Test
Oznaczenie: 409Da-93
Rok produkcji: 1968
Producent: Zastal Zielona Góra (Polska)
Zastal 409D / Fablok 2D
Typ: 409Da
Przewoźnik: PNI
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Ta lokomotywka w tym miejscu stoi od dłuższego czasu.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Oznaczenie: 409Da-93
Rok produkcji: 1968
Producent: Zastal Zielona Góra (Polska)
Zastal 409D / Fablok 2D
Typ: 409Da
Przewoźnik: PNI
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Mała lokomotywa manewrowa jest własnością PKP PLK choć nosi znamiona poprzedniego właściciela spółki PNI.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Ujęcie na dworzec od strony podjazdu.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Nie da się zrobić dobrego zdjęcia od strony miasta, widok zasłaniają drzewa.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Peron drugi jest znacznie szerszy niż peron numer 3.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Widok w stronę wylotu na stację Łowicz Główny oraz Bednary (LK3) i nie jestem do końca pewny czy da się stąd dojechać do LK11.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Przejście przez tory.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Tablica z oznaczeniem peronu i torów jest tak długa jak sam peron, na którym stoję.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Nie ma tu elementów dla pasażerów, ale za to są informacji o niebezpieczeństwie związanym z siecią trakcyjną oraz słupy wspomnianej sieci.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Wąski trzeci peron stacji.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Żuraw wodny, ale wieży ciśnień nie udało mi się namierzyć.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Pod budynkiem dworca pierwszy peron staje się wyraźnie szerszy.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Widok w stronę Głowna, Strykowa i Zgierza.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Oznaczenie: E483 252
Rok produkcji: 2011
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 013-4 PL-Rpool
Przewoźnik: Railpool
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Przez stację przejeżdżają beczki orlenowskie, skład kierowany jest na okęcie w Warszawie.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Oznaczenie: 193 566
Rok produkcji: 2021
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: Siemens Vectron
Typ: 193
EVN i VKM: 91 51 5 370 036-3 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: Bahnoperator Polska
------------------------------------------
"Rafał" stoi zamknięty na boczku stacji w Łowiczu Głównym.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Od strony torów ta część dworca jest osłonięta siatką nałożoną na rusztowanie.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Choć perony i tory są już odnowione, dworzec cały czas jest w fazie rewitalizacji.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Na tym w miarę dużym placu przy dworcu udało mi się znaleźć miejsce parkingowe.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Tymczasowa część drugiego peronu stacji.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Peron drugi tor numer 6.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Widok na semafory z peronu drugiego.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Początek/koniec wiaty przystankowej przy pierwszym peronie.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Peron pierwszy jest znacznie dłuższy niż peron drugi, wynika to z tego że przy tym peronie zatrzymują się pociągi dalekobieżne, które są dłuższe niż lokalne składy osobowe.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Dawny magazyn przy stacji popada w ruinę.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Nastawnia ŁG czyli Łowicz Główny, chyba jest tu obecnie LCS (Lokalne Centrum Sterowania) ŁG ale pewności nie mam.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Tor numer 1.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Tor numer 2, widok na Kutno.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Stacja w Łowiczu Głównym na pewno nie jest łatwym obiektem do robienia tu zdjęć, gdyż las słupów trakcyjnych powoduje to że zrobienie "czystego" zdjęcia jest utrudniony (łatwiej byłoby gdyby były tu bramki sieci trakcyjnej).
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Semafory wyjazdowe w kierunku Kutna.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Na stacji jest już prawie wszystko gotowe, nie licząc budynku dworca.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Peron pierwszy i zasadnicze tory 1 i 2, widok od wejścia na peron.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Na końcach peronów są pełno wymiarowe tablice z nazwą stacji.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Przez większą część peronów 1 i 2 ciągnie się wiata, stąd tablice z nazwą stacji są średniego formatu, zawieszona pod wiatą.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Widok na zachód (w stronę Kutna) od wejścia na pierwszy peron stacji.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Układ torowy jest już zamknięty, w momencie wykonania zdjęć nie była gotowa jezdnia nad torami.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Widok na wylot w stronę Kutna, w tu na stacji spotykają się przewoźnicy z Mazowsza i Łódzkiego.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Widok z końca pierwszego peronu na wschodnią część stacji.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Widok w kierunku wylotu na Skierniewice, Sochaczew i Zgierz.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Tymczasowe zejście z drugiego peronu.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Tymczasowe dojście do drugiego peronu od zachodniej części miasta.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Nie wszystko jest już gotowe, ale prace mają się ku końcowi.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Nowoczesne przejście pod torami poza samymi platformami łączy dwie części miasta.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Przejście pod torami, w Łowiczu to nowość, kiedyś była kładka nad torami.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Odnowiony pomnik. Szczegółową tablicę można znaleźć w wcześniejszych zdjęciach ze stacji Łowicz Główny.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
To co za główną częścią pomnika, szyny kolejowe i kozioł oporowy.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Przed stacją jest kilka stojaków na rowery, jednak nie są one w pełni użyte.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 16 maja 2024 |
Oznaczenie: WM-15A/MB Nr 417
Rok produkcji: 1989
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 368-8 PL-ALU
Przewoźnik: Alusta S.A.
------------------------------------------
Na bocznym torze stacji spotkałem drezynę firmy Alusta jest to moje drugie spotkanie z pojazdem tej firmy.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Dworzec odnowiony został jako w 2016 roku i w dalszym ciągu prezentuje się ciekawie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Tabliczkoza w Łęczycy jak była kiedyś teraz ... i mam nadzieje że nie na zawsze.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Dworzec w Łęczycy w całej okazałości od strony placu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Plac dworcowy.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
A tabliczek jak był nadmiar to nadmiar pozostał, nawet po remoncie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Za dużo jest tych tabliczek.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Widok na dawny magazyn, dziś niszczeje.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Pusto na peronie, tu już nawet nie chciało się nikomu odśnieżyć.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Sektor D drugiego peronu zawiera już tylko zegar peronowy.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Sektor C drugiego peronu i tablica z nazwą stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Gabloty z informacjami dla pasażerów widok w stronę Kutna.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Za wiatą w sektorze A jest jeszcze kilka elementów dla pasażerów, choćby te gabloty informacyjno rozkładowe.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Nie wiem czy ta konstrukcja nie jest nad wyraz.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
NA peronie jest jedna średnich rozmiarów wiata przystankowa, od deszczu ochroni, ale przed wiatrem nie ma się gdzie tu schować.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Zejście z drugiego peronu (zejście jest tylko jedno znajduje się w sektorze A).
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Wejście na drugi peron.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Po lewej jest peron pierwszy, na wprost wyjście z drugiego peronu pod dworzec.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Tablica wskazuje na wyjście z dworca. Według zegara jest godzina 6:45, a tak naprawdę jest godzina 13:36.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Gabloty na pierwszym peronie w sektorze C.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
W gablocie wisi rozkład jazdy ... autobusów, które odjeżdżają z pod dworca.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Sektor C pierwszego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Średnia wiata przystankowa na pierwszym peronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Sektor B pierwszego peronu, widok w kierunku północnym.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
W tej części peronu jest zejście z peronu do dworca.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Elementy małej architektury na pierwszej platformie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Sektor A peronu pierwszego.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Początek pierwszego peronu od strony Ozorkowa.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Tablica z nazwą stacji przy przejściu przez tory do drugiego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Drugi peron i duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Tablica z nazwą stacji w dużej skali.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na końcu (w stronę Kutna) pierwszego peronu stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Na budynku dworca kolejowego w Łęczycy jest nieco wyblakły napis z nazwą stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Widok w stronę Ozorkowa i Zgierza.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Widok w stronę Kutna, dalej linia jest niezmodernizowana.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
W momencie wykonywania zdjęć trwały finałowe prace związane z naprawą linii 16, wszystkie połączenia w ramach ŁKA obsługiwały autobusy.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 10 maja 2024 |
Oznaczenie: LM-4268-008 ex L-4268-018
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: LM-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 378-2 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Ł11428 do Sieradza na stacji w Łasku.
Taken | 16 lutego 2023 |
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: LM-4268-004 ex L-4268-014
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: LM-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 370-9 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg do Łodzi Fabrycznej jedzie tak naprawdę najpierw na Widzew tam następuje zmiana czoła i powrót na stację w centrum Łodzi.
Taken | 16 lutego 2023 |
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: E6ACTd-103
Rok produkcji: 2016
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACT; E6ACTd (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTd
EVN i VKM: 91 51 3 170 003-0 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Lokomotywa elektryczna z silnikiem dojazdowym manewruje w Łasku z węglarkami na pobliskiej niezelektryfikowanej bocznicy.
Taken | 3 grudnia 2022 |
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: TEM2-078
Rok produkcji: 1978
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 3 620 215-5 PL-KLTAR
Przewoźnik: Grupa Azoty Koltar sp. z o.o.
------------------------------------------
Tablice znamionowe maszyny.
Taken | 9 października 2022 |
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: TEM2-078
Rok produkcji: 1978
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 3 620 215-5 PL-KLTAR
Przewoźnik: Grupa Azoty Koltar sp. z o.o.
------------------------------------------
Możne naprawiać lokomotywę nie malując jej, takie cięcie kosztów, a rdza wyłazi.
Taken | 9 października 2022 |
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: 131 059-8 060-6 (Nr fabryczny: 059-8 - 7434; 060-6 - 7435)
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 060-6 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Tablica znamionowa lokomotywy z członu 060-6.
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: 131 059-8 060-6 (Nr fabryczny: 059-8 - 7434; 060-6 - 7435)
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 059-8 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Tablica znamionowa lokomotywy z członu 059-8.
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: 131 059-8 060-6 (Nr fabryczny: 059-8 - 7434; 060-6 - 7435)
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 060-6 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Pociąg Słowaków czeka na wyjazd z Łasku.
Taken | 4 września 2022 |
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: E483 258
Rok produkcji: 2011
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 016-7 PL-Rpool
Przewoźnik: Railpool
Przewoźnik: CIECH Cargo
------------------------------------------
Jedno systemowy TRAXX ciągnie węglarki dla Ciech Cargo komu przeszkadzała ta nazwa :D Nowa nazwa Ciecha, Qemetica Cargo ... jakieś szaleństwo :D.
Taken | 20 marca 2022 |
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: 111Ed-036
Rok produkcji: 2021
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Elektrowozy Typu: Gama - Marathon (PESA Bydgoszcz)
Typ: 111Ed
EVN i VKM: 91 51 5 170 154-6 PL-RCP
Przewoźnik: Rail Capital Partners sp. z o.o.
Przewoźnik: Alza Cargo
------------------------------------------
W Łasku udało mi się sfotografować trzydziestą szóstą Gammę, ta lokomotywa pracuje dla Alza Cargo, ten przewoźnik bardzo dynamicznie rozwija swoje przewozy.
Taken | 23 czerwca 2023 |
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: 111Ed-023
Rok produkcji: 2021
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Elektrowozy Typu: Gama - Marathon (PESA Bydgoszcz)
Typ: 111Ed
EVN i VKM: 91 51 5 170 133-0 PL-RCP
Przewoźnik: Rail Capital Partners sp. z o.o.
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Przy peronach ustawiona w stronę Zduńskiej Woli stoi wyłączona Gamma ze składem, jest 23 z bliżej nieokreślonej liczby nowych Gamm od Pesy z Bydgoszczy.
Taken | 24 sierpnia 2022 |
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: 111Ed-021 (Nr fabryczny: L390BNA021)
Rok produkcji: 2020
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Elektrowozy Typu: Gama - Marathon (PESA Bydgoszcz)
Typ: 111Ed
EVN i VKM: 91 51 5 170 131-4 PL-RCP
Przewoźnik: Rail Capital Partners sp. z o.o.
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Wyłączona lokomotywa serii 1111Ed czeka na obsadę.
Taken | 20 marca 2022 |
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: 111Ed-019
Rok produkcji: 2020
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Elektrowozy Typu: Gama - Marathon (PESA Bydgoszcz)
Typ: 111Ed
EVN i VKM: 91 51 5 170 129-8 PL-RCP
Przewoźnik: Rail Capital Partners sp. z o.o.
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Pracująca jeszcze dla Lotos Kolej Gamma od RCP stoi wyłączona ze składem kontenerów w Łasku.
Taken | 17 kwietnia 2022 |
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: 183 010-8 (Nr fabryczny: 6189)
Rok produkcji: 1971
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 183
EVN i VKM: 91 56 6 183 010-8 PL-IC
Przewoźnik: Bulk Transshipment Slovakia
Przewoźnik: Inter Cargo
------------------------------------------
Nie bardzo rozumiem dlaczego lokomotywy mające oznaczenie EVN w kodzie kraju 56 jeżdżą z oznaczeniem VKM PL, cyfra kraju wskazuje na Słowację SK, cóż UTK na to pozwoliło, albo o tym nie wie.
Taken | 17 lutego 2022 |
Uploaded | 8 maja 2024 |
Oznaczenie: X4EC-052
Rok produkcji: 2014
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: Siemens Vectron
Typ: X4EC (5 170)
EVN i VKM: 91 51 5 170 052-2 PL-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Vectron niemieckiej produkcji jeździ dla niemieckiego przewoźnika po polskich torach.
Taken | 13 listopada 2021 |
Uploaded | 8 maja 2024 |