Test
Oznaczenie: E6ACTa-007
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACTa; ET43 (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTa
EVN i VKM: 91 51 3 160 433-1 PL-STM
Przewoźnik: Rail STM sp. z o.o.
Przewoźnik: Logistic & Transport Company
------------------------------------------
Ta lokomotywa jeździ dla spółki Logistic & Transport Company choć VKM sugeruje co innego.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: 193 387
Rok produkcji: 2019
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: Siemens Vectron
Typ: 193
EVN i VKM: 91 80 6 193 387-8 D-DB
Przewoźnik: Deutsche Bahn
------------------------------------------
Niemiecki Vectron o prostym oznaczeniu 193 387 stoi jako zamknięty pociąg przy drugim peronie stacji.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ED78-024
Rok produkcji: 2017
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
EVN i VKM: 94 51 2 140 979-7 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 980-5 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 981-3 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 982-1 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Zapomniana przez boga i Polregio akcja "REGIO bohater" powoli zaciera swoje znamiona.
Taken | 9 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ED78-024
Rok produkcji: 2017
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
EVN i VKM: 94 51 2 140 979-7 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 980-5 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 981-3 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 982-1 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Pociąg R 71502 jedzie z Poznania do Warszawy, ale nie najkrótszą trasą przez Kutno tylko "od dołu" przez Jarocin, Ostrów Wielkopolski, Zduńską Wolę, Łódź i dalej na Skierniewice.
Taken | 9 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ED78-024
Rok produkcji: 2017
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
EVN i VKM: 94 51 2 140 979-7 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 980-5 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 981-3 PL-PREG
EVN i VKM: 94 51 2 140 982-1 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka spółki Polregio jako pociąg przyspieszony ucieka w stronę Warszawy.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-005
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 071-2 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
5 z 14 jednostek 36WEd ucieka w stronę Łodzi.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: BR703 2419
Rok produkcji: 1996
Producent: Windhoff Bahn und Anlagentechnik Rheine (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Drezyna kolejowa niemieckiej produkcji na bocznym torze w Pabianicach.
Taken | 23 maja 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: M62M-015 ex M62-1764
Rok produkcji: 1975
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62M
EVN i VKM: 92 51 3 630 270-8 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Stylizowana na "rosyjską" tabliczka znamionowa ZTK we Włosienicy.
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: M62M-015 ex M62-1764
Rok produkcji: 1975
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62M
EVN i VKM: 92 51 3 630 270-8 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Z tej tablicy znamionowej można wczytać jeszcze numer pojazdu z przed modernizacji do standardu M62M.
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: M62M-015 ex M62-1764
Rok produkcji: 1975
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62M
EVN i VKM: 92 51 3 630 270-8 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Na dziś wyładunek został zakończony i manewry na bocznicy zostały wstrzymane do kolejnego roboczego dnia.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: M62Ko-684 ex M62-684 ex ST44-R009 ex V200.009
Rok produkcji: 1969
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62Ko
EVN i VKM: 92 51 3 630 428-2 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Gagarin czeka na semafor wyjazdowy.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ED161-011
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: ED161 (PESA Bydgoszcz S.A. Dart 43WE)
Typ: ED161
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny zatrzymał się na stacji.
Taken | 3 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ET41-197
Rok produkcji: 1983
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 288-9 PL-PKPC ET41-197-B
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Przy pierwszym peronie na wyjazd w kierunku Zduńskiej Woli czeka pociąg PKP Cargo prowadzony "Bolkiem i Lolkiem" o numerze 197.
Taken | 3 grudnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ET41-108
Rok produkcji: 1980
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 174-1 PL-PKPC ET41-108-B
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Korzystając z dużego zoom-u udało mi się uchwycić małą tabliczkę znamionową lokomotywy na części "B" lokomotywy.
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ET41-108
Rok produkcji: 1980
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 173-3 PL-PKPC ET41-108-A
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na wyjazd czeka skład węglarek.
Taken | 9 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: L-4268-018 po modernizacji LM-4268-008
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 377-4 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Osiemnasta jednostka typu Flirt 3 od Stadlera, tu jeszcze przed modernizacją do LM-4268-008.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: L-4268-010
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 362-6 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg do Łodzi Fabrycznej oznaczony jako Ł 11458
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-2112 ex EN57-1374
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 120-0 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Na trasie do Poznania nie może zabraknąć dwóch sztandarowych jednostek łódzkiego oddziału Polregio, tu na zdjęciu jednostka o numerze 2112 w drodze do wspomnianego Poznania Głównego.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-2106 ex EN57-1415
Rok produkcji: 1981
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Poznański "Tygrys" w drodze do Łodzi Kaliskiej zatrzymał się na dłuższy podstój w Pabianicach, powód awanturujący się pasażer, do którego musiała przyjechać Policja.
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-753 ex EN57-753
Rok produkcji: 1969
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 121 122-7 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio Oddział Łódzki z siedzibą w Łodzi
------------------------------------------
Pociąg z Łodzi Kaliskiej do Ostrowa Wielkopolskiego wjeżdża w perony stacji Pabianice.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-702
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 006-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk PKP Cargo stoi na boku w oczekiwaniu na wolną drogę w kierunku Łodzi.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Nowy dworzec "PAB NICE".
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Nowa krawędź peronowa przy nowym torze.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Tor przy pierwszym peronie nie ma oznaczenia więc nie będę się wymądrzać i pisać głupot o numerze tego toru.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Finalny efekt prac przy pierwszym peronie.
Taken | 19 lutego 2022 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Nowy tor już jest podbity, nowa krawędź też jest już ułożona na całej długości.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Zarządca linii zdecydował się również wymienić krawędź peronową przy pierwszym peronie.
Taken | 7 listopada 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Na drugim peronie znajduje się podwójna wiata przystankowa.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Mała wersja tablicy z nazwą stacji.
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Zachodnie zakończenie drugiego peronu stacji.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Wywieziono cały stary zużyty tłuczeń i zrobiono nową podstawę, teraz tylko tłuczeń, podkłady, szyny i można podbijać tor.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
W czasie remontu wszystkie pociągi zatrzymują się przy drugim peronie, po remoncie pociągi ŁKA będą tu zaczynać i kończyć swoje kursy.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Pabianicki pomnik kolejowy.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Po zdjęciu starych podkładów trzeba je jeszcze wywieźć z miejsca prac.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Prace przy pierwszym peronie.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Podtorze zostało zdjęte nowy tłuczeń zostanie zasypany i położone zostaną na nim tory.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Wymiana toru przy peronie numer 1.
Taken | 10 października 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Ładnie odnowiony dworzec w Pabianicach od strony miasta. te same konstrukcje są w Sieradzu czy Zduńskiej Woli ... i są odnowione, wyjątkiem jest Łask tam od dworzec się nie dba.
Taken | 29 sierpnia 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Zachodnia część stacji, po tej stronie stacji znajduje się wjazd na bocznicę w Pabianicach.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Widok na pabianicki dworzec kolejowy podczas opadów śniegu.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Dworzec od strony miasta.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Peron drugi tor numer 1.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Ośnieżony drugi peron stacji w Pabianicach.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Wejście do podziemnego labiryntu od strony Placu Dworcowego.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Wyjście z dworca od strony ul. Olszynowej.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Pomnik kolejowy w zimowej scenerii.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 3 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: ED161-010
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: ED161 (PESA Bydgoszcz S.A. Dart 43WE)
Typ: ED161
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Dart zatrzymał się w Pabianicach przy nowym peronie.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: ED161-001
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: ED161 (PESA Bydgoszcz S.A. Dart 43WE)
Typ: ED161
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Do Warszawy Wschodniej jedzie ED161 które zatrzymało się w Pabianicach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: 09-32 CSM Nr 2.638
Rok produkcji: 1993
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 9 421 001-5 D-HFW
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Flagowa podbijarka Leonhard Weiss Group wykonuje swoją pracę w Pabianicach.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: DGS 62N Nr 293
Rok produkcji: 1990
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 74 9 226 293-3 S-LWZ
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Stabilizator toru po wykonaniu swojej pracy sprawi że pociągi będą mogły jeździć z projektowaną prędkością szlakową.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: DGS 62N Nr 293
Rok produkcji: 1990
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 74 9 226 293-3 S-LWZ
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Stabilizator toru po wykonaniu swojej pracy sprawi że pociągi będą mogły jeździć z projektowaną prędkością szlakową.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: SSP 110 SW Nr 475
Rok produkcji: 1992
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 86 9 225 553-7
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Profilarka tłucznia czeka na rozpoczęcie prac.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: SSP 110 SW Nr 475
Rok produkcji: 1992
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 86 9 225 553-7
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Potężna maszyna służy do układania tłucznia w odpowiedniej formie na torach.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: ET41-197
Rok produkcji: 1983
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 288-9 PL-PKPC ET41-197-B
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Jeden z ostatnich seryjnych jamników zjeżdża na tor numer 3 stacji w Pabianicach.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: SM42-2303
Rok produkcji: 1975
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Lokomotywa Orionu też w pewnym stopniu była wykorzystana przy modernizacji linii numer 14. Woziła tłuczeń dla Grupy ZUE.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: SM42-2249
Rok produkcji: 1974
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Wyładunek tłucznia na pabianickiej bocznicy obsługuje SM42-2249 należąca do Orion Kolej.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: EN57FPS-1678 ex EN57-1678
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57FPS
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka EN57 została zmodernizowana przez Fabrykę Pojazdów Szynowych z Poznania (spadkobierca zakładów Cegielskiego), stąd skrót w modernizacji FPS.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: EU07E-083 ex EU07-083
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 260-8 PL-MKT
Przewoźnik: Majkoltrans Sp. z o.o.
------------------------------------------
Na ostatni moment przed burzą wymieniła się ekipa mechaników i pojechała w stronę Łodzi.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Winda do podziemnego labiryntu od strony ulicy Olszynowej w Pabianicach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Tu jeszcze praca nie została skończona, będzie zamontowane oświetlenie.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wyjście i winda po północnej stronie stacji, już działają.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wejście po schodach do podziemi od strony ulicy Olszyńskiej w Pabianicach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Labirynt czyli przejście podziemne pod torami, czegoś takiego jeszcze nie było w Pabianicach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Główne wejście do peronu numer 2 od strony dworca, dość małe.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wykonawca ustawia nowe tablice i dzieli peron na cztery sektory.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Nowie i stare czyli widok na peron numer 2 z poziomu pierwszego peronu.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
To już główna bocznica w Pabianicach tu obsługiwane są pociągi z materiałami dowożonymi do miasta za pomocą kolei.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Nowe, stare, Pabianice.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wejście po przeciwnej stronie torów, czy było potrzebne, raczej nie ale powstało.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Prace wykończeniowe trwają cały czas w najlepsze i są widoczne efkty prac. Powstało już zadaszenie wejścia.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Przejście przez tory tymczasowe.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Dworzec w Pabianicach od strony nowego peronu 2.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Tablica z nazwą stacji nie została jeszcze wymieniona, została ze starego peronu numer 2.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Pomnik kolejowy na stacji pozostał nie ruszony.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Tu będzie zamontowana winda, na chwilę wykonania zdjęcia jest gotowy tylko szyb.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Ogrodzone siatką przejście podziemne przy którym cały czas pracuje wykonawca modernizacji linii.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Na siatce widnieje nawa wykonawcy modernizacji stacji.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Trwają prace wykończeniowe przy przejściu podziemnym.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Przejście podziemne jest jeszcze nieczynne stąd też tymczasowe dojście do peronu numer 2 który jest najważniejszym peronem stacji w Pabianicach.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Tam powstaje przejście podziemne, w międzyczasie na tor numer 3 wiechał pociąg towarowy PKP Cargo.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Peron numer 2 i tor numer 1 dalej tor numer 3.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Widok na zachód peronu 2 od wschodniej strony.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Peron numer 2 jest długim peronem podzielonym na cztery sektory.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Widok na Łódź z większej ogniskowej aparatu.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Widok z peronu numer 2 w stronę Łodzi.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Efekt prac w Pabianicach jest widoczny gołym okiem z trzech peronów zostały dwa, pierwszy który nie został zmodernizowany oraz nowy peron numer 2.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: ED160-014
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: ED160
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Niepodległy flirt wyprodukowany w Siedlcach 2015 roku.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: ED160-014
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: ED160
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Flirt zatrzymał się na stacji aby czekać na wolną drogę, w stronę Łodzi.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: L-4268-020 po modernizacji LM-4268-010
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 382-4 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Flirt 3 przeznaczony do ruchu miejskiego pracuje dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: EN57-1402
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 122 163-0 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Ta jednostka jeździła kiedyś po łódzkim województwie, obecnie (na rok 2021) jeździ w dolnośląskim oddziale Polregio.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: EU07-515
Rok produkcji: 1989
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 3 140 033-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pociąg towarowy leci przez stare Pabianice.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: EU07-237
Rok produkcji: 1974
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 082-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Kontenerowiec ciągnięty przez PKP Cargo zatrzymał się na bocznym torze w Pabianicach.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: ET22-1078
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 127-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Luzak dociąga pod semafor wyjazdowy.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Pabianicki dworzec od strony starych peronów.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Pabianice, dworzec kolejowy od strony miasta.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Tu powstaje przejście podziemne, połączy dwie strony miasta i umożliwi wejście na peron.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Widok historyczny, obecnie są dwa perony.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Nowe słupy bramek trakcyjnych są już zamontowane.
Uploaded | 29 lipca 2021 |