Linia 0137: Katowice – Legnica
Oznaczenie: SA134-014
Rok produkcji: 2009
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA134
EVN i VKM: 95 51 2 720 091-8 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio Oddział Opolski z siedzibą w Opolu
------------------------------------------
Pociąg z Opola Głównego skończył bieg.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Tabliczka z nazwą stacji na peronie 3 i w głębi na peronie 2.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron ma optymalną szerokość dla pasażerów, nawet zmieściła się mała wiata (widoczna na poprzednim zdjęciu).
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Trzeci peron jest jedno krawędziowy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron trzeci jest zmodernizowany ale pozbawiony dużej wiaty, która pokrywałaby całą długość peronu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zadaszenie podziemnego przejścia na trzecim peronie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Podwieszana informacja mówiąca gdzie jesteśmy i jakie są obok nas tory.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Pod wiatą na drugim peronie znajduje się gablota z rozkładem jazdy dla podróżnych.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Wszystko co dla pasażerów znajduje się pod wiatą, pozostała część drugiego peronu jest pozbawiona elementów dla pasażerów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Przejście z drugiego peronu do miasta na wysokości torów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie na wiatę peronową od wschodniej strony.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron drugi ma dwie krawędzie przy torach numer 1 i numer 5.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zadaszona część drugiego peronu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zejście/wejście na drugi peron w Nysie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Obok nowoczesnego dworca jest sceneria rodem z filmów grozy czyli przejście pod torami w Nysie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zejście do podziemnego labiryntu, trochę straszny kontrast jak się wychodzi z nowoczesnego dworca.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron numer 1 nie doczekał się jeszcze remontu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Część dworca przy którym jest zejście do podziemnego przejścia pod torami jest zadaszona.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie na dworzec od strony torów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Główna poczekalnia dworcowa.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Okna kas biletowych, inaczej się nie dało zrobić ujęcia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Uśmiechnij się jesteś w Nysie, w rzece, w samochodzie nie wewnątrz dworca :).
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Główny hol dworca.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Dworzec pełni również dworca autobusowego stąd nazwa "Centrum Przesiadkowe".
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Główne wejście do dworca.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Nowy nyski dworzec w całej okazałości od strony miasta.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Dojazd i plac przed budynkiem dworca w Nysie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Budynek przy stacji, prawdopodobnie siedziba SOK.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
To jest parowóz Ty2-140 obecnie już go w Nysie nie ma. Jest przewieziony do Jarocina. Nie udało mi się do niego dojść. SOK.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Nastawnia NS4 w zachodnim krańcu stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Budynek PKP PLK czyli zarządcy infrastruktury.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zachodni koniec stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Wylot linii 137 i 288 odpowiednio w stronę Kamieńca Ząbkowickiego i Brzegu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Miejsce, z którego robiłem zbliżenie na wylot do Opola i Kędzierzyna-Koźla. W zachodnią stronę jeżdżą też pociągi do Głuchołazów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie na wyjazd w kierunku Opola i Kędzierzyna-Koźla.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Nysa to już większa stacja i większa ilość połączeń, jeżdżą tutaj nawet PKP Intercity.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Kadr na budynek dworca od strony torów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Dworzec wygląda nieco jak niski blok mieszkalny, ujęcie od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Z tego peronu podróżni mogą dojechać między innymi do Nysy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Drugi peron jest dość wąski i nie ma tu miejsca na elementy typu ławka, wiata czy kosze nie wspominając o gablotach z rozkładem jazdy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Krawędź peronowa przy drugim peronie jest dość długa, ale tylko w środkowej części peron jest wybrukowany.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Stara ławka na pierwszym peronie, tu kończy się wybrukowana część tej platformy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Perony są niskie brukowane z kostki, peron pierwszy jest dość szeroki, na drugim przydałoby się jakieś zabezpieczenie od toru gdzie nie ma krawędzi.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Skoro wrócił tu ruch pasażerski zarządca zamontował elementy informacji pasażerskiej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Bezpośrednio przy pierwszym peronie znajduje się magazyn kolejowy, choć w obecnym stanie to raczej ruina.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Ujęcie w kierunku końca pierwszego peronu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Przy pierwszym peronie jest słupek hektametrowy wskazujący odległość od początku linii, w tym wypadku jest to 148 kilometrów od Katowic.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Linie kolejowe

