Test
Dworzec od strony torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Poza paleniem zabronionym są jeszcze Noclegi, ale nie było się kogo spytać czy to funkcjonuje.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dawny magazyn został przekształcony w mieszkania.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Odnowiony dworzec w Korzybiu od strony podjazdu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dawna poczekalnia dziś służy jako biblioteka, dobry pomysł.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
W odnowionym dworcu swoje miejsce znalazła biblioteka, a w zasadzie jej filia.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na elewacji budynku od strony torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Droga dojazdowa oraz parkingi przy stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Tu były dwa tory, dziś rośnie tylko trawa.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Kiedy byłym mały przejeżdżałem przez Korzybie była to duża stacja dziś niewiele z tamtej świetności zostało.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Pozostałości na drugim peronie stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Na peronie obowiązuje zakaz palenia, a wyjście jest w kierunku południowym.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Główne elementy wyposażenia peronu na jedynym czynnym peronie w Korzybiu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji od południowej strony wejścia na czynny peron.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok na peron od północnej strony stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Wejście na czynny peron.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny od strony torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny na podjeździe do stacji od północnej strony.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Korzybska wieża ciśnień.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok na wylot w stronę Słupska (jedyny czynny), na północ kiedyś odchodziły jeszcze linie 418 do Darłowa i 212 do Bytowa dziś już tylko jest wspomnienie po tych liniach.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok w stronę Miastka, Słosinka i Szczecinka.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Modernizacja linii 405 zakończyła się mimo tego pociągów nie ma wcale więcej niż było wcześniej.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok na budynek dworca w Korzybiu od strony torów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok na odnawiany dworzec (w 2021 roku podczas pierwszej mojej wizyty renowacja była już na ukończeniu) od strony północnej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Ten sam budynek mieszkalny od strony kolejowej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny na podjeździe do stacji kolejowej w Korzybiu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Przestrzeń między torami, zarządca zabrał stąd szyny, podkłady i tłuczeń.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dawną "zieloną" część porastają obecnie wielkie chwasty.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Betonowe pozostałości po elementach peronowych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dawny peron można powiedzieć że jeszcze jest funkcjonalny, dla porównania taki peron w Bieszczadach to wręcz rarytas tu nieużywany czeka na rozebranie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Korzybie było niegdyś dużą stacją dziś jest to tylko przystanek osobowy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Starotorze, tu tory zostały doszczętnie rozebrane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Peron jest stosunkowo długi choć jeżdżą tutaj stosunkowo krótkie składy spalinowe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Pusty peron ale zamontowane jest na nim nowoczesne oświetlenie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Klasyczny układ czyli ławka, kosz, ławka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Wiata przystankowa z perspektywy pierwszego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Ujęcie na elementy małej architektury od strony dawnego drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Peron i elementy małej infrastruktury.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Zejście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Wejście na jedyny już czynny peron tej niegdysiejszej stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Na dojściu do peronu zarządca zamontował stojaki na rowery.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dojście do jedynego już czynnego peronu na stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Inne ujęcie tej samej tablicy, widać za nią znajdują się tory, ale są one nieczynne.
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji w środkowej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji ulokowana w północnej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Wieża ciśnień na stacji w Korzybiu nieużywana od lat.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Główny zmodernizowany tor linii 405, widok z końca peronu w stronę Słupska, od lewej tor mógł biec na Sławno po prawo tor mógł się ciągnąć w stronę Bytowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Te tory mogły być na linii 418 i biec tu od Sławna, nie zostały zmodernizowane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Skromny rozkład jazdy na zmodernizowanym już przystanku w Korzybiu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA103-010
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA103
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Czekający na godzinę odjazdu 13:13 pociąg osobowy do Sławna.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA103-010
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA103
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Ze Sławna wjechał właśnie pociąg osobowy i skończył bieg.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Dworzec kolejowy w całej swej okazałości, widok od strony stacji PKS.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Budynek dworca kolejowego w Darłowie widok od strony peronu.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Widok na magazyn od strony torów, niestety rampa jest uszkodzona.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Peron stacji w Darłowie oraz dwa tory dodatkowe.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Widok na dawny magazyn oraz rampę przy torze, co ciekawe jak widać na zdjęciu tor boczny został odnowiony.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Kozioł oporowy przy bocznicy przy dawnym magazynie kolejowym.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Stara i nowa tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Ławka peronowa ładna i estetyczna.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Zakończenie peronu wraz z tablicą z nazwą stacji, widok w stronę Sławna.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
20 km/h dużo to i mało ale dobrze że w ogóle coś jeździ. Widok w stronę Sławna.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Widok w stronę Końca linii, dalej tory prowadzą do bazy wojskowej w Darłówku.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Z Darłowa można dojechać tylko do Sławna, rozkład jest skrojony raczej pod miejscowych.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-857
Rok produkcji: 1984
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 339-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Skład kontenerów prowadzony przez lokomotywę PKP Cargo.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-857
Rok produkcji: 1984
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 339-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Oczekujący na wolną drogę do Gdyńskich portów skład kontenerów ze Świnoujścia zatrzymał się w Sławnie.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57-1395
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Nieudane zdjęcie jednostki 1395 będącej jako druga w składzie złożonym z EN57-1235 + EN57-1395 + EN57-804 ilustruje zmianę barw tej jednostki z malowania dolnośląskiego na ówczesne malowanie Przewozów Regionalnych.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57-1235
Rok produkcji: 1978
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Wjazd na sławieńską stację pociągu specjalnego do Kostrzyna nad Odrą.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57-804
Rok produkcji: 1971
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Pociąg specjalny relacji Gdynia Główna - Kostrzyn wiezie młodzież na przystanek woodstok.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Widok na dworzec kolejowy od strony peronów stacji.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Widok na dworzec kolejowy od strony miasta.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Widok na magazyn dworcowy od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Widok na wieżę ciśnień od strony drogi przy stacji.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Widok na wieżę ciśnień od strony torów.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Kasy biletowe (czynne) w czynnej poczekalni, po prostu ewenement.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Zamknięte przejście podziemne przy budynku dworcowym.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Peron trzeci i widok początek peronu od strony przejścia naziemnego.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Sławno na peronie trzecim, tablica jest wykonana w innym stylu w stosunku do tych znajdujących się na peronach 1 i 2.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Widok na zadaszenie peronowe na peronach 2 i 3, widok od strony Darłowa oraz Koszalina.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugi.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Podwieszana tablica informacyjna zawierająca informacje o peronie i torze przy którym się znajduje pasażer.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Nieczynne przejście podziemne stacji zostało odgrodzone przez taśmę.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugi.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Na peronie drugim wiatr hula większość ruchu obsługuje peron trzeci.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Peron drugi sławieńskiej stacji kolejowej.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Wiata peronowa na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Wolna droga dla pociągu towarowego podana.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Piękne kształtowe semafory ładnie prezentują się tu, ale ich czas powoli się kończy. Widok w stronę Słupska oraz kiedyś w stronę Korzybia.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |