Linia 0285: Wrocław Główny – Jedlina Zdrój

Oznaczenie: PRSM-4 Nr 047
Rok produkcji: 1991
Producent: Kałudzki Zakład Produkcji Maszyn (Kaługa II) (ZSRR)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 51 9 227 003-2 PL-DOLWR
Przewoźnik: Dolkom
------------------------------------------
Skąd wiem kiedy była wybudowana ta zgrzewarka, niestety okoliczności poznania daty produkcji tej maszyny są smutne RAPORT Nr PKBWK 03/2022.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Oznaczenie: PRSM-4 Nr 047
Rok produkcji: 1991
Producent: Kałudzki Zakład Produkcji Maszyn (Kaługa II) (ZSRR)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 51 9 227 003-2 PL-DOLWR
Przewoźnik: Dolkom
------------------------------------------
Ta zgrzewarka jest dopiero drugą taką maszyną jaką udało mi się sfotografować.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Co do tego dworca jest on własnością prywatną i co ciekawe jest na nim zamontowany monitoring.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Widok zza torów na budynek dworca, gdyby nie ten budynek i pozostałość w postaci krawędzi peronowej ciężko byłoby mówić że choć była tu stacja.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Dworzec kolejowy Świdnica Kraszowice od strony drogi dojazdowej.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Oznaczenie wagonu: ?
EVN i VKM: 99 51 9 510 024-4 PL-DOLWR
Właściciel: Dolkom
Kraj: Polska
------------------------------------------
Wagon po wypadku, niekontrolowane zbiegnięcie tego wagonu technicznego oraz zgrzewarki szynowej doprowadziło do wypadku w którym, ciężko ranny został pracownik koparki.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Tory na linii 285 już są ułożone obecnie jeżdżą już pociągi ale prace wykończeniowe cały czas trwają.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Widok na rozjazd umożliwiający wjazd do linii 137 od strony linii 285.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Po dawnych dodatkowych torach pozostało już tylko wspomnienie, współcześnie nie ma już tu stacji, ani przystanku.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Tłuczeń, czyli materiały wykorzystywane podczas remontu linii 285.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Krawędź peronowa pod budynkiem dawnego dworca, po prawej stronie zwrotnica, która będzie umożliwiała wjazd na linię 285 w stronę stacji Jedlina Zdrój.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Dawna krawędź przy, której zatrzymywały się pociągi.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Droga dojazdowa w pobliżu dawnej stacji Świdnica Kraszowice. Po lewej stronie słupy linii telefonicznej.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Remontowana linia 285 (obecnie już czynna).
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Widok w stronę Świdnicy, tu po remoncie nie będzie stacji jedynie odstęp na linię 285.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Widok w stronę początku linii 137 czyli na wschód.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |

Widok na budynek dworca zza torów.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |

Budynek dworca nie będzie już używany do celów kolejowych, ale kolej tu wróci.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |

Nowy peron jest układany.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |

Na budynku dawnego dworca można znaleźć jeszcze tabliczkę z nazwą stacji.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |

Nowe tory są już ułożone i podbite, ale ruchu jeszcze nie ma, widok w stronę Świdnicy.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |

Widok w stronę Wrocławia.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |

Widok na budynek dworca od strony podjazdu, tak naprawdę nie miałem tego miejsca ujętego w planach stąd mało zdjęć i nie do końca wiedziałem co tam się dzieje.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Widok na dawny magazyn dworcowy, widać że dworzec jest własnością prywatną i ma dobrego zarządce, który utrzymał obiekt w świetnym stanie.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Prace na tym odcinku posuwają się do przodu bardzo powoli na rok 2023 jeszcze trwają.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Na tej dawnej stacji nowy peron jest układany od podstaw, stare nieużywane od lat konstrukcje zostały uprzednio zrównane z ziemią.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Nowe podkłady czekają na ułożenie, linia 285 powoli wraca do życia po długim czasie niebytu.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Dworzec od strony torów.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Budynek dworca kolejowego od strony podjazdu.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Trochę zieleni przed dworcem.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Stojaczki na rowery, tylko po co te betonowe boczki.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

W kategorii paskudne ławki z betonozy bezapelacyjnie pierwsze miejsce.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Na tym nowym, starym peronie szykowane są przyłącza elektryczne, odwodnienie i będzie można układać nawierzchnie.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Nowy tor został tu już ułożony teraz należy go jeszcze pospawać (o ile będzie bez stykowy), wysypać tłuczeń, podbić i ustabilizować i można jeździć.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Rewitalizacja wiaty.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Trwa proces budowy nowych wiat dla pasażerów. Co ciekawe nie są to blaszane konstrukcje tylko drewniane.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Perony będą rekonstruowane na skrajnym od południa peronie została zachowana tablica z nazwą stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Na wprost szykowane jest przejście podziemne, które będzie umożliwiać dostanie się na perony.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Pod wiatą przy wejściu na perony ... wejście było zamknięte.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Gablota informacyjna z rozkładem jazdy pociągów i regulaminem korzystania z tego przystanku.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Do peronów można jakoś dość ... i to mi się tak jakoś powiedzmy udało.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Nowe tory i nowe semafory (chyba).
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Remont stacji na całego, ma on związek z rewitalizacja linii 285.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Rozkład wisi ale jeżdżą tu tylko i wyłącznie autobusy w ramach Kolejowej Komunikacji Zastępczej, stacja jest w remoncie i pociągi osobowe jeżdżą dopiero od Głuszycy.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Oznaczenie: EU07A-001 ex EU07-495
Rok produkcji: 1988
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07A
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Asynchron podczas przeglądu na kanale rewizyjnym.
Taken | 30 maja 2014 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |

Oznaczenie: EP07-1061 ex EU07-464 (Nr fabryczny: 364)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Do hali właśnie wjechała lokomotywa EP07-1061 po skończonej służbie.
Uploaded | 30 grudnia 2018 |

Oznaczenie: EP07-1043 ex EU07-439
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Przegląd techniczny przechodzi właśnie EP07-1043.
Taken | 30 maja 2014 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |

Oznaczenie: EP07-1026 ex EU07-032
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ta lokomotywa w seryjny produkcji była jako 32. po modernizacji otrzymała numer 1026.
Taken | 30 maja 2014 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |

Oznaczenie: EP07-1003 ex EU07-486
Rok produkcji: 1988
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Budyń czeka sobie na wyjazd z hali lokomotywowni Wrocław Główny Towarowy.
Uploaded | 30 grudnia 2018 |

Oznaczenie: EP07-1001 ex EU07-137
Rok produkcji: 1970
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa prowadząc pociąg TLK Baczyński Warszawa - Łódź - Ostrów - Wrocław na szlaku pomiędzy Dobroszycami a Oleśnicą Rataje wjechał w drzewo, które spadło na tory.
Taken | 30 maja 2014 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Linie kolejowe