Test
Budynek dworca kolejowego w Żłobnicy, zamieszkały ale nie pełni już funkcji kolejowych.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Budynek magazynowy, kiedyś kolejowy dziś już własność prywatna i dalej używana.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Elementy małej architektury na peronie w Żółtnicy.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
53,7 km linii numer 210, co ciekawe linia ta jest w większości już wyremontowana od Szczecinka do Runowa Pomorskiego pociągi jeżdżą dwutorowo komfortowo. Od Szczecinka do Chojnic już nie może chodzi o granicę województw.
Uploaded | 9 czerwca 2022 |
Peron w stronę Czarnego tam od tablicy nie ma już nic, znaczy z małej architektury.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Wiata peronowa w Żółtnicy jest typowa dla tego okręgu PKP PLK.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Tu kiedyś był drugi tor widać to jeszcze po konstrukcji istniejącego peronu. Ale to było bardzo dawno temu.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Dojście od budynku dworca do peronu.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Od około 30-40 lat nie ma tu drugiego toru ale przejście przez tor musi być :).
Uploaded | 9 czerwca 2022 |
Tablica z nazwą stacji, po tablicą stojak na rowery jeden tu wystarczy. Wskaźnik urowerowienia 1/0.
Uploaded | 9 czerwca 2022 |
Widok w stronę Szczecinka.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Widok w stronę Czarnego, tam leje i to ostro, ja wsiadam w samochód i uciekam do Szczecinka.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Rozkład jazdy na bogato czyli pociągi do Słupska i Chojnic niby ok ale jak się można wgłębić widać dużą dziurę od 7:14 do 16:05 nie przejeżdża tędy żaden pociąg pasażerski.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Oznaczenie tendra parowozu stojącego na terenie lokomotywowni w Szczecinku.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Oznaczenie parowozu na jego boku.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Tablica znamionowa lokomotywa.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Tablica znamionowa lokomotywa.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Parowóz jako pomnik przy lokomotywowni w Szczecinku.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Szczecinecki dworzec kolejowy popada w ruinę, szkoda bo to wizytówka miasta.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Budynek poczty kolejowej, o dziwo już nie jest to poczta kolejowa ale dalej funkcjonuje tutaj poczta.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie wagonu: Zas
EVN i VKM: 33 51 7 863 325-1 PL-KRCHE
Właściciel: Alfa Terminal Szczecin Sp.
Kraj: Polska
Stacja: Szczecinek
------------------------------------------
Cysterna przewoźnika Alfa Terminal Szczecin Sp. z o.o. stoi na stacji macierzystej, czyli Szczecinek, za przewoźnikiem Alfa Terminal stoi firma Kronospan.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Nieczynny budynek dyżurnego peronowego.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Linia 210 jest rewitalizowana od Szczecinka do Runowa Pomorskiego, sam szczecinek został nieco przerobiony, dodano windy na perony.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Z tego toru odjeżdżały pociągi do Szczecina i Chojnic.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tor numer 6 i widok w stronę Białogardu, Słupska i Chojnic.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron numer 3 tory 2 i 6.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica kierunkowa na drugim peronie co ciekawe nieco uboga, brakuje Białogardu (choć nie przypominam sobie żeby z tego peronu odjeżdżały tam pociągi) w drugą stronę brakuje kierunku Runowo Pomorskie.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Zadaszenie pod peronem numer 2, tu odjeżdżały pociągi do Drzonowa ... znaczy do Słupska i Miastka.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tor numer 1 na peronie 2.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Nowy Szczecinek na peronie 2.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tor 1 widok na południe.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Wchodzę na peron numer 3.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Odnowione przejście podziemne jest estetyczne i ładne.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Widok od wejścia do peronu numer 3.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Zejście z peron numer 3 do podziemnego labiryntu.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Jak już się tu zeszło to odjeżdżałem do Słupska jak wychodziłem to jechałem na Łódź.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica z nazwą stacji na peronie numer 2.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica z nazwą stacji na peronie numer 3.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Część peronu numer 2 na północnej stronie bez zadaszenia.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron 3 tor numer 3 widok na południe.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: SA103-006
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA103
EVN i VKM: 95 51 2 710 026-6 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Pociąg w relacji Słupsk - Szczecinek właśnie minął ostatnią stację pośrednią i zmierza ku końcowi.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Budynek dworca kolejowego, częściowo zamieszkały.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Dawne magazyny smoły.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wiata peronowa podobna do tej w Drzonowie, spełnia swoją rolę.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Małek płytki (kostki), trochę cywilizacji we Gwdzie Małej.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Rozjazdów już chyba nie ma, ale PKP PLK zrobił przejście przez trony umożliwiające dojście do kostkowanej części peronu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Dawny szutrowy peron i widok na "cywilizowaną" część peronu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Równina stacyjna, widok w stronę peronu przystanku Gwda Mała.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Dawny plac ładunkowy.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Równina stacyjna (widok w stronę Szczecinka), zachowała się tu jeszcze bocznica.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Stacja nie leży przy tym przejeździe to przejazd na drodze do Żłobnicy, powiedzmy w pobliżu stacji (tak trochę naciągane).
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Rozkład jazdy z okresu 09.06.2019 - 31.08.2019.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Pomnik w Szczecinku przed lokomotywownią jest dość dziwnie położony nie bardzo go widać z drogi.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM31-130
Rok produkcji: 1980
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM31 (Fablok Chrzanów)
Typ: SM31
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Szafa o numerze 130 to jedna z czterech, która jest przypisana do szczecineckiej szopy.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-991
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 208-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
ET22 w Szczecinku ... pierwszy raz widzę.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ST44-747
Rok produkcji: 1978
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Rozkładający się gagarin już w trasę sam nie pojedzie.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-1115
Rok produkcji: 1988
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 562-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Jedna z nowszych lokomotyw manewrowych odpoczywa w hali.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-992
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 484-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Niebieska jednostka manewruje na kanale rewizyjnym.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-989
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 002-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Zimna zielona stonka jedyne na co czeka to naprawa główna.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-882
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 982-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pod stalową konstrukcją stoi stonka 882.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-827
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 183-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ta lokomotywa jeszcze parę lat temu była czynna, dziś oczekuje kasacji.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-758
Rok produkcji: 1975
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 403-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
We wrotach hali na nową służbę czeka SM42-758.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-709
Rok produkcji: 1975
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Odstawiona SM42.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-584
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 340-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pod dachem służbę skończyła lokomotywa SM42-584.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-548
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Odstawiona lokomotywa SM42-548 służy jako dawca części.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Otwarte stanowisko na hali obrotowej.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Wrota hali wachlarzowej w tej części naprawiany jest tabor.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Wózek akumulatorowy ASF w Szczecinku jest wykorzystywany ma maksa.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Swoisty pomnik znajduje się na terenie szczecineckiej lokomotywowni jest on niedostępny ogółowi gawiedzi.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Czynna obrotnica.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Wiata peronowa na przystanku Przeradz.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji po wschodniej stronie peronu.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Dość szeroki peron dla podróżnych.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Widok w kierunku Szczecinka.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Widok w kierunku Białogardu.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Drugie dojście na peron.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Wiadukt oraz schody, które stanowią wejście na peron stacyjny.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Wąski dwu krawędziowy peron.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Szalet.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Dworzec od strony torów.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Widok na zabudowę stacyjną z peronu 2.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Dalęcino Dl czynna nastawnia.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Zabudowa dworca od strony placu przed stacją.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Wąski peron numer 2 oraz nieco szerszy peron 1.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Dawna kolejowa bocznica.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Dawna bocznica kolejowa wraz z magazynem.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Stacja Dalęcino od strony zachodniej.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
10,6 km odległości od początku tej linii czyli Szczecinka.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Widok w kierunku Białogardu.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Widok w kierunku Szczecinka.
Taken | 12 września 2014 |
Uploaded | 5 grudnia 2018 |
Kierunek Szczecinek.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji od strony Szczecinka.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji od strony Runowa Pomorskiego.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Tą trasą nie jeździ zbyt dużo pociągów stąd też najwidoczniej nie ma potrzeby utrzymania tu drugiego toru.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Stan drugiego toru jak i krawędzi peronowej jest zły i nie widać oznak poprawy.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Peron przystanku Jelenino, zakończenie peronu w stronę Runowa Pomorskiego, co ciekawe nie ma tu tabliczki analogicznej do tablicy wejściowej "koniec peronu".
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Peron przystanku Jelenino.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |
Peron przystanku Jelenino.
Uploaded | 4 grudnia 2018 |