Test
Oznaczenie: EP09-036
Rok produkcji: 1994
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EP09
Typ: EP09
EVN i VKM: 91 51 1 150 037-6 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny zatrzymał się na stacji.
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: 111Eo-012
Rok produkcji: 2023
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Elektrowozy Typu: Gama - Marathon (PESA Bydgoszcz)
Typ: 111Eo
EVN i VKM: 91 51 5 170 179-3 PL-RCP
Przewoźnik: Rail Capital Partners sp. z o.o.
Przewoźnik: Alza Cargo
------------------------------------------
Na bocznicy stoi lokomotywa elektryczna serii 111Eo.
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: 6Dh-1 Nr 013 ex SM42-765
Rok produkcji: 1975 (2022)
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: 6Dh-1
EVN i VKM: 92 51 3 620 641-2 PL-ZPNT
Przewoźnik: TABOR RAIL Sp. Z o.o.
Przewoźnik: Alza Cargo
------------------------------------------
6Dh-1 czyli modernizacja SM42 wykonana przez spółkę Tabor Dębica pracuje dla przewoźnika Alza Cargo.
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: X4EC-057
Rok produkcji: 2014
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: Siemens Vectron
Typ: X4EC (5 170)
EVN i VKM: 91 51 5 170 057-1 PL-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Pierwsze Vectrony w Polsce trafiły do niemieckiej spółki DB Cargo.
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: 182 023-2
Rok produkcji: 1963
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 512-4 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Wyłączona lokomotywa pracująca dla Rail Polska w malowaniu firmy Industrial Division obecnie Cargounit.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: SM42-2214
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 611-8 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Lokomotywa spalinowa pracuje dla Rail Polska.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: SM42-1250 ex SM42-1026 (Nr fabryczny: 10058)
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 149-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM42 czeka na pracę po wschodniej stronie stacji.
Taken | 24 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: SM42-1211 ex SM42-1134 (Nr fabryczny: 10520)
Rok produkcji: 1990
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 061-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM42 czeka na obsadę na stacji Zduńska Wola.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: EU07-145
Rok produkcji: 1971
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 01 51 5 140 210-3 PL-ECCOR
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Opuszczona siódemka, na co dzień tacha składy dla Ecco Rail.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 283
Rok produkcji: 1987
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 064-3 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna na bocznym torze.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: EN76-041
Rok produkcji: 2013
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN62; EN76; EN96; 27WE i 27WEb (PESA ELF)
Typ: EN76
EVN i VKM: 94 51 2 140 326-1 PL-PLKW d
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Ten pociąg Kolej Wielkopolskich w województwie łódzkim jechać może tylko do Poznania.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-004
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 067-0 PL-LKA A
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg ŁKA Ł 11448 do Łodzi Widzewa.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: L-4268-007
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 356-8 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg Ł11401 do Sieradza wjeżdża na pierwszy peron.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: ET22-163 (Nr fabryczny: 201E-164)
Rok produkcji: 1975
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 492-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na stacji Zduńska Wola jest opuszczony pociąg PKP Cargo z węglarkami nisko burtowymi.
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie wagonu: Eacs
EVN i VKM: 33 51 5 442 318-0 PL-RAIL
Właściciel: Rail Polska Sp. z o.o.
Kraj: Polska
Stacja: Dwory-Monowice
------------------------------------------
Węglarka spółki Rail Polska czeka wpięta w skład na odjazd ze stacji.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok na remontowany dworzec z powietrza.
Uploaded | 4 października 2024 |
Długi 200 metrowy peron numer 2, widok od wschodniej strony.
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok z powietrza na drugi peron stacji.
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok na cały pierwszy peron.
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok na zachód.
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok na wschód z drona.
Uploaded | 4 października 2024 |
Nastawnia ZW11 (zachodnia strona stacji).
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
W czasie remontu dworzec jest niedostępny dla podróżnych.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Dworzec jest w remoncie, obecnie trwają prace wykończeniowe.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Peron drugi, przy tym torze zatrzymują się pociągi jadące w stronę Łodzi.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok na peron drugi od przejścia pod torami.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok ogólny z peronu pierwszego na drugą platformę.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Peron pierwszy, tu od czasu do czasu odjeżdżają pociągi regionalne.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Wejście z pod dworca (z pod peronu 1) do podziemnego labiryntu.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Przejście pod torami zostało pobazgrane przez wandali.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Wejście od Torowej na perony, jednocześnie można przejść na drugą stronę do Placu Żelaznego.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
IC 61102 Dąbrowska
Wrocław Główny - Białystok
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: L-4268-020 po modernizacji LM-4268-010
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 382-4 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Na biegu stację mija służbowy flirt do Sieradza.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Dojście do dworca od strony miasta.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Nieczynne obiekty usługowe przy stacji.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 2 jest dość szeroki i co za tym idzie bezpieczny dla pasażerów.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Dwie wiaty w sektorze B nie osłonięte.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron 2 tor 1 i tablica kierunkowa (tu można jechać na Sieradz).
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Mała Zduńska Wola na peronie numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Sektor C, B i A w skrócie CBA zdjęcie robione z sektora D.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Widok z zachodu na wschód.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Ostatni sektor peronu jest oznaczony jako sektor D i jest w samym końcu (po wschodniej stronie) peronu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Powoli zbliżam się do sektora C peronu numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Sektor B peronu numer 2 i tablica kierunkowa wskazująca Łódź i Sieradz.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Dawny kolejowy magazyn przejęty przez prywatną firmę.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron 2 i widok na tor numer 2 (kierunek jazdy na Łódź).
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Mała Zduńska Wola przy sektorze B peronu numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Wiaty nie zostały jeszcze wykończone co widać na zdjęciu. Tu kolejna wiata drugiego peronu w formie szkieletu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Szkielet wiaty peronowej na drugim peronie.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 2 został podzielony na sektory, to rozwiązanie ułatwi pasażerom wsiadanie do pociągów dalekobieżnych.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 2 i tablica rozkładowa bez założonej górnej części.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron 1 we wschodniej części, będzie to najważniejsza część tego peronu gdyż znajduje się ona przy budynku stacyjny.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Tabliczka kierunkowa na pierwszym peronie wskazuje tylko na Łódź co może sugerować że nie będzie uruchomionych żadnych pociągów do Częstochowy/Tarnowskich Gór czy Inoweocławia.
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 1 widok od zachodu na wschód.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Mała architektura w ostatniej (zachodniej) części peronu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Szkielet wiaty przystankowej na pierwszym peronie.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron pierwszy nie jest podzielony na sektory, jednak jest on dość długi.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Mała Zduńska Wola na pierwszym peronie.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 1 widok na zachodnią stronę z pod budynku dworca.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Widok na szyb windy oraz wyjście na peron numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Zejście od stacji do podziemi.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Nowość, podziemny labirynt łączący dwie części miasta i przy okazji umożliwia dojście na nowy peron wyspowy numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Winda na drugim peronie, w momencie wykonywania zdjęć była nieczynna.
Uploaded | 3 października 2021 |
Wejście na stację od ulicy Torowej tego nie było to nowość na duży plus.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Wejście do labiryntu z poziomu pierwszego peronu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Zdjęcie z końca peronu numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Widok w stronę Łasku, estakadą przebiega linia 131.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Widok w stronę Sieradza.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Oznaczenie: 183 014-0 (Nr fabryczny: 6193)
Rok produkcji: 1971
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 183
EVN i VKM: 91 56 6 183 014-0 PL-IC
Przewoźnik: Inter Cargo
Przewoźnik: Bulk Transshipment Slovakia
------------------------------------------
Przez stację na biegu jedzie luzak wynajmowany od Słowaków firmie Inter Cargo.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Stacja "za kratami" renowacja stacji nie obejmuje budynku budynku dworca kolejowego.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Tymczasowe przejście przez tory do jedynego czynnego peronu czwartego.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Nowo powstające odwodnienie pod dwa tory oraz nowa krawędź peronowa przy pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
W tym miejscu będą dwa tory i przejście pod torami.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Budowa trwa, widok na nowo powstające przejście podziemne.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Peron numer 4 i miejsce gdzie stoi już nowy peron drugi.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Widok na nowy słup bramki trakcyjnej.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Oznaczenie: ET22-944
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 254-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Od strony Sieradza na stację w Zduńskiej Woli powoli wtacza się byk PKP Cargo ze składem węglarek.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Dworzec kolejowy w Zduńskiej Woli, ujęcie od strony peronów.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Zduńskowolska stacja kolejowa z budynkiem dworca od strony podjazdu.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Wewnątrz dworca, kasy biletowe i puste tablice rozkładowe.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Cztery perony na jednym ujęciu, obecnie zdjęcie historyczne.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Przejście przez tory na konkretne perony stacji. Ten element został zastąpiony przez przejście podziemne.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Peron numer 3 był w miarę szeroki, obecnie są dwa perony po tym peronie w tym miejscu śladu już nie ma.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Zdjęcie czwartego obecnie nie istniejącego już peronu stacji.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Zdjęcie z drugiego peronu od zachodniej strony w stronę wschodu.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Widok w stronę Sieradza (na zachód), powoli na stację wtacza się pociąg towarowy.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Oznaczenie: L-4268-018 po modernizacji LM-4268-008
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 377-4 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Podwójny skład ŁKA w drodze do Sieradza.
Taken | 7 czerwca 2015 |
Uploaded | 22 grudnia 2018 |
Oznaczenie: L-4268-002
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Druga jednostka ŁKA.
Taken | 7 czerwca 2015 |
Uploaded | 22 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57-798
Rok produkcji: 1971
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Przy peronie 1 na odjazd do Częstochowy oczekuje EN57-798 obecnie węglówka do Częstochowy pociągi nie jeżdżą.
Uploaded | 22 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-812
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 383-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Widok na tablice z numerami peronów.
Uploaded | 22 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-757
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 431-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Jeszcze czynna lokomotywa ET22-757 jedzie ze składem w kierunku karsznic.
Uploaded | 22 grudnia 2018 |
Dworzec od strony parku.
Taken | 7 czerwca 2015 |
Uploaded | 22 grudnia 2018 |
Poczekalnia dworcowa.
Taken | 7 czerwca 2015 |
Uploaded | 22 grudnia 2018 |
Okna kasowe są dwa. Dobrze że choć jedna kasa jest czynna.
Taken | 7 czerwca 2015 |
Uploaded | 22 grudnia 2018 |
Taken | 7 czerwca 2015 |
Uploaded | 22 grudnia 2018 |
Widok w stronę Łasku.
Uploaded | 22 grudnia 2018 |
Peron 3 na stacji.
Taken | 7 czerwca 2015 |
Uploaded | 22 grudnia 2018 |