Test
Oznaczenie: ET22-946 (Nr fabryczny: 201E-947)
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 252-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Skład z ropą zatrzymał się chwilę na stacji w celu pobrania ostrzeżeń.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: M62Ko-1242 ex M62-1242 ex 781 368-6 ex T679.1368
Rok produkcji: 1971
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62Ko
EVN i VKM: 92 51 3 630 085-0 PL-ZUE
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Grupa ZUE znana z remontów torów właśnie ciągnie skład z tłuczniem jednym z dwóch swoich gagarinów.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: EN63A-025 36WEa-025
Rok produkcji: 2015
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN63A
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Podkarpacki z siedzibą w Rzeszowie
------------------------------------------
Do Rzeszowa odjeżdżają właśnie dwa podkarpackie impulsy.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: EN63A-019
Rok produkcji: 2015
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN63A
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Podkarpacki z siedzibą w Rzeszowie
------------------------------------------
Podkarpackie Polregio wykorzystuje tabor zakupiony przez samorząd do prowadzenia pociągów w relacji Katowice - Kraków - Rzeszów.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: ED161-004
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: ED161 (PESA Bydgoszcz S.A. Dart 43WE)
Typ: ED161
EVN i VKM: 94 51 2 150 244-3 PL-PKPIC h
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Jak to w tym darcie wszystko trzeszczało, tym przyjechaliśmy do Katowic.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: SM42-3004 ex SM42-027 ex SU42-027
Rok produkcji: 1967
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
W Katowicach część pociągów PKP IC kończy bieg dlatego przewoźnik potrzebuje lokomotyw manewrowych do zabrania składów na grupę postojową.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: EN76-008
Rok produkcji: 2011
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN62; EN76; EN96; 27WE i 27WEb (PESA ELF)
Typ: EN76
Przewoźnik: Koleje Śląskie
------------------------------------------
Pociąg osobowy do stacji Tych Lodowisko czeka na odjazd.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: EP07-505 ex EU07-505
Rok produkcji: 1989
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 114-6 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ładna tabliczka zastępcza, przynajmniej czytelna.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: EP07-505 ex EU07-505
Rok produkcji: 1989
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 114-6 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Zmodernizowana siódemka w służbie dla PKP IC pociągnie skład do Bogumina dalej pojedzie już czeska lokomotywa.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: EP07-442 ex EU07-442
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 102-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa wyprodukowana została w 1988 roku ? Tak krakowskim targiem. Tu prawdziwa raczej jest tabliczka oryginalna.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: EP07-442 ex EU07-442
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 102-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta pasażerska lokomotywa została wyprodukowana przez zakłady HCP (Hipolit Cegielski Poznań) w Poznaniu ... i tu pojawia się mały problem. Zgodnie z oryginalną tabliczką znamionową był to rok 1987, natomiast według tablicy modernizacyjnej założonej w 2016 roku w ZNTKiM w Gdańsku lokomotywa została wyprodukowana w 1989 roku. Komu tu wierzyć..
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: EP07-382 ex EU07-382
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 078-3 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta lokomotywa zabrała mnie z Katowic.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: EN57-1919
Rok produkcji: 1991
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
Przewoźnik: Koleje Śląskie
------------------------------------------
Jednostka Przewozów Regionalnych tymczasowo jeździła na szlagierowej linii śląskiej czyli od Gliwic do Częstochowy i nazad.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: EN57-1229
Rok produkcji: 1978
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Pociąg do Sędziszowa zjechał po kursie na tory postojowe.
Uploaded | 26 września 2022 |
Zejście z peronu do podziemi.
Uploaded | 26 września 2022 |
Peron 4 i tor 10 czekam na pociąg powrotny do Radomska.
Uploaded | 26 września 2022 |
Peron numer 4 i widok na halę peronową.
Uploaded | 26 września 2022 |
Widok z pod wiaty peronowej z peronu 3 na peron numer 4.
Uploaded | 26 września 2022 |
Tor numer 4 więc peron numer 3.
Uploaded | 26 września 2022 |
Zejście z peron 3 do podziemnego labiryntu.
Uploaded | 26 września 2022 |
Wieża ciśnień na stacji w Katowicach, szkoda że tak zaniedbana, choć nie jest najgorzej.
Uploaded | 26 września 2022 |
Widok na wschód, na pierwszy plan wybija się wieża ciśnień.
Uploaded | 26 września 2022 |
Peron pierwszy tor numer 7.
Uploaded | 26 września 2022 |
Semafor po wschodniej stronie stacji, na peronie pierwszym.
Uploaded | 26 września 2022 |
Multikino od strony peronów.
Uploaded | 26 września 2022 |
Peron pierwszy i skrajny tor numer 9.
Uploaded | 26 września 2022 |
Budynek dyżurnego peronowego na peronie numer 1 po zachodniej stronie stacji.
Uploaded | 26 września 2022 |
Wyjście z podziemnego labiryntu na peron numer 1, widać duże megafony peronowe i wieżę ciśnień, widok na wschodnią stronę stacji.
Uploaded | 26 września 2022 |
Peron pierwszy, zejście do podziemnego labiryntu.
Uploaded | 26 września 2022 |
Pamięci Kolejarzy
Poległych w Powstaniach
Śląskich i w Walkach
z Hitlerowskim
Najeźdźcą
1971
Pracownicy Katowickiego Okręgu Kolejowego
Uploaded | 26 września 2022 |
Nowe katowickie kielichy, to podobno był charakterystyczny element dawnego dworca.
Uploaded | 26 września 2022 |
Główne wejście do dworca w Katowicach od strony ulicy Młyńskiej.
Uploaded | 26 września 2022 |
Małe wejście do dworca od strony placu Oddziałów Młodzieży Powstańczej.
Uploaded | 26 września 2022 |
Kolejna tablica z odjazdami i przyjazdami na głównym katowickim dworcu kolejowym.
Uploaded | 26 września 2022 |
Przejście podziemne pod torami stacji w Katowicach.
Uploaded | 26 września 2022 |
Wyjście na perony za pomocą schodów ruchomych.
Uploaded | 26 września 2022 |
Przejście podziemne w Katowicach.
Uploaded | 26 września 2022 |
Połączenie hali dworcowej z centrum handlowym. Po lewo dworzec po prawo centrum.
Uploaded | 26 września 2022 |
Miejsce informacyjne oraz tablica z odjazdami i przyjazdami.
Uploaded | 26 września 2022 |
Na prawie wprost wyjście na perony stacji, nad wyjściem widać informację o odjazdach i przyjazdach.
Uploaded | 26 września 2022 |
Dworzec kolejowy w Katowicach połączony jest z galerią handlową.
Uploaded | 26 września 2022 |
Katowice za dnia tak prezentuje się tablica z nazwą stacji na jednym z peronów stacji.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: ET22-713 (Nr fabryczny: 201E-714)
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 470-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pierwsze spotkanie z ET22-713 jednak nie odstanie, kolejne były w województwie łódzkim.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ED72-013
Rok produkcji: 1995
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
EZT Typu: ED72 i ED73 (PaFaWag Wrocław)
Typ: ED72
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Pozostawiona na torach postojowyvh jednostka Przewozów Regionalnych czeka w Oświęcimiu na możliwość wykonania planowego kursu.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
W stronę Nowego Bierunia, Trzebini i Krakowa.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Przejście przez perony stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec w Oświęcimiu od strony miasta.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wejście do dworca od strony miasta, dworzec zamknięty na głucho..
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na dworzec od strony peronu pierwszego.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Budynek dworca kolejowego w Oświęcimiu od północy.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
nastawnia OwAm1 w środkowej części stacji Oświęcim.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wąska kładka nad torami łącząca dwie części miasta.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica informacyjna w czterech językach ostrzegająca przed pociągiem.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z rozkładem jady pociągów znajdująca się na peronie drugim.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z rozkładem jady pociągów znajdująca się na peronie drugim.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dalsza część peronu drugiego i kolejne nieczynne informacje peronowe.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron drugi i stare nieczynne już informacje peronowe.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron trzeci i stare nieczynne już informacje peronowe.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dalsza część peronu pierwszego i zjazd na grupę postojową Przewozów Regionalnych.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron pierwszy i tablica z nazwą stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Czechowic-Dziedzic.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok z peronu pierwszego w stronę północy .. w stronę Nowego Bierunia, Trzebini i Krakowa.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Zamknięty i powoli niszczejący dworzec w Imielinie od strony torów.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Zamknięty i powoli niszczejący dworzec w Imielinie od strony placu dworcowego.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Tory dodatkowe na stacji powoli zarastają, są mało uczęszczane.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok z peronu na kładkę.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Ta sama tablica z nazwą stacji z drugiej strony jest już pomazana przez wandali.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Peron kolejowy stacji Imielin.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok na peron stacji z kładki.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok z kładki w stronę wschodzącego słońca.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Kładka przejścia nad torami.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Świeżo wyremontowana kładka przejścia nadziemnego jednak nie zachęca miejscowych do chodzenia po niej, stąd też takie tablice.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok w stronę Chełma Śląskiego oraz Nowego Bierunia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok z kładki na północ, w stronę Mysłowic.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Nastawnia CSI.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Charakterystyczne drzewa przy przystanku.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Wiaty przystankowe na stacji Chełm Śląski.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Zejście z peronu do miasta.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dojście od ulicy do peronu.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Zegar i megafon dworcowy.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok w stronę Imielina i Mysłowic.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Przejazd przy stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Zarośnięte tory niszczeją.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Na budynku dworca istniej jeszcze stary napis z nazwą stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dworzec zza torów.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok w stronę Nowego Bierunia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM42-1281 ex SM42-874
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 197-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pociąg zdawczy szykuje się do odjazdu w stronę KWK Piast.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET22-162
Rok produkcji: 1975
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 021-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Skład pełen węgla jedzie w stronę Oświęcimia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dworzec kolejowy od strony peronów.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Budynek dworca kolejowego Nowy Bieruń od strony miasta.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dojazd do stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji podwieszana.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |