Stacja (00422): Zajączkowo Tczewskie Warsztaty
Lokomotywownia Zajączkowo Tczewskie Warsztaty
Województwo: pomorskie
Gmina: Tczew
Potencjalne kanały kolejowe
Kanał kolejowy-częstotliwość radiowa: R6 – 150.450
Kanał kolejowy-częstotliwość radiowa: R7 – 150.575
Tczew pomorskie Polska POL
Linia 0260: Zajączkowo Tczewskie – Pruszcz Gdański
Linia 0270: Zajączkowo Tczewskie – Tczew Suchostrzygi
Normalnotorowe
Zelektryfikowane
Zdjęcia:
Oznaczenie: ST44-206
Rok produkcji: 1971
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Gagarin ST44 w tradycyjnym malowaniu kończy swój żywot w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SU46-051
Rok produkcji: 1977
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Spalinowozy Typu: SU46 i ST46 (303D)
Typ: SU46
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Tak kończy żywot SU46 051. W czasach świetności ciągnęła składy pełne turystów z Gdyni Głównej Osobowej na Hel.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM48-121 po modernizacji ST48-071
Rok produkcji: 1988
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: SM48
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM48 ciężka lokomotywa manewrowa czeka na zezłomowanie.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-1046
Rok produkcji: 1980
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 513-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Przed remontem kapitalnym w tradycyjnym malowaniu stonka czeka na pracę.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-1014
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 491-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Lokomotywa SM42 czeka na zatrudnienie.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-985
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM42-985 po remoncie kapitalnym czeka na nowy przydział wraz z innymi lokomotywami tej serii.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-637
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 365-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM42-637 czeka na przydział.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-437
Rok produkcji: 1971
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Kolejna z lokomotyw która raczej nie rokuje najlepiej. Pewnie zostanie pocięta na żyletki.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-365
Rok produkcji: 1970
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 290-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ciekawe czy XXX oznaczają kasację.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-126
Rok produkcji: 1968
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM42-126 czeka na lepsze czasy z tyłu lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-1110
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 096-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
ET22-1110 już niedługo opuści teren lokomotywowni i pojedzie w świat wozić towary w barwach PKP Cargo.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-1048
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 156-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
We mgle o poranku w kwietniu 2013 roku lokomotywa ET22-1048 budzi się do nowej służby.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-972
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 227-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Niebieska lokomotywa budzi się z nocnego snu na terenie lokomotywowni.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-925
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 272-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Zielona lokomotywa wyprodukowana w PaFaWaGu Wrocław odpoczywa po pracy w Zajączkowie Tczewskim.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-656 (Nr fabryczny: 201E 657)
Rok produkcji: 1981
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 601-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W Zajączkowie Tczewskim można spotkać naprawdę sporo lokomotyw między innymi ET22-656.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-643
Rok produkcji: 1981
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Nieco wypłowiała lokomotywa czeka na nowe zadanie.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-616
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Lokomotywa wraz z grupą innych lokomotyw czeka na ... skreślenie ..., a może na nowy przydział.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-611
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W 2011 roku widziałem ta lokomotywę w Zduńskiej Woli Karsznicach Południowych.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-406
Rok produkcji: 1978
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Nieco osamotniona lokomotywa czeka na bocznym torze na przydział.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-311
Rok produkcji: 1977
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Niebieski byczek opiera się o kozioł oporowy na terenie lokomotywowni.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-251
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk w zielonych tradycyjnych barwach odpoczywa po służbie.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-017
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 509-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk o numerze 017 jeszcze na chodzi stary ale jary 🙂
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Oznaczenie: Oi2-29
Rok produkcji: 1940
Producent: F. Schichau GmbH, Maschinen- und Lokomotivfabrik, Elbing (Niemcy/Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Oi2-29 czyli popularna ojejka. To tak naprawdę niemiecka lokomotywa BR24. Po II Wojnie Światowej lokomotywy tej serii zostały przejęte przez państwo Polskie. To jedyny w naszym kraju zachowany egzemplarz tej serii lokomotyw.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Kozioł oporowy we mgle o poranku.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Olbrzymia wieża ciśnień dawno nie używana znajduje się na terenie zakładów.
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Magazyny zakładowe.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Dojazd do zakładu naprawy taboru w Zajączkowie Tczewskim wiedzie wąską drogą z płyt.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Św. Katarzyno
Patronko Kolejarzy
Miej nas w swojej opiece
czuwaj nad nami
chroń nas
od niebezpieczeństw
28.11.2005r.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Stanowisko diagnostyczne dla lokomotyw.
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Taken | 3 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Wizyty na stacji na przestrzeni lat
1 03.04.2013 |