Linia 0016: Łódź Widzew – Kutno
Konstrukcja peronu jest już widoczna.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Na tym peronie brakuje jeszcze płyt.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Konstrukcja peronu jest wypełniana jeszcze ziemią.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Stare i nowe, choć jeszcze w budowie.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Widok w stronę wyjścia z peronu.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Pusta część peronu.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Duża wiata peronowa na pierwszym peronie.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Duża wiata peronowa na pierwszym peronie.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Gablota z informacjami dla podróżnych.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Na pierwszym peronie nie było nic ruszone, wszystko "po staremu".
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Podstawa torów jest na nowo konstruowana.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Na tym przystanku, który pierwotnie był stacją powstaje dodatkowy peron. Nowa platforma ułatwi organizację ruchu regionalnego organizowanego przez ŁKA.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Pierwszy peron stacji jest odgrodzony płotkami.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Krawędź peronowa podczas remontu nie była ruszana.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
W miejscu, w którym wykonuję zdjęcie powinny być tory.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Tablica informacyjna, na której jest informacja o rewitalizacji linii kolejowej.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Dojście do peronów jest, ale torów brak.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Wejście jest dostosowane do osób pełnosprawnych i niepełnosprawnych.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Dojście do stacji jest dość skomplikowane.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Parking przy stacji oraz toaleta dworcowa.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
W tym miejscu był budynek dworca Zgierz Północny.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Rozkład jazdy niejeżdżących pociągów, które jakoś zatrzymują się na tej stacji.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Wyjście z peronu jest oznakowane.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Za wiatą peronową, nie ma już nic, tylko pusty peron.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Wiata przystankowa, główny element peronu.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Wiata przystankowa, główny element peronu.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Trzy gabloty informacyjno rozkładowe na peronie.
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Elementy małej infrastruktury dla pasażerów.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Widok w stronę wyjścia z peronu.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Peron jest pusty pociągi nie jeżdżą, choć rozkład wisi i na pozór jest OK :).
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Nowe szyny są przy gruncie.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Widok na wiatę przystankową od strony ulicy Jaracza.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Cały peron jest ułożony na podwyższeniu.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Wejście na peron od strony parkingu.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Przy peronie są miejsca parkingowe dla samochodów osobowych.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Zejście z peronu jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Tory są wyrugowane, peron nie był ruszony.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Torów nie ma, są w naprawie. Są postawione nowe słupy sieci trakcyjnej.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Przejazd drogowy, tak tylko gdzie są tory.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Tablica kierunkowa wskazuje kierunki jazdy pociągów.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji.
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Rozkład jazdy wisi na peronie, na pozór jest wszystko w porządku.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 7 listopada 2024 |
Oznaczenie: SM42-379
Rok produkcji: 1971
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 292-7 PL-TRSPE
Przewoźnik: TrainSpeed Sp.z.o.o.
------------------------------------------
Lokomotywa należała do PKP Cargo, ale tam nie opłacało się jej remontować.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: SM42-379
Rok produkcji: 1971
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 292-7 PL-TRSPE
Przewoźnik: TrainSpeed Sp.z.o.o.
------------------------------------------
Może remont tego pojazdu był za drogi w PKP Cargo a prywatna firma zrobiła to taniej (ale czy lepiej).
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-013
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 094-4 PL-LKA A
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa na członie A pojazdu 36WEd.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-013
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 094-4 PL-LKA A
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Dla niektórych pociągów ŁKA stacja Zgierz jest stacją początkową.
| Taken | 7 lutego 2021 |
| Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-010
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 086-0 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg do Kutna właśnie rusza ze Zgierza.
| Taken | 2 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 6 listopada 2024 |
Ośnieżony dworzec kolejowy.
| Taken | 2 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 6 listopada 2024 |
Linie kolejowe

