Stacja (00656): Oleśnica
Stacja Oleśnica
Województwo: dolnośląskie
Gmina: Oleśnica
Potencjalne kanały kolejowe
Kanał kolejowy-częstotliwość radiowa: R3 – 150.225
Kanał kolejowy-częstotliwość radiowa: R4 – 150.325
Kanał kolejowy-częstotliwość radiowa: R5 – 150.375
Oleśnica dolnośląskie Polska POL
Linia 0143: Kalety – Wrocław Mikołajów
Linia 0181: Herby Nowe – Oleśnica
Linia 0281: Oleśnica – Chojnice
Normalnotorowe
Zelektryfikowane
Zdjęcia:
Oznaczenie: ET22-2025 ex ET22-368
Rok produkcji: 1977
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 5 150 025-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Lokomotywa PKP Cargo jedzie ze składem w stronę Kluczborka.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EU07-166
Rok produkcji: 1971
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Szare EU07 jeździ już we flocie prywatnego przewoźnika Ecco Rail.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM48-264
Rok produkcji: 1986
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: SM48
Przewoźnik: Lotos Kolej
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Do jakiego przewoźnika należała poprzednio ta lokomotywa. Domyśleć się chyba nie jest trudno. Dziś już jest własnością spółki Ecco Rail.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-921
Rok produkcji: 1973
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
W barwach dolnośląskiego oddziału przewozów regionalnych jest jednostka oznaczona numerem 921.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oleśnica na peronie numer 4 wraz z ławkami.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Budynek PLK.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wiata na peronie numer 4.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Na peronie numer 4 również znajduje się żuraw jednak jest on mniejszy niż pozostałe.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oleśnica od strony zachodniej.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Stacja w Oleśnicy dworzec z peronu numer 2.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dawne kioski peronowe dziś już nikt nie chce prowadzić biznesu na peronie.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Przejście podziemne łączące perony stacji wygląda obskurnie.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wiata peronowa przy pierwszym peronie stacji.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wejście na perony od strony ulicy Przemysłowej.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oleśnicki wyspowy dworzec od strony parkingu samochodów osobowych.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wejście na peron numer 2 od strony przejścia przez tory.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Oleśnicy Rataje i Długołęki.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Część towarowa stacji za budynkiem dworcowym.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oleśnica po wschodniej części stacji.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Żuraw wodny przy peronach stacji w Oleśnicy.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Żuraw wodny w towarowej części stacji kolejowej.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wieża ciśnień z niej wszystkie żurawie były zaopatrywane w wodę.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na wyjazd w stronę Kępna i Kluczborka.
Taken | 29 marca 2014 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wizyty na stacji na przestrzeni lat
1 29.03.2014 |