Linia 0201: Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port Centralny
Gdynia się cały czas buduje za peronami powstaje duży wieżowiec.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Peron drugi przy wyjściu z peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Dalsza część peronu, widok na południe.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Drugi peron, widok na południe od strony wejścia.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Widok na czerwone zadaszenie wejścia na drugi peron z perspektywy pierwszej platformy.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Widok na wejście do windy na drugim peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Poziom ziemi i wejście na drugi peron przystanku.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Widok na całą wiatę na pierwszym peronie z perspektywy drugiej platformy.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Gablota informacyjna pod wiatą na pierwszym peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Peron drugi i tablica z nazwą stacji, tu już nazwa jest pełna "Gdynia Stadion" nie tak jak na czerwonych elementach zadaszenia jedynie "Stadion".
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Imponujące czerwone zadaszenia chronią jedynie wejście na peron, dalej na peronach są jedynie duże wiaty.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Widok z południa peronu pierwszego w stronę wyjścia z peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Południowa część peronu (bliżej stadionu), perony są estetyczne i dość długie, ale mało jest tu elementów małej architektury.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Ławki, kosze, oraz informacja peronowa, ale ludzi brak.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Dochodzę do poziomu peronów, w tyle zdjęcia po prawej stronie widać stadion w Gdyni.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Zadaszone wejście na pierwszy peron, można wejść po schodach lub wjechać windą.
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Czerwone zadaszenia peronowe z opisem STADION. Widok z poziomu "ziemi".
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Przejście pod torami z poziomu "ziemi", tym przejściem przechodzi się między peronami.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Wyjazd w stronę Gdyni Głównej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Tablica Unijna mówiąca o budowie Pomorskiej Kolei Metropolitalnej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Choć jeździ tu Polregio i SKM Trójmiasto i pociągów jest tu bardzo dużo, podczas mojej sesji zdjęciowej żaden pociąg nie przyjechał.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Widok na perony przystanku.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Wyjście z peronu do poziomu drogi.
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Drugi peron i główna część peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Peron drugi z poziomu platformy.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok na drugi peron, co ciekawe jest tu mało miejsca. PKP PLK zamontowało to w drugim torze cztery tory, czasami przewoźnik STK Wrocław lub SKPL Cargo wożą tędy ponad gabarytowe towary (wielkie generatory).
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Przejście nadziemne umożliwiające przejście między peronami.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
O godzinie 5:46 odjedzie stąd pociąg osobowy do Gdyni Głównej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Co jest na tym zdjęciu, to coś sprawiło że w miarę pospiesznie opuściłem teren tej stacji. między drzewami jest mały dziki dzik.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji w północnej części drugiego peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji oraz elektroniczny system wyświetlania informacji dla podróżnych.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Pierwszy peron widok w stronę wyjścia z peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Ławka i gablota informacyjna na pierwszym peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Północna część pierwszego peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Małe zadaszenie na pierwszym peronie stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Duża wiata i mała wiata na pierwszym i drugim peronie przystanku.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Peron pierwszy przystanku kolejowego widok na południe.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Wyjście z peronów do wyjść na poziom ulicy Wielkopolskiej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Ujęcie z góry (z poziomu drogi) w stronę wyjazdu na południe.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok na wyjazd w stronę Gdyni Wielkiego Kacka.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok w stronę stacji Gdynia Główna.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Wejście na drugi peron przystanku osobowego.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Wejście na pierwszy peron przystanku.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Kierunek wejścia na perony pierwszy i drugi.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok na ogromne zadaszenia peronów od strony drogi dojazdowej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Przystanek Gdynia Karwiny godzina około 5:30, wchodzę na peron przystanku od strony ulicy Wielkopolskiej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Informacja o budowie Kolei Metropolitalnej w obrębie Trójmiasta.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Na tej linii operatorem jest Polregio i SKM Trójmiasto.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SA138-005
Rok produkcji: 2012
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA138
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Jak dla mnie najbardziej tajemnicza seria pojazdów SZT, mało mam ich sfotografowanych do tego te pojazdy jeżdżą tylko na pomorzu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN90-006
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN90
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
EN90 to ostatnie Impulsy z pierwszej generacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Linie kolejowe