewności nie mam.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: SM42-651
Rok produkcji: 1974
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Mało czytelna tablica znamionowa na lokomotywie SM42 oaznaczone
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: SM42-651
Rok produkcji: 1974
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wyłączona z eksploatacji lokomotywa serii SM42 czeka sobie na naprawę.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: SM42-645
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 920-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ja fotografuję stare SM42, a obok mnie przejeżdża nowy Dragon FPL-a, na szczęście mam sfotografowane wszystkie Dragony tamtego przewoźnika, a tej stonki jeszcze nie miałem przyjemności uwiecznić.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: BR232 902-7
Rok produkcji: 1974
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: BR231 i BR232
Typ: BR232
EVN i VKM: 91 51 3 620 626-3
Przewoźnik: ELL Germany GmbH
Przewoźnik: LTE Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Lokomotywa serii BR232 w trakcie napraw w Nowym Sączu, od roku 2022 zacznę spotykać się z tą lokomotywą regularnie, a to w Płocku, a to na śląsku ale głównie w okolicach Piotrkowa Trybunalskiego.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: SM31-028
Rok produkcji: 1984
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM31 (Fablok Chrzanów)
Typ: SM31
EVN i VKM: 92 51 7 630 002-6 PL-PMTLU
Przewoźnik: Pol-Miedź Trans
------------------------------------------
Ta lokomotywa nie ma silnika. Właścicielem jej jest Orion Kolej ale nie mam na to dowodów.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: WMB-10 Nr 173
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 202-7 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Czekająca na obsadę drezyna PKP PLK.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: 411S Nr 139
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
EVN i VKM: 99 51 9 592 069-0 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Odnowiony pług odśnieżny zimą ma dużo pracy, tu na liniach górskich śniegu może spaść bardzo dużo.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: TKt48-177
Rok produkcji: 1956
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: TKt48
------------------------------------------
Sam zabytek jest całkiem nieźle zachowany.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: TKt48-177
Rok produkcji: 1956
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: TKt48
------------------------------------------
Parowóz serii TKt48 ustawiony jako pomnik techniki przy dworcu.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Jak udało mi się ustalić ten tender o oznaczeniu 32D43 należy do parowozu Ty2-29 tylko gdzie jest sam parowóz?
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Dworzec w Nowym Sączu widok od strony miasta (od północnej strony).
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Dworzec w Nowym Sączu widok od strony miasta (od południowej strony).
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok na dworzec w Nowym Sączu od strony torów (od południa).
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Widok na dworzec w Nowym Sączu od strony torów (od północy).
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Autorem tej rzeźby przedstawiającej sądeckiego maszynistę idącego do pracy jest Adam Janczy z Nowego Sącza. Pomnik ufundowało miasto i kosztował on 55 tyś PLN, sam pomnik odsłonięto w 2009 roku.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Ten Pan idzie do pracy, to nowosądecki kolejarza.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Dla upamiętnienia wjazdu pierwszego
Pociągu elektrycznego - w 110 rocznicę
Wybudowania linii kolejowej
Tarnów - Leluchów
Kolejarze-Społeczeństwu
Ziemi Sądeckiej
1876 - Nowy Sącz - 1986
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
W Hołdzie Patriotom
Ziemi Sądeckiej
Wywiezionym Stąd
I Straconym W Hitle
rowskich Obozach
Zagłady Społe
czeństwo Sądeckie
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Tablica poświęcona Sądeckim Żołnierzom Wyklętym
z oddziału "Żandarmeria AK"
Stanisława Piszczka "Okrzei"
uczestnikom akcji na placówkę SOK 13 II 1946
z oddziału "Grot"
Mariana Mordarskiego "Ojca", " Śmigi"
ze Zgrupowania Partyzanckiego "Błyskawica"
uczestnikom nocnego starcia z 7 na 8 XII 1946,
w którym poległ Julian Leśniak "bystry"
AD 2018
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Głaz Pamięci
Gdzie Ginie Pamięć Ludzka
Tam Mówią Kamienie
W Hołdzie Polakom
Ofiarą Deportacji Wywózek i Zsyłek
Na Sybir W Czasie II Wojny Światowej
Sądeckie Stowarzyszenie Pamięci Sybiru
Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu
Kolejarze Ziemi Sądeckiej
13 Kwietnia 2013
Uploaded | 26 listopada 2023 |
W południowej stronie stacji znajduje się mały park, w którym znajduje się obelisk z pamiątkową tablicą.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Widok na główne wyjście z dworca na miasto.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Wnętrze dworca jest wypełnione grafikami, dawnymi zdjęciami prezentującymi historię dworca w Nowym Sączu.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
W centralnej części dworca mamy mały drogowskaz, który za pomocą piktogramów wskazuje gdzie co się znajduje.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Widok na jedno z wyjść na perony.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Duża przestrzeń łączy poczekalnie i kosy biletowe.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Wchodzę do dworca kolejowego, ku mojemu zdumieniu dworzec było otwarty, a była godzina 5 rano.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Budynek przy stacji od strony parku w południowej części stacji.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Czy ten budynek jest zamieszkały tego nie wiem, ciężko jednoznacznie określić, ale raczej nie, w żadnym z okien nie widać firanek.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Budynek mieszkalny przy stacji po południowej stronie od dworca. Widok od strony peronów.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Zdjęcia, które robiłem na drugim peronie były w większości z północy na południe. Zdjęcia z południa na północ nie dało się za bardzo robić gdyż powoli wstawał nowy dzień.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Druga tablica informująca, na której platformie znajdujemy się aktualnie oraz gdzie zlokalizowane są tory 1 i 2.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Drugi peron stacji w Nowym Sączu, widok na południe.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Następna tablica kierunkowa na drugim peronie.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Kolejna wiata dla podróżnych na drugim peronie.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Główne wyjście z dworca na perony.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Szara wiata została dopasowana kolorystycznie do kosza na śmieci.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Tablica informacyjna mówi gdzie są tory 2 i 1 oraz na którym, peronie znajdujemy się obecnie.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Na pociąg obecnie jeszcze nikt nie czeka, choć pociąg do Piwnicznej podstawi się na tor pierwszy za kilka minut.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Stare wiaty na drugim peronie, w pewnym sensie budują klimat stacji. Choć według mnie wyglądają po prostu źle.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Peron oraz tory boczne dla pociągów towarowych.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Klasyczna wiata przystankowa na drugim peronie stacji.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Kierunkowa tablica informacyjna na drugim peronie, choć nie jest ona zgodna ze standardami jakie są w PKP PLK. Tablice te powinny wskazywać stacje węzłowe, więc nie Tarnów, a Stróże.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Tablica informacyjna na drugim peronie stacji.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Nowy Sącz peron 2 tory 2 i 1, widok na północ w stronę Stróży.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
W północnej części drugiego peronu pociągi raczej się nie zatrzymują, większość z pociągów zatrzymuje się pomiędzy przejściami przez tory.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Nagłośnienie działa, komunikaty są zrozumiałe dla podróżnych.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Stary zegar produkcji KZŁ Bydgoszcz wskazuje godzinę 4:49, tak o tej godzinie robię zdjęcia :).
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Peron drugi od północnej strony widok w kierunku południowym.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Budynek dworca w Nowym Sączu zgodnie z datą na budynku powstał w 1910 roku.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Wiata peronowa na pierwszym peronie widok na południe.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Pod wiata jest pusto, ale to z uwagi na poranną godzinę.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Pod wiatą przy pierwszym peronie, widok na północ.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Widok na wiatę peronową przy pierwszym peronie, wiata zaczyna się równo z budynkiem dworca.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Widok ogólny na elementy małej architektury na pierwszym peronie.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Puste stojaki na rowery jest ich stosunkowo mało.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Gablota z rozkładem jazdy pociągów, Nowy Sącz dla kilku pociągów jest stacją początkową.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
W większości pusta gablota informacyjna na pierwszym peronie.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Tablica kierunkowa na pierwszym peronie wskazuje kierunki jazdy pociągów osobowych, Na północ pociągi jadą do Tarnowa, choć w miejscowości Stróże można po linii 108 pojechać w stronę Jasła.
W drugą stronę jedziemy do Muszyny, można też jechać do Chabówki, ale tam jeżdżą tylko pociągi okazjonalne.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Godzina 5 rano i powoli słońce zaczyna mocno świecić.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Semafor świetlny na torze przy pierwszym peronie.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
O przeznaczeniu budynku informuje tablica informacyjna na elewacji.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Budynek izby tradycji węzła nowosądeckiego. O godzinie 5 rano zamknięte.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Zakończenie peronu pierwszego po południowej stronie dalej znajduje się teren PKP PLK.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
"Uwaga Pociąg" działa :), sygnał wizualny jest wyświetlany ale nie ma sygnału dźwiękowego.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Taką bramkę sfotografowałem w Muszynie, ciekawa konstrukcja nie spotykana nigdzie indziej.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Przejście przez tory z peronu pierwszego na drugi po północnej stronie stacji.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Nastawnia w Nowym Sączu po północnej stronie stacji.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Szerszy widok na fabrykę Newagu z kładki nad torami.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Jedna z hal produkcyjnych fabryki Newag, ta znajduje się najbliżej dworca.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Na terenie Newagu nie wolno fotografować, nie jestem na terenie Newagu tylko na kładce do terenu Newagu. Palić też nie wolno ale to nie jest dla mnie problem.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Chybotliwa kładka ciągnie się do terenów firmy Newag, zejście tam jest zabezpieczone.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Widok z kładki w stronę wyjścia do pierwszego peronu i miasta.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |