Test
Oznaczenie: SM42-1261 ex SM42-1004 (Nr fabryczny: 10021)
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 173-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa zamontowana przez wykonawcę modernizacji firmę Newag.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Oznaczenie: SM42-1261 ex SM42-1004 (Nr fabryczny: 10021)
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 173-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wyłączona manewrówka na bocznym torze w Trzebini.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Oznaczenie: ST44-1249 ex ST44-925
Rok produkcji: 1979
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
EVN i VKM: 92 51 3 620 200-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Tabliczka modernizacyjna zamontowana przez bydgoski zakład Pesa. W 2023 ta tablica jeszcze na maszynie jest zawieszona.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Oznaczenie: ST44-1249 ex ST44-925
Rok produkcji: 1979
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
EVN i VKM: 92 51 3 620 200-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Widok na główną część pierwszego peronu stacji z oddali.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Peron pierwszy jeszcze przed modernizacją, obecnie to miejsce wygląda inaczej. Może w 2024 roku się tam wybiorę :).
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Peron pierwszy jest dość długi jednak pociągi zatrzymują się bliżej budynku dworca.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Widok z oddali na główną drogę w Trzebini, pod nią PKP PLK modernizuje peron numer 3.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Odstawiony wagon mieszkalny - bramkard na stacji.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Dworzec w Trzebini z oddali, niestety zdjęcia z 2019 roku nie są pełną sesją zdjęciową z tej stacji z uwagi na burzę która, przeszła nad stacją, z widocznej na zdjęciu chmury.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Oznaczenie: SM31-071 (Nr fabryczny: 9961)
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM31 (Fablok Chrzanów)
Typ: SM31
EVN i VKM: 98 51 8 620 031-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Trochę przy odnowieniu tej maszyny zapomniano o odnowieniu tabliczki znamionowej, ta jest mało czytelna.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Oznaczenie: SM31-071 (Nr fabryczny: 9961)
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM31 (Fablok Chrzanów)
Typ: SM31
EVN i VKM: 98 51 8 620 031-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Oznaczenia lokomotywy obecnie ta lokomotywa już nie jeździ, jest odstawiona.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Oznaczenie: SM31-071 (Nr fabryczny: 9961)
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM31 (Fablok Chrzanów)
Typ: SM31
EVN i VKM: 98 51 8 620 031-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Lokomotywa SM31 odzyskała ładne ciemno oliwkowe kolory w Chrzanowie była dostępna do zwiedzania.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Oznaczenie: SM31-071 (Nr fabryczny: 9961)
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM31 (Fablok Chrzanów)
Typ: SM31
EVN i VKM: 98 51 8 620 031-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na przełomie października, listopada 2023 lokomotywa SM31-071 została odstawiona i nie doczeka się kolejnej naprawy rewizyjnej. PKP Cargo, który operował większością tych lokomotyw podjął decyzje o ich wycofaniu ze służby.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Oznaczenie: SM42-1006
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ta manewrówka wykonuje swoją pracę w okolicach Nowego Sącza, udało mi się ją tam upolować jednak zdjęcie około 4:30 rano lokomotywy w ruchu nie wyszło zbyt optymalnie.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Oznaczenie: SM42-1006
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Oliwkowa lokomotywa przejeżdża samodzielnie przez tor 2 przy peronie drugim.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Oznaczenie: SM42-742 (Nr fabryczny: 9162)
Rok produkcji: 1975
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 397-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Odnowiona tabliczka znamionowa lokomotywy która, pierwotnie została zbudowana właśnie tutaj w Chrzanowie.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Oznaczenie: SM42-742 (Nr fabryczny: 9162)
Rok produkcji: 1975
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 397-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Przejazd lokomotywy SM42-742 przez tor numer 2.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Oznaczenie: SM42-742 (Nr fabryczny: 9162)
Rok produkcji: 1975
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 397-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Lokomotywa SM42-742 podczas postoju była udostępniona do zwiedzania.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Oznaczenie: SM30-211 (Nr fabryczny: 7939)
Rok produkcji: 1969
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM30; SP30 (Fablok Chrzanów Ls300)
Typ: SM30
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa tej lokomotywy jest ledwie czytelna.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Oznaczenie: SM30-211 (Nr fabryczny: 7939)
Rok produkcji: 1969
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM30; SP30 (Fablok Chrzanów Ls300)
Typ: SM30
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ostatnio gdy spotkałem tą lokomotywę była ona w niebieskich barwach PKP Cargo i miała numer EVN, obecnie jest w ciemno oliwkowym malowaniu bez EVN.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Oznaczenie: SM30-211 (Nr fabryczny: 7939)
Rok produkcji: 1969
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM30; SP30 (Fablok Chrzanów Ls300)
Typ: SM30
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ta SM30 obsługuje na co dzień parowozownię w Chabówce.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Oznaczenie: EN57-2039 ex EN57-1263
Rok produkcji: 1978
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Parada lokomotyw, paradą lokomotyw, na stacji cały czas odbywa się normalny ruch kolejowy tu pociąg osobowy relacji Oświęcim - Kraków Główny Osobowy.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Oznaczenie: EN57-1326
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Małopolska jednostka jedzie do Oświęcimia.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Oznaczenie: EN57-909
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Ta jednostka jeździła kiedyś w województwie łódzkim, dziś nie wiem czy jeszcze istnieje.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Oznaczenie: EU07-041
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 046-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ta siódemka prawdopodobnie przyprowadziła tutaj wszystkie spalinowozy uczestniczące w paradzie, odstawiona na boczny tor nie brała udziału w wydarzeniu ... ale aż żal było nie zrobić jej zdjęcia.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Oznaczenie: Ty42-24
Rok produkcji: 1945
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty42
Przewoźnik: nieznany (TOZKIoS Pyskowice)
------------------------------------------
Parowóz ciągnie kilka spalinówek: SM42-1006, SM42-742, SM30-211 i SM31-071.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Oznaczenie: Ty42-24
Rok produkcji: 1945
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty42
Przewoźnik: nieznany (TOZKIoS Pyskowice)
------------------------------------------
Po przyjeździe na miejsce naszym oczom ukazał się ten piękny parowóz Ty42 (tu podczas manewrów, odstawił wagony retro na boczny tor).
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Od strony torów budynek prezentuje się jeszcze gorzej.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Paskudny opuszczony dworzec w Chrzanowie od strony miasta.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Budynek mieszkalny przy stacji, SOK wytyczył linię graniczną za którą, przejść nie można.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
I zaczęło się parowóz ciągnie kilkanaście innych lokomotyw spalinowych.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
W południowej części stacji było w miarę spokojnie, największy ścisk jest w środkowej części (przy przejściu nadziemnym).
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Peron drugi widok na południe.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Peron drugi, widok na południe kilka osób już czeka na odjazd pociągu specjalnego do Libiąża i ... z powrotem.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Łażą po torach inni łażę i ja, tu zdjęcie na przejście nad torami łączącego dwie części miasta oraz umożliwia na wejście na wyspowy peron numer 2.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Uczestnicy imprezy na pierwszym peronie :).
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Ścisk zgiełk i gwar to nie dla mnie, nie lubię takich imprez ale niekiedy jest to jedyna okazja do zobaczenie ciekawego taboru, nie inaczej było tym razem.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Ludzie łażą po torach, a tu odbywa się normalny ruch pasażerski dobrze że nie doszło do żadnego incydentu.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Dawno nie byłem w Chrzanowie, w 2019 roku stacja była szykowana do modernizacji, ciekawe jak wygląda obecnie, może w 2024 roku się tam wybiorę.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Parking przy stacji pełny, po przyjeździe na miejsce mieliśmy okazję oglądać manewry pociągu specjalnego.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Przy pierwszym peronie swoje stanowiska rozbili również organizatorzy tu między innymi PKP Cargo oraz Gmina Chrzanów.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Peron pierwszy prawie w całości był zajęty przez pasjonatów, ale udało mi się znaleźć kilka wolnych metrów.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Zdjęcie z przejścia na ziemią peron pierwszy zajęty jest przez osoby chcące zobaczyć ciekawe lokomotywy które tu się prezentują.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Zdjęcia stacji w Chrzanowie przed modernizacją, na stacji pełno pasjonatów kolejnictwa z uwagi na paradę lokomotyw która, się tu odbywa.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Oznaczenie: EN71-024 ex EN57-941
Rok produkcji: 1973
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
EVN i VKM: 94 51 2 130 161-4 PL-PREG ra
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Do Krakowa Głównego z Oświęcimia wlecze się EN71.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ST44-1216 ex ST44-1092
Rok produkcji: 1986
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
EVN i VKM: 92 51 3 630 080-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Jako druga lokomotywa ST44 ciągnie skład talbotów w stronę Libiąża.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM42-1306 ex SM42-1137
Rok produkcji: 1990
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM42 w standardzie 6Dg ciągnie wraz z ST44 skład Talbotów w stronę Libiąża.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Cała wiata peronowa na peronie pierwszym.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok ogólny na perony i wiaty przystanku w śródmieściu Chrzanowa.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron 2 i 1 widok na południe (w stronę Oświęcimia).
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wiata peronowa oraz koniec peronu płytowego (1).
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wiata peronowa na peronie drugim i widok na północ.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Szutrowa część peronu 2.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wejście od ulicy na perony stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Rozkład jazdy pociągów obowiązujący w okresie od 12.03.2017 roku do 10.06.2017. Najdłuższa trasa w Polsce - Kraków Główny 43 km.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Class66-66178
Rok produkcji: 1999
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 178-9 GB-DBSUK
Przewoźnik: DB Schenker Rail (UK) Ltd
------------------------------------------
Po oplocie skład talbotów jedzie w kierunku Chrzanowa konkretnie do kopalni w Libiążu.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Class66-66009
Rok produkcji: 2006
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 51 3 650 010-3 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Class po postoju w Chrzanowie przyjechał do Trzebini gdzie wykona oplot i pojedzie w stronę Jaworzna Szczakowej.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ED72-012
Rok produkcji: 1995
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
EZT Typu: ED72 i ED73 (PaFaWag Wrocław)
Typ: ED72
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Z Krzeszowic do Oświęcimia jedzie pociąg osobowy.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ED72-009
Rok produkcji: 1995
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
EZT Typu: ED72 i ED73 (PaFaWag Wrocław)
Typ: ED72
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Wyłączona jednostka PolRegio w malowaniu o nazwie tygrys czeka na pracę.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET22-1127
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 080-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wyłączony byk czeka na torach postojowych.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 352
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 164-1 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Przez tor numer 4 jedzie drezyna typu WM-15A.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: WŻA-10 Nr 577
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 297-7 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna czeka na pracę.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 411S Nr 112
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
EVN i VKM: 99 51 9 592 036-9 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Przygotowany do akcji zima pług odśnieżny czeka na bocznym torze.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Mały semafor karzełkowaty.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec kolejowy z kładki nad torami w odległości mniej więcej trzeciego peronu stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec w całej okazałości (strona zachodnia dworca) z peronu trzeciego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec w Trzebnicy z perspektywy drogi dojazdowej do stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kasa automatyczna, gdy nie można utrzymać punktu normalnie takie rozwiązanie wydaje się całkiem dobrym pomysłem. Szkoda tylko tej niepowtarzalnej atmosfery.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Czynna poczekalnia jednak kasa biletowa zamknięta jest tu na głucho.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Trzebnicka kolejowa wieża ciśnień niszczeje za torami.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie peronu 3 i torów 9 i 13.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Ławki z czasów PRL-u pod wiatą peronową.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron trzeci, używana część peronu.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Trzeci nieczynny peron trzebnickiej stacji kolejowej, widok z kładki nad torami.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron drugi widok od strony wschodniej na zachodnią.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wiata peronowa z perspektywy peronu drugiego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Zadaszenie na peronie drugim z perspektywy przejścia nadziemnego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym w jego wschodniej części.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim pod wiatą peronową.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Nazwa stacji napisana czcionką typu gotyk wraz z wypisanymi innymi miejscowościami do który można było dojechać z Trzebini. Podróż do Paryża 1243km to najdłuższa trasa jaką można było pokonać. Dziś najdłuższa relacja to pociąg bezpośredni do Świnoujścia 756km i około 12 godzin jazdy.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Restauracja kolejowa pod wiatą, niestety w momencie wykonywania zdjęć obiekt był nieczynny.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok na małą wiatę peronową przy peronie pierwszym.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Trzebinia peron 1 widok na zachód.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
"zakratowany" budynek Poczty Polskiej w Trzebini, widok z kładki przejścia nadziemnego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Prawdopodobnie jest to budynek należący do PKP PLK wykorzystywany obecnie jako magazyn.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kładka przejścia nadziemnego widok na północ.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kładka przejścia nadziemnego widok na południe.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Krzeszowic i dalej na Kraków.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Jaworzna Szczakowej i (w lewo na południe) w stronę Oświęcimia.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Jaworzna Szczakowej oraz bocznicy Euronaftu - Rafineria Trzebinia.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: UCS-40.00 Nr 04
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
Przewoźnik: Skanska
------------------------------------------
Firma Skanska znana z budowy dróg czasem wykonuje remonty torowe, tu odnawia stację Libiąż. Jej park kolejowy stanowi pojazd typu UCS czyli Uniwersalny Ciągnik Szynowy wyprodukowany przez ZPS Stargard.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
W czasie remontu stacji dworzec był wykorzystywany między innymi przez PKP Cargo oraz Skanskę.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok na dworzec kolejowy z kładki nad torami.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Budynek dworca kolejowego w Libiążu od strony drogi doazdowej.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok na wyjście do kładki nad torami z peronu stacyjnego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Szeroki peron na stacji w Libiążu, widok na tablicę z nazwą stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wiata peronowa dla podróżnych jadących w stronę Oświęcimia.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |