Test
Pierwszy raz spotykam tabliczkę z oznaczeniem początek peronu. Według mnie jest to zbyteczne oznakowanie, podobnie jak oznaczenia kierunków jazdy.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Zaczynamy! Wejście na peron od strony drogi dojazdowej zostało wyłożone kostką.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Widok w stronę Runowa Pomorskiego.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Widok w stronę Szczecinka.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Przydrożny krzyż znajdujący się przy przystanku osobowym.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Odnowiona obora naprzeciwko przystanku.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Przejazd drogowy przy przystanku osobowym.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Rozkład jazdy obowiązujący w okresie 11.06.2017 do 2.09.2017. Najdłuższa relacja Szczecin Główny 164 km.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Prywatna zabudowa w pobliżu peronu.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą przystanku kolejowego.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Rozkład jazdy pociągów.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Zabudowa naprzeciw peronu.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Trawiasty peron na przystanku.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Krucyfiks przy drodze dojazdowej do stacji.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Widok w stronę Runowa Pomorskiego.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Widok w stronę Szczecinka.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Widok w stronę Chojnic.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Widok w stronę Szczecinka.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Rozkład jazdy pociągów.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Peron w Czarnoborze.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Przejazd przy przystanku oraz pozostałości po drugim torze.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
56,7km od Chojnic jest Czarnobór.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą przystanku.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Poczekalnia dworcowa
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Rozkład jazdy na stacji.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Przejazd drogowy przy stacji.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Widok w stronę Piły
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Widok w stronę Szczecinka.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Perony i widok w stronę Piły.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Przejście między peronami stacji.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Główny budynek stacji.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Podejście pod peron stacji od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Całość przystanku tablica PKP PLK, kosz i stara tablica.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Peron przystankowy, widok w stronę stacji Szczecinek. Po lewo trwa budowa S11 jako obwodnicy Szczecinka.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą przystanku osobowego.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Peron przystanku, po lewo zabezpieczanie budowy trasy S11, która będzie przebiegać po prawej stronie kadru.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Peron na przystanku Szczecinek Chyże, widok w stronę Białogardu.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Widok z peronu przystanku Szczecinek Chyże w stronę głównej stacji w Szczecinku.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Rozkład jazdy wiszący na przystanku Szczecinek Chyże, rozkład obowiązywał od 11.06 2017 do 2.09.2017 roku. Najdłuższa relacja Poznań Główny 170km, do Kołobrzegu jest tylko 96km.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Dworzec Szczecinek Chyże widok zza torów.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Widok na zamieszkałą część dworca kolejowego Szczecinek Chyże od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Rozkład jazdy wiszący na przystanku Szczecinek Chyże.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą przystanku.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Peron i widok w stronę Białogardu.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Dojazd do stacji.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Nieczynna toaleta.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Główny budynek stacji.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Widok w stronę Szczecinka.
Uploaded | 3 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EP07-382 ex EU07-382
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 078-3 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny z Kołobrzegu jedzie w kierunku Piły.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA103-011
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA103
EVN i VKM: 95 51 2 710 027-4 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Pociąg osobowy należący do pomorskiego oddziału Przewozów Regionalnych przyjechał tu z Miastka i teraz jako pociąg R 89704 jedzie do Chojnic. Na sąsiednim torze stoi zachodniopomorski Link, który jedzie na Szczecin Główny.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA136-008
Rok produkcji: 2010
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Wyłączone SA136.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA136-004
Rok produkcji: 2010
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
W niedzielę po zachodniopomorskich liniach jeździ nieco mniej pociągów stąd też część składów wyłączona czeka na stacjach węzłowych takich jak Szczecinek.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA139-002
Rok produkcji: 2013
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA139 (Link 223M PESA)
Typ: SA139
EVN i VKM: 95 51 2 720 142-9 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Link SA139 wyprodukowany przez PESE Bydgoszcz oczekuje na godzinę odjazdu do Szczecina Głównego.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: S200-268
Rok produkcji: 1983
Producent: ČKD Praha (Českomoravská Kolben Daněk) (Czechy; Czechosłowacja)
Spalinowozy Typu: S200; T669 (ČKD Czechosłowacka)
Typ: S200
EVN i VKM: 92 51 3 620 524-0 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
------------------------------------------
Wyłączona S200 w malowaniu przewoźnika Cargounitt wyłączona odpoczywa w letnią niedzielę.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 250
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 029-6 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna PLK odjeżdża w stronę bazy.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: XUa411S-102
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
EVN i VKM: 99 51 9 593 030-2 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Odnowiony pług czeka na zimę.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: XUa411S-102
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Pług odśnieżny nie ma zbytnio dużo pracy.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: XUa411S-102
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
XUa 411S-102 czyli pług odśnieżający czeka na ostre zimy.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EU07-062
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
EU07-062 z pociągiem pospiesznym wjeżdża na peron 3.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57AL-2117 ex EN57-1346
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Pociąg osobowy z Poznania do Kołobrzegu przyjechał właśnie na stację w Szczecinku po krótkim postoju aby przepuścić pociąg pospieszny ruszy w dalszą drogę.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57-2025 ex EN57-1121
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Odstawiona na tory postojowe jednostka EN57-2025 czeka na przydział.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57AL-1369 ex EN57-1369
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 111-9 PL-PREG rb
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
W barwach województwa zachodniopomorskiego jednostka EN57 oczekuje na odjazd do Kołobrzegu.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EN57-1083 po modernizacji EN57AL-1083
Rok produkcji: 1975
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
EN57-1083 na torach postojowych oczekuje na zatrudnienie.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-992
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 484-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Szczecinecka lokomotywa zjeżdża do lokomotywowni.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-827
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 183-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM42-827 jedzie do lokomotywowni szczecineckiej.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA136-009
Rok produkcji: 2010
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
SA136-009 Pociąg kolei zachodniopomorskich do Szczecina stoi przy peronie 3.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA102-002 ex SA102/111-002
Rok produkcji: 1995
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA102 / SA111
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
SA102-002 oczekuje na zatrudnienie za parę dni pojedzie do Chojnic.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SU45-161 ex SP45-161
Rok produkcji: 1975
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Spalinowozy Typu: SU45; SP45 i ST45 (301D)
Typ: SU45
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
SU45-161 z pociągiem osobowych Szczecinek - Chojnice zdjęcie z moich archiwów.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Szczecinek peron 2 i 3.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Peron 1 tor 7 jak ja nie lubiłem tego peronu, z niego wracałem do Łodzi.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok podobny z peronu pierwszego na wiaty na peronach 2 i 3.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Peron pierwszy po północnej stronie, ławeczka i tablica z nazwą stacji trzymają się tu nieźle.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Koniec peronu pierwszego dalsze przejście wzbronione.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Tablica rozkładowa PKP PLK ustawiona na dworcu w Szczecinku na pierwszym peronie.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok w stronę południową stacji w Szczecinku od strony ulicy Kwiatowej. W tyle zakłady Kronospan żywiciel, truciciel i zakała Szczecinka.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok od strony ulicy Kwiatowej w Szczecinku (przy okazji zakupów niedzielnych w Kauflandzie). Zelektryfikowana linia biegnie tu jedynie w stronę Białogardu reszta linii na Słupsk i Chojnice są niezelektryfikowane.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Tu wolno palić, ławki dookoła tego placyku. Tak to kiedyś wyglądało ile ja tu czasu się wybawiłem dziadek palił peta za petem, a ja mały latałem i wdychałem te smrody z fajek.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Poczekalnia przez lata się zmieniała ale na szczęście dalej jest otwarta dla podróżnych.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Dworzec w Szczecinku od strony miasta, co roku jest gorzej.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Toaleta dworcowa od strony peronu pierwszego.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Pod wiatą przy pierwszym peronie i wskaźnikiem W4 oznaczającym zatrzymanie się czoła pociągu.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
SOS takie powiadomienia widziałem tylko do tej pory na Łodzi Fabrycznej, są też na innych dużych dworcach ale Szczecinek.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Szczecinecki dworzec od strony peronów.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Zdewastowane budynki przy torach, nie wiem czy obecnie nie użytkuje ich SOK.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Peron trzeci jest najdalej wysuniętym na południe peronem w Szczecinku tu widok z południa na północ stacji.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Kolejowa wieża ciśnień w Szczecinku po południowej części stacji.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok na południe na pierwszy planie widok w stronę Piły na dalszym planie wylot na Runowo Pomorskie.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Szczecinek na południowej części peronu trzeciego.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Stada semaforów wyjazdowych i widok na budynek mieszkalny od strony peronu trzeciego.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Budynek dyżurnego ruchu.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Szczecinecki dworzec od strony peronów.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Winda na peronie trzecim.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Coś nowego w podziemiach czyli winda, działa ale można jej używać w zasadzie do przesiadek między peronami 2 a 3 peron pierwszy nie został wyposażony w to udogodnienie.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Zejście do przejścia podziemnego na peronie drugim.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok na wiatę peronową na drugim peronie od strony północnej.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |