Oznaczenie: ET22-1104
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 101-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na bocznym torze na dojście do Zduńskiej Woli czeka byk PKP Cargo.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: ET22-694
Rok produkcji: 1981
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 625-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Skład węglarek na zachód ciągnie pociąg PKP Cargo
Taken | 17 listopada 2019 |
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: M62Ko-1242 ex M62-1242 ex 781 368-6 ex T679.1368
Rok produkcji: 1971
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62Ko
EVN i VKM: 92 51 3 630 085-0 PL-ZUE
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Tablica modernizacyjna założona przez bydgoską Pesę.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: M62Ko-1242 ex M62-1242 ex 781 368-6 ex T679.1368
Rok produkcji: 1971
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62Ko
EVN i VKM: 92 51 3 630 085-0 PL-ZUE
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Tablica znamionowa rosyjskiego producenta lokomotywy.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: M62Ko-1242 ex M62-1242 ex 781 368-6 ex T679.1368
Rok produkcji: 1971
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62Ko
EVN i VKM: 92 51 3 630 085-0 PL-ZUE
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Ciężka lokomotywa Grupy ZUE przywiozła tłuczeń niezbędny do pracy przy renowacji torów.
Taken | 17 listopada 2019 |
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: M62Ko-684 ex M62-684 ex ST44-R009 ex V200.009
Rok produkcji: 1969
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62Ko
EVN i VKM: 92 51 3 630 428-2 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Rosyjska tablica znamionowa.
Taken | 29 września 2019 |
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: M62Ko-684 ex M62-684 ex ST44-R009 ex V200.009
Rok produkcji: 1969
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62Ko
EVN i VKM: 92 51 3 630 428-2 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Tłuczeń do Łasku przywiozła lokomotywa M62 w wesjij Ko.
Taken | 29 września 2019 |
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: M62M-003 ex EM62-003 ex M62-1204
Rok produkcji: 1971
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62M
EVN i VKM: 92 51 3 630 254-2 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa zamontowana na lokomotywie.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: M62M-003 ex EM62-003 ex M62-1204
Rok produkcji: 1971
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62M
EVN i VKM: 92 51 3 630 254-2 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Parę dni przed wykonaniem tej fotografii lokomotywę spotkałem na dolnym śląsku.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie wagonu: Fa
EVN i VKM: 84 51 6 700 539-4 PL-ZUESA
Właściciel: Grupa ZUE
Kraj: Polska
------------------------------------------
Wagon samowyładowczy typu Fa, służy głównie do przewozu tłucznia.
Taken | 28 sierpnia 2020 |
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Na peronie pojawiły się tablice informacyjne.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Coś już jest nowa ławka na peronie.
Taken | 13 czerwca 2020 |
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Początek budowy wiat peronowych na nowym peronie 2.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
To urządzenie służy do załadunku tłucznia do wagonów.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Tymczasowy magazyn tłucznia potrzebnego przy remoncie torów.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Zamknięty dworzec od strony miasta.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Łask, zamknięty dworzec z nowego peronu 2.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Nowoczesny system wyświetlania sygnałów kolejowych i pozostawione stare żurawie wodne.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Peron drugi już powstał tu jednak nie wszystko jest gotowe, nie ma małej architektury.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Tablice z oznaczeniem peronu i sektorów.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Peron 2, widok na wyjście do miasta.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Widok ogólny na nowo wybudowany peron.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Pierwszy peron nie będzie modernizowany, szkoda, zrobione zostało jedynie dojście do peronu drugiego. Szkoda jest tym większa że do drugiego peronu jest dość daleko. Szkoda że nie ma przejścia pod lub nad torami od wejścia na perony.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Nowa mała tablica z nazwą stacji na nowym zmodernizowanym peronie stacji.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Łask na pierwszym peronie obok ławki.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Łask, pierwszy peron i główne centrum informacji i poczekalnia na pierwszym peronie.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: BR703 2420
Rok produkcji: 1996
Producent: Windhoff Bahn und Anlagentechnik Rheine (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa żurawia na maszynie grupy ZUE.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: BR703 2420
Rok produkcji: 1996
Producent: Windhoff Bahn und Anlagentechnik Rheine (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Wyłączona drezyna produkcji niemieckiej firmy Windhoff Bahn.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: BR703 2420
Rok produkcji: 1996
Producent: Windhoff Bahn und Anlagentechnik Rheine (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Wyłączona drezyna produkcji niemieckiej firmy Windhoff Bahn.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: ET41-122
Rok produkcji: 1980
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 187-3 PL-PKPC ET41-122-A
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ciężka lokomotywa towarowa powoli wtacza się na stację w Łasku, dalej chwilowo nie pojedzie, nie ma dojścia.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: SM42-2454 (Nr fabryczny: 9870)
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: Omniloko Sp. z.o.o
------------------------------------------
Założona jeszcze przez producenta tablica znamionowa lokomotywy.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: SM42-2454 (Nr fabryczny: 9870)
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: Omniloko Sp. z.o.o
------------------------------------------
Wygaszona SM42 będzie pomagać przy renowacji szlaku z Łodzi do Zduńskiej Woli.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: PS-00.M Nr 33
Rok produkcji: 2006
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 436 001-3 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Pojazd Sieciowy pracuje przy linii trakcyjnej.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: DGS 62N Nr 293
Rok produkcji: 1990
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 74 9 226 293-3 S-LWZ
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Tablica znamionowa stabilizatora torów.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: DGS 62N Nr 293
Rok produkcji: 1990
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 74 9 226 293-3 S-LWZ
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Stabilizarka podtorza czeka na rozpoczęcie pracy.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: 09-32 CSM Nr 2.638
Rok produkcji: 1993
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 9 421 001-5 D-HFW
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Podbijarka jeździ po nowym jeszcze zamkniętym torze.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: L-4268-018 po modernizacji LM-4268-008
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 378-2 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Flirt ŁKA podstawi się pod peron na pięć minut przed odjazdem.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: L-4268-013 po modernizacji LM-4268-003
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 367-5 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Na odjazd do Łodzi czeka przy pierwszym peronie flirt z floty ŁKA.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Metalowa wiata peronowa przy pierwszym peronie.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Na rok 2021 w Łasku są dwa perony, tablica peron 4 obecnie jest już nie aktualna.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Na zamkniętym na głucho budynku dworca od strony torów wisi jeszcze stara tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Łask na boku, czyli nowa stara tablica zdemontowana w czasie rewitalizacji stacji.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Peron pierwszy nie zmienia się, jego modernizacja nie obejmie.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Peron 2 zostanie zastąpiony peronem wysokim budującym się po prawej stronie.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Rozbierany kawałek po kawału peron numer 2.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Historia kolei czyli żuraw wodny.
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Modernizowany peron jeszcze nie jest oddany do użytku stąd też trzeba ratować się tym co jest, tu peron numer 3 (przynajmniej to co z niego tu zostało).
Uploaded | 22 kwietnia 2021 |
Rok produkcji: 2009 | Rok produkcji: 2011 |