Linia 0158: Rybnik Towarowy – Chałupki
Oznaczenie: ST48-019 ex SM48-031
Rok produkcji: 1976
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: ST48
EVN i VKM: 92 51 3 630 433-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
To niezbyt udane zdjęcie ST48 na Rybniku Towarowym w końcu doczekało się publikacji, udało mi się zrobić duże lepsze zdjęcie tej maszyny po wielu latach.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-2019 ex ET22-363
Rok produkcji: 1977
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
ET22-2019 oczekuje na możliwość wyjazdu w stronę Raciborza.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-793
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 400-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Luzak jedzie w stronę Rybnika i dalej ...
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Oznaczenie: 411S-20
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
EVN i VKM: 99 51 9 592 094-8 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Pług odśnieżny oczekuje na zimowe wyzwania na szlakach.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 266
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 170-8 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
WM-15A to jeden z najpopularniejszych modelów drezyn w Polsce.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Oznaczenie: WMB-10 Nr 131
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 663 223-3 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna produkcji byłej fabryki Kolzam z pobliskiego Raciborza oczekuje w gotowości.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Oznaczenie: WMB-10 Nr 130 (4421)
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 222-5 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Wygaszona drezyna produkcji Kolzamu oczekuje na obsadę.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Magazyn i dworzec od strony peronu drugiego. Widok przykry.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Zamknięty, zdewastowany dworzec w Rybniku nie jest najlepszą wizytówką tego miasta.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Peron 1 i 2 od strony stacji Rybnik.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Remontowany peron drugi i wiata peronowa.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Peron pierwszy widok w stronę Wodzisławia i Raciborza.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Nowa tablica z nazwą stacji ustawiona przez PKP PLK.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
To po prawie na budynku zdewastowanego dworca to tablica z nazwą stacji.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji raczej to nie jest.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Peron pierwszy pod ziemią i chyba mural.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Zejście podziemnie do peronu drugiego z peronu pierwszego.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Widok w stronę głównej stacji w Rybniku.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Widok na wyjazd w lewo w stronę Wodzisławia Śląskiego na wprost w stronę Raciborza.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Tablica na pierwszym peronie z nazwą stacji kolejowej.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
"Gustowna" wiata peronowa na pierwszym peronie.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Bocznica do KWK Marcel w Radlinie.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Widok na remontowany peron drugi z pierwszego peronu.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Widok na remontowany peron drugi z pierwszego peronu.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Wyjście z peronu pierwszego do ulicy Rymera.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Wejście na peron pierwszy od strony przejazdu.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Widok w stronę Wodzisławia Śląskiego.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Widok w stronę Rybnika Towarowego.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Przejazd na ulicy Józefa Rymera przy przystanku kolejowym.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Oznaczenie: T448p-064
Rok produkcji: 1979
Producent: ČKD Praha (Českomoravská Kolben Daněk) (Czechy; Czechosłowacja)
Spalinowozy Typu: T448p; T448P; T448-P i T448.P (ČKD Praga)
Typ: T448P
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Teren KWK Marcel w Rydułtowach obsługiwany przez DB Cargo i tu maszyna T448p-064.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Budynek przed stacją.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Wiata peronowa przy peronie drugim w czasie remontu.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Peron pierwszy przed modernizacją.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Widok na ogół przystanku z peronu pierwszego.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Wejście na stację od strony południowej, widok w kierunku Wodzisławia Śląskiego.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Widok z modernizowanej stacji w stronę Rybnika.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Budynek dworca kolejowego Wodzisław Śląski Radlin to obraz nędzy i rozpaczy.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Szalet dworcowy, raczej nikt z niego już nie korzysta.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji na niezmodernizowanym pierwszym peronie.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Peron pierwszy i semafor ze stacji Wodzisław Śląski.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Nowa krawędź peronowa oraz kawałek kostki dla podróżnych oczekujących i wysiadających z pociągu.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Widok na modernizowany peron.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Widok w stronę Rybnika, czynny tor umożliwia kolejową komunikację ze stacją Wodzisław Śląski oraz kopalnią mn, KWK Marcel.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Widok w stronę Wodzisławia Śląskiego. Do Wodzisławia Śląskiego linia 158 jest dwutorowa na chwilę wykonywania zdjęcia trwały remonty tej linii.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Przejazd na ulicy Dębowej w Wodzisławiu Śląskim, widok w kierunku ulicy Rybnickiej.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Wodzisławski dworzec kolejowy od remontowanego układu torowego.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Wodzisławski dworzec kolejowy od strony wjazdu.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Mały okrąglak w "parku" przy stacji.
Taken | 13 czerwca 2015 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Linie kolejowe